فروش و ساخت انواع ریموت خودرو و کلید سازی و قفل سازی

0 ﷼ برای فروش

kelid1ir
kelid1ir Not verified

عضو از دسامبر 25, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8743

  • اضافه شده: دسامبر 25, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: اصفهان

  • بازدیدها: 877

توضیحات

فروش و ساخت انواع ریموت خودرو و کلید سازی و قفل سازی
ساخت انواع کلید های کد دار ماشینهای خارجی و داخلی ، ساخت کلید جدید برای انواع خودروی ریموت دار ، ساخت انواع کلید های کامپیوتری و لیزری ، ساخت کلید های امنیتی ، تعمیر انواع قفل ، فروش انواع قفل سیلندری ، تعویض ساچمه انواع قفلهایآویز و درب حیاط و درب مغازه ، فروش انواع قفلهای ضد سرقت ، فروش انواع قفلهای کتابی و ضد اسید و ضد برش ، فروش انواع قفلهای کمد ، قفل قفسه ، تعمیر ریموت خودرو می باشد.

تخصصهای کلید سازی

برای کلید سازی در ابتدا نیاز به یک سری تخصصها می باشد که در صورت عدم داشتن آنها در آینده به مشکلاتی بر خواهید خورد. علاوه بر این تخصصها باید قدرت بدنی کافی هم برای این منظور داشته باشید. در عین داشتن قدرت بدنی کافی ، بایستی طبعی بسیار ظریف و باریک بین داشته باشید که بتوانید قفلها را باز نمایید. هر قفلی برای خود دارای فوت و فن خاصی برای باز کردن می باشد. هیچ قفلی در دنیا وجود ندارد که نتوان از سد آن گذشت. فقط مساله زمان است که ممکن است باز کردن قفل زمان ببرد.

خدمات فروش و ساخت انواع ریموت خودرو و کلید سازی و قفل سازی

خدماتی که ارائه می شود شامل ساخت انواع کلید های کد دار ماشینهای خارجی و داخلی ، ساخت کلید جدید برای انواع خودروی ریموت دار ، ساخت انواع کلید های کامپیوتری و لیزری ، ساخت کلید های امنیتی ، تعمیر انواع قفل ، فروش انواع قفل سیلندری ، تعویض ساچمه انواع قفلهای آویز و درب حیاط و درب مغازه ، فروش انواع قفلهای ضد سرقت ، فروش انواع قفلهای کتابی و ضد اسید و ضد برش ، فروش انواع قفلهای کمد ، قفل قفسه ، تعمیر ریموت خودرو می باشد.

تلفن تماس ۰۹۱۳۱۰۵۵۳۹۵
http://www.kelid1.ir

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط