مشاوره انتخاب رشته

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4482

  • اضافه شده: آگوست 28, 2017

  • بازدیدها: 691

توضیحات

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته :انتخاب رشته دانشگاه فرآیندی بسیار مهم است به نوعی میتوان گفت قسمتی است که توسط آن تمام زحمات ما به بار مینشیند.

چه بسا افرادی بودند علی رغم کسب رتبه عالی در امتحان کنکور ،با انتخاب رشته بدون برنامه ریزی نتوانستند به آن چیزی که میخواهند برسند یا دانشگاهی که قبول شدند در حد رتبه کسب شده آن ها نبود.به همین خاطر اهمیت انتخاب رشته به خوبی مشخص میشود.

در هر شهر تیم ها یا نفراتی هستند که فعالیت آن ها در زمینه انتخاب رشته برای دانشجویان است.این افراد بادادن مشاوره انتخاب رشته فرد را در جهت رسیدن به رشته ودانشگاه مورد نظر منطبق با رتبه کسب شده کمک میکنند.البته در ازای ارائه این کمک مبلغ هنگفتی را دریافت میکنند.

2سالی است که سازمان سنجش با طراحی نرم افزاری انتخاب رشته را برای دانشجویان راحت کرده است وعرصه را برای افراد سودجو تنگ کرده است.

مشاوره انتخاب رشته :مواردی که باید در انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر است:

مواردی که در نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار تاثیرگذار است میتوان به بومی نگری دانشگاه ها،سهمیه ایثارگران وجانبازان،دانستن دانشگاه های روزانه وشبانه وخودگردان ها،دانشگاه های پیام نور وموسسات آموزش عالی،انتخاب رشته ونحوه چینش دانشگاه ها.پس از اعلام نهایی نتایج باید کارنامه سبز را اعمال کنیم.

شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار یکی از مجرب ترین وکارآزموده ترین موسسات حال حاضر در سطح کشور است که دارای تیم متخصص در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری میباشد.

مشاوره

افراد فعال در شرکت غالبا دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های تراز اول کشور میباشند که تجربه کافی در زمینه مشاوره انتخاب رشته به دانشجویان متقاضی دارا میباشند

عمده فعالیت هایی که در این موسسه صورت میگیرد که سبب وجه تمایز با سایر موسسات میباشد به صورت زیر است

مشاوره انتخاب رشته :در این موسسه انتخاب رشته توسط یک کارگروه بجای یک فرد صورت میگیرد به این ترتیب که بعد از مشاوره با شما یک گروه متخصص برروی کارشما نظارت میکند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

از مهم ترین ویژگی های این شرکت بروز بودن بانک اطلاعاتی این شرکت است.این موسسه با کمک مشاوران واساتید زبده از تمام بخشنامه ها ودستورالعمل های سازمان سنجش مطلع میشود وفرصت های کافی برای شما فراهم میکند.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته

به دلیل وجود فعالیت های پژوهشی میان این موسسه با دانشگاه های تراز اول سراسر کشور،این شرکت دارای بانک اطلاعاتی قوی هم در قسمت آموزشی نظیر اساتید مشغول به تدریس در دانشگاه ها وهم مدرک ارائه شده به دانشجویان وهم در بحث کیفی نظیر کیفیت خوابگاه ومیزان شهریه دریافتی دانشگاه وهم میزان مسافت تا محل سکونت شما میباشد که در انجام پرسه انتخاب رشته بسیار مفید وسودمند است.

انتخاب رشته شما فقط مربوط به مرحله اول نمیشود وتا زمان تکمیل ظرفیت ها پرونده شما پیگیری میشود تا از همه فرصت ها وتبصره ها که به نفع وضعیت تحصیلی شماست استفاده شود.

مشاوره انتخاب رشته :این شرکت به دلیل بکارگیری از نیروهای مجرب واساتید کارآزموده دارای اطلاعات کمیابی میباشد که به جرات میتوان میتوان گفت که سایر موسسات حال حاضر از داشتن آن محروم اند در نتیجه میتوان با یک انتخاب رشته مطمئن وحرفه ای با وجود کسب رتبه نچندان خوب به هدف ومقصود خود برسیم.

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین 

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

      

 

آگهی های مرتبط