جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8723

  • اضافه شده: دسامبر 24, 2018

  • بازدیدها: 1078

توضیحات

درحال حاضر درشرکت بیمه عمر پاسارگاد بازاریابی و فروش در هر صنفی ، دچار تحول عظیمی شده است . پیشرفت تکنولوژی ، تاثیر مستقیم وغیر قابل انکاری بر این حرفه مهم داشته است . نا دیده گرفتن علم و تکنولوژی ، در امر فروش و فاصله گرفتن از مطالعه و دانش فروش ، فروشندگان ، به ویژه فروشندگان بیمه عمر را ضعیف و ناتوان می کند. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که هیچ کس فروشنده حرفه ای متولد نمی شود، بلکه با آموزش ویادگیری مهارت های حرفه فروشندگی ، افراد می توانند به یک فروشنده بی بدیل تبدیل شوند .

بسیاری از نمایندگان با شنیدن نه از مشتری خود ، یا به اصرار و پافشاری آزاردهنده متوسل می شوند و یا دلسرد شده و با ناامیدی جلسه ملاقات را ترک می کنند. مردم در صورتی که در شرایط مناسبی ، با خدمات یا کالایی آشنا شوند و احساس رضایت کنند ،قطعا خریدار خواهند بود . برای فروشنده حرفه ای بودن ، لازم است حرفه ای بیاندیشید ، حرفه ای لباس بپوشید و حرفه ای فعالیت کنید . نمایندگان خبره ومتخصص بیمه عمر ، به مشتریان کمک می کنند تا برای خرید بیمه ، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند . نماینده حرفه ای بودن ، کار دشواری نیست ، در برنامه ریزی خود ساده ترین راه را انتخاب کنید .

موارد حیاتی فروش موفق وحرفه ای بیمه عمر

انگیزه ، عشق وعلاقه به کار وتمایل قلبی : شما با این ویژگی ها می توانید بهترین فروشنده بیمه عمر باشید . زیرا فرد علاقمند و پرانگیزه درصدد کسب توانایی و یافتن راه های موفقیت خواهد بود . در صورتی که فرد توانمند بی انگیزه، قدمی برای استفاده از توانایی های خود بر نخواهد داشت . توانایی را با کسب دانش ومهارت ، باوجود انگیزه وعلاقه می توان به دست آورد.

هدف گذاری داشته باشید

می گویند ، فردی که به هیچ کجا نمی رود، طبیعتاً همانجا می ماند” فروشنده یا نماینده بیمه عمر ، برای تقویت عملکرد خود نیازمند اهداف قوی و استوار است . برای اهداف خود زمانبندی مناسب و واقعی در نظر بگیرید. اهداف بزرگ را به اهداف جزیی و سازمان یافته و برنامه پذیر تقسیم کنید. حتماً اهداف خود را بنویسید وثبت کنید. اهداف نوشته نشده تضمینی برای تحقق ندارد . وقتی اهداف نوشته شود ، در دسترس همیشگی شما قرار می گیرند . اهداف را در جایی نصب کنید یا قراردهید که دائم ببینید.

برای اهداف خود برنامه اجرایی تنظیم کنید

حتی بهترین اهداف هم بدون برنامه ، تحقق پیدا نمی کنند.موفقیت به ندرت با شانس قرین می شود، بلکه قاعدتاً با برنامه ریزی واقع بینانه ، منظم و زمان بندی شده قابل حصول است.

برای یک برنامه ریزی ساده و موفق در شش حوزه باید دانش واطلاعات به دست آورد

در حوزه بیمه عمر پاسارگاد، اطلاعات و دانش خود را در زمینه این صنعت کامل کنید . جایگاه صنعت بیمه را در داخل و خارج از کشور بررسی نمایید .

تا آنجا که ممکن است اطلاعات خود را در مورد نقاط ضعف و قوت رقبای کاری خود افزایش دهید. مطالعه در باره روش ها وتکنیک های فروش و بازاریابی رقبا به شما کمک خواهد کرد تا از آنان پیشی بگیرید . در باره شرکت خود (شرکت بیمه پاسارگاد ) ، سیاست ها ، اهداف و برنامه های آن ، دانشی دقیق کسب کنید و تلاش کنید ، مدیران و شخصیت های بنام و مطرح  شرکتی که در آن کار می کنید را به خوبی بشناسید. این اطلاعات اعتماد شمارا به قدرت و موقعیت شرکت خود در جامعه، افزایش می دهد.

ویژگی ها ، مزایا و خدماتی را که بیمه شما به جامعه ومشتریان عرضه می کند  را به خوبی بشناسید . هر چه اطلاعات شما از محصول یا بیمه تان بیشتر باشد، توانایی شما در متقاعد سازی مشتریان ، برای خرید بیمه نامه، افزایش خواهد یافت. هیچ مساله ای به اندازه فقدان دانش فروشنده ، نسبت به محصول، از مشتری سلب اعتماد نمی کند.

اشتغال به فروش به طور دائم،  نباید موجب فراموش کردن قوانین واصول اولیه فروشندگی حرفه ای شود .آگاهی از دانش روز فروشندگی بیمه عمر و به روز رسانی مهارت های فروش ، توانایی فروشنده را بیشتر می کند. آنچه که گروه ۲۰ درصدی موفق را از گروه ۸۰ درصدی ناموفق جدا می سازد، نگرش و طرز تفکر آنان می باشد .

نگاه و باور مثبت به کار فروشندگی و محصول ، از عوامل موثر در فروشندگی حرفه ای محسوب می شود . هرگز یک فروشنده منفی نگر و بی اعتقاد به کار فروشندگی ، قادر به فروش موفقیت آمیز نخواهد بود .

فروشنده ای که دائم مشتریان  ، خود و محصول خودرا قضاوت منفی می کند ، فروشنده موفق وحرفه ای نخواهد بود . اگر بخواهیم یک طرز تفکر مثبت ذهنی را تعریف کنیم ،  عبارتست از جستجوی مستمر برای بهترین ها ، انتظار  پیروز شدن و عالی عمل کردن ، یعنی روبرو شدن با هر موقعیت و دیدن آنچه که موجب نتیجه مثبت و فروش عالی خواهد شد.

آگهی های مرتبط