مشاوره سخنرانی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4694

  • اضافه شده: سپتامبر 5, 2017

  • بازدیدها: 617

توضیحات

مشاوره سخنرانی

مشاوره سخنرانی _

  • دردنیای بیش فعال وچندوظیفه ای امروز،افراد کمی واقعا تمرکزدارند.این مخاطبانند که معمولا اغلب سخنرانی هارا هدایت می کنند.
  • می توانیدخودتان را متمایز کرده ومخاطبان را بااستفاده از8 تکنیک جذب کنید:
  • اول،باتجسم،تمرین،یادگیری،ورزش وصحبت بادیگران درباره مسائلی که به سخنرانی تان مربوط نیست،برترستان غلبه کنید.
  • دوم،مخاطبان رابشناسید تاسخنان شمابرایشان متقاعد کننده باشد.
  • سوم، هدفی باثبات وپیام مهم25کلمه ای رامدنظر داشته باشید.داستانی تعریف کنید.
  • چهارم،بامخاطب ارتباط برقرارکنید.ازتماس چشمی استفاده کنید.به موضوعات محلی اشاره کنید.
  • پنجم،صدایتان راضبط کرده وبه آن گوش دهید.حضور وصدای مقتدری داشته باشید.
  • ششم،برای مدیریت پیشامدها با مهارت وخوشرویی آماده باشید.
  • هفتم،برای جلسات پرسش پاسخ آماده شویدتابتوانید به راحتی آن هارامدیریت کنید.
  • هشتم،تمرین کنید.برای هردقیقه صحبت درانتظارعمومی یک ساعت آمادگی کسب کنید

بسیاری ازافرادازسخنرانی درانتظارعموم هراس دارند وترجیح میدهند که چشم بسته دروسط اتوبانی شلوغ بدوند تااینکه برای دیگران سخنرانی کنند.نام علمی نگرانی ناشی ازسخنرانی که ازهرچهارنفر برسه نفر غلبه می کند((گلاسوفبیا))است.این ترس آنقدرشدید است که درنظرسنجی ها،بالاتراز((نکروفوبیا))یاترس ازمرگ قرارمیگیرد.آیا شماهم این ترس را دارید؟

اگرچنین است،شجاع باشید:وارویک جان فهمی کارشناس سخنرانی ویکی ازاعضای تالارمشاهیر موسسه ی آموزش سخنرانان حرفه ای تست مستر اینترنشنال،راه حل مشکل را می داند.اوهشت گام را برای تبدیل شدن به سخنرانی بااعتماد به نفس بیشتر تشریح میکند،ازجمله چند((نابودگرنگرانی))که می توانید ازآنها برای غلبه برترس سخنرانی استفاده کنید.مدیرسبزمطالعه نصایح ارزشمند فهمی برای سخنرانی درانظار عموم را به شماپیشنهاد می کند.

مشاوره سخنرانی

مشاوره سخنرانی

مشاور سخنرانی

 عدم توجه

تلوزیون های کابلی،بازی های ویدیوئی،ایمیل،اینترنت،شبکه های اجتماعی ،پیام فوری وتلفن های هوشمند به طرز فراینده ای باعث حئاس پرتی وبی توجهی دائمی میشوند.

درمیان هجوم این حجم انبوه  اطلاعات که شامل روزنامه ها ورسانه های دیداری وشنیداری میشود،اغلب مردم هستند که مسیر سخنرانان راتعیین میکنند.به خصوص ((شهروندان دیجیتال))یعنی افرادی که پس ازسال 1980به دنیا آمده اند،مخاطبان بدی هستند.آنها بااینترنت بزرگ شده اند که نحوه تفکر وپردازش اطلاعات شان راشکل میدهند.انگیزه آنها((سود فوری))وبازه های توجهشان به شدت کوتاه است.

((تعاملات ضعیف))نیز اثری منفی بر توجه دارند.بسیاری از روابط کسب وکار تعاملی نیستند،بنابراین مردم فورا کنترل آنها رادردست میگیرند.محدودیت های زمانی،موانع زبان وچند وظیفه بودن مشکلات دیگری سرراه توجه مخاطبان هستند.افراد پراسترس آنقدر برای آرام کردن نگرانی شان بامشکل مواجهند که نمی توانند شنوندگان خوبی باشند. سخنرانانی که سعی می کنندباچالش بزرگی روبرو هستند.

سخنرانی های انبوه

ازطرف دیگر سخنرانان نیزبیش از حد تحمل شنوندگان سخن میگویند.براساس برآوردها سخنرانان هرروز مخاطبان راباملیون ها سخنرانی مورد هجوم قرار می دهند که بسیاری ازآنها خسته کننده وغیر جذاب هستند.به همین دلیل است که چنین سخنرانی هایی به جای جلب توجه وعلاقه حضار،فورا آنها راخواب آلوده میکند.آیا جای تعجب دارد که به محض اینکه شخصی پشت تریبون قرار گرفت مخاطبان ازروی عادت حواسشان پرت میشود؟خوشبختانه،میتوانید ازچندین تکنیک تائید شده سخنرانی برای برجسته کردن پیام،میخکوب کردن مخاطبان در جایشان وجلب توجه دقیق آنها بهره ببرید.

شنوندگانتان یااز نظر جمعیت شناختی به شما شبیه هستند یا متنوع وچند ملیتی اند.این تکنیک ها حتی زمانی که برای شهروندان دیجیتالی اینترنت محور سخنرانی می کنید هم به کار می آیند، افرادی که بخش درحال رشدی از((مشتریان ونیروی کار))امروز هستند.حتی نوجوانان مدرن به عنوان مشتریان وکارمندان فردا چالش بزرگتری هستند.آنها باخوشحالی تلوزیون تماشا میکنند،درحالی که همزمان((به تلفن جواب میدهند،پیام میفرستند،عکسی دریافت میکنند بازی میکنند،آهنگی دانلود میکنند،مجله میخوانند))و((آگهی های تبلیغاتی راباسرعت بالا تماشا میکنند)).برای ارائه سخنرانی های متقاعد کننده به هرکس ودر زمانی ازاین هشت گام پیروی کنید:

ادامه مطلب : مشاور سخنرانی

آگهی های مرتبط