جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8687

  • اضافه شده: دسامبر 19, 2018

  • بازدیدها: 725

توضیحات

مزایای اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد نسبت به سایر شرکت های بیمه ای

بیشتر متقاضیانی که جهت اخذ نمایندگی بیمه اقدام می نمایند،معیارهای مشخصی جهت انتخاب شرکت بیمه مناسب ندارند و ترجیح می دهند هر شرکتی که روال راحت تری جهت اخذ نمایندگی بیمه دارد را انتخاب کنند، در حالی که اولین قدم جهت موفقیت در صنعت بیمه انتخاب شرکت بیمه ای مناسب و با برند معتبر می باشد، یکی از راه های شناسایی وضعیت شرکت های بیمه مراجعه به گزارش های آماری بیمه مرکزی و وضعیت توانگری مالی و توانایی ایفای تعهدات شرکت های بیمه می باشد که متاسفانه این موضوع از دید همه افراد مبتدی دور مانده و بعضی از این متقاضیان بر حسب تصادف ممکن است شرکت بیمه مناسبی را با توجه به شرایطشان انتخاب کنند.

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان یکی از بهترین شرکت های بیمه ایرانی

که طی ۱۲ سالی که از شروع به فعالیت آن میگذرد؛ چند سال به عنوان شرکت بیمه برتر از لحاظ سطح توانگری مالی از طرف بیمه مرکزی انتخاب شد و هم اکنون در سطح یک توانگری مالی قرار دارد و بزرگترین شبکه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری در صنعت بیمه را دارا می باشد.

نمایندگان بیمه های عمر شرکت بیمه پاسارگاد بعد از اخذ کد نمایندگیتحت پوشش بیمه درمان تکمیلی با خدمات شرکت sos قرار می گیرند،همچنین افراد تحت تکفل نمایندگان نیز می توانند از خدمات درمان تکمیلی پاسارگاد استفاده نمایند، در حالی که اکثر شرکت های دیگری که مجوز اعطای نمایندگی عمر دارند چنین خدماتی را به نمایندگی بیمه های عمر ارایه نمی دهند.

مزیت دیگراخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد اعطای وام خرید لوازم اداری ۶ میلیون تومانی و وام علی الحساب کارمزد تا سقف ۲۰ میلیون تومان به نماینده با توجه به میزان کارمزد می باشد واقساط وام پرداختی از محل کارمزد نماینده کسر خواهد شد.

از مزایای دیگر اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد برخورداری از آموزش های کاملا رایگان و حرفه ای توسط مربیان آموزشی با تجربه در این صنعت می باشد، در حالی که در بسیاری از شرکت های بیمه با توجه به شرایط آموزشی شرکت بیمه،نماینده باید جهت شرکت در کلاس های آموزشی به خارج از شرکت بیمه مراجعه و هزینه پرداخت نماید.

شرکت بیمه پاسارگاد با توجه به تجربه یک دهه گذشته در زمینه اعطای نمایندگی و مدیریت شبکه فروش بیمه های عمر و تامین آتیه به جایگاهی مستحکم و شایسته در صنعت بیمه کشور دست یافته است که این جایگاه مرهون زحمات تمامی ارکان سازمان فروش بیمه های عمر و مدیران شرکت بیمه پاسارگاد می باشد، امید است شما متقاضیان گرامی با دیدی باز و آگاهانه شرکتی مناسب را جهت ورود به صنعت بیمه انتخاب نمایید.

در لیست زیر سطح توانگری مالی شرکت های بیمه جهت اطلاع شما عزیزان قابل مشاهده می باشد.

 

لیست توانگری شرکت های بیمه

اضافه می نماید علت اینکه نسبت توانگری شرکت های بیمه آسماری،سرمد، بیمه اتکائی امین و اتکائی ایرانیان، ایران معین و ما در مقایسه با سایر شرکت های بیمه بالا تر است  عمدتا “به تازه تاسیس بودن و یا پرتفوی و حجم  حق بیمه کم و در نتیجه پائین بودن ریسک صدور بیمه  آنها بر می گردد

آگهی های مرتبط