مشاوره اقتصادی رایگان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4257

  • اضافه شده: آگوست 14, 2017

  • بازدیدها: 5128

توضیحات

مشاوره اقتصادی رایگان

مشاوره اقتصادی رایگان :هنگامی که شما از آستانه میلیونری عبور کردید، با کسب و کار جدید با چالش های جدید و الزامات جدید موفقیت به سطح جدیدی رسیدید. شما نیاز به استراتژی جدید و مهارت های مدیریتی دارید تا بتوانید کسب و کار چند میلیون تومانی سودمند و یک زندگی متعادل را حفظ کنید.

اگر شما تغییر نکنید، کسب و کار شما به زودی، اگر آن را در حال حاضر نیست. اگر چه برخی از صاحبان استفاده از اراده ای خالص و ساعت های طولانی برای تحریک رشد و تاخیر فلات (برای مدتی)، برای دستیابی به رشد سودآور سودمند شما نیاز دارید دوباره فکر کنید و دوباره کار کنید که چگونه کسب و کار خود را اجرا می کنید.

مشاوره اقتصادی رایگان : در icmapما فقط با چند میلیون تومانی کسب و کارهای قراردادی کار می کنیم. ما می دانیم که کسب و کارهایی مانند شما را به فلات می رسانند و ما می توانیم به شما در استفاده از این دانش برای ایجاد رشد سودآور پایدار کمک کنیم، در حالی که کاهش بار بر روی شما، بنابراین شما می توانید از کسب و کار و زندگی خود لذت ببرید!

تحقق بخشیدن به سود قوی

آیا شما احساس می کنید که در کسب و کارتان پتانسیل بالقوه بی نظیری دارید که به نظر می رسد به راحتی قابل استفاده نیست؟ پیچیدگی اجرای یک قرارداد تجاری چند میلیونی دلاری بزرگ است. با بسیاری از اولویت های رقابتی، نیاز مشتریان و کارکنان و بخش های متحرک برای مدیریت شما، کار سختی برای اطمینان از این که تمام ارزش پول ممکن است به خط پایین برسد، دشوار است.

مشاوره اقتصادی

از طریق تجربه ما با سایر دارایی های چند میلیونی تومانی، ما زمینه های اصلی را شناسایی کرده ایم که سود حاصل از کسب و کار شما از بین رفته است و ما می توانیم به شما کمک کنیم که این نشت سود را متصل کنید تا بتوانید دوباره سود قوی کسب کنید.

 

در نهایت، یک کسب و کار که خود را اداره می کند!

مشاوره اقتصادی رایگان :همانطور که کسب و کار شما رشد کرده است، آن را به آرامی، اما قطعا نیاز بیشتر و بیشتر. پول بیشتری، کارکنان بیشتر، بیشتر وقت ارزشمند شما. لیست بی پایان است درست است؟ آیا دوست ندارید که یک کسب و کار داشته باشید که بدون توجه مداوم به آن عمل کند؟

یک کسب و کار که به شما اجازه می دهد تا زمانی که میخواهید به انجام آنچه که میخواهید، به جای مبارزه با آتش سوزی یا برخورد با مشکالت کارکنان و مشتریان و کار کردن در اواخر شب، به شما آزادی بدهد. مهم نیست که وضعیت کنونی شما چیست، ما با شما کار خواهیم کرد کسب و کار در حال رشد و سودآور است که خودتان را واقعا می خواهد. زمان شروع کسب و کار شما و زندگی دوباره است!

مشاوره اقتصادی رایگان

مشاوره اقتصادی رایگان

آگهی های مرتبط