مشاوره و راهنمایی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4545

  • اضافه شده: آگوست 29, 2017

  • بازدیدها: 791

توضیحات

مشاوره و راهنمایی

مشاوره و راهنمایی : همه انسانها در زندگی به نظر و مشورت فردی دانا نیاز دارند ، انسان جایز الخطا است و همیشه بر سر 2 راهی می ماند و یا نیاز به مشورت با فردی دارد که به پیشرفت خود تسریع بخشد .

مشاوره و راهنمایی در تمام دوران زندگی افراد چنان حائز اهمیت است که می تواند مسیر زندگی فردی را تغییر دهد. پس توجه به بهداشت روانی برای هر فرد با هرسنی را بایستی جدی گرفت.

افراد در زمینه های : عاطفی ، روانی، تحصیلی ، ازدواج، شخصیتی ، خانوادگی ، شغلی ، اجتماعی و ….. نیاز به آموزش مهارتهایی دارند که در کنار یک فرد مورد اطمینان و آگاه به آن خواهند رسید .

مشاور  شخصی متخصص و دانا به اصول روان شناسی است . مشاور تصمیم گیرنده نیست بلکه فقط تسهیل کننده است و راه بهتر را به شما پیشنهاد می دهد.

مشاوره فردی

مشاوره و راهنمایی : مشاوره فردی شامل ملاقات یک به یک با یکی از متخصصان درمانگر ما برای 45-50 دقیقه، معمولا هفتگی یا دو هفته ای است. UCPS مشاوره محدود زمانی ارائه می دهد، هر چند تعداد جلسات ارائه شده بستگی به تعدادی از عوامل فردی دارد. ممکن است متوجه شوید که یک یا دو جلسه برای پاسخگویی به نیازهای شما کافی است یا به جای اینکه چندین جلسه را در یک ترم تحصیلی کامل کنید. خدمات مشاوره ای ما برای دانشجویان ثبت نام رایگان ارائه می شود.

مشاوره و راهنمایی

مشاوره و راهنمایی

چگونه ممکن است مشاوره فردی به شما کمک کند؟
مشاوره فردی می تواند فضای شما را برای درک بهتر مبارزات خود فراهم کند، بهتر درک کنید، مهارت های مقابله ای سالم و موثر را برای مدیریت استرس و مشکلات و بهبود کیفیت روابط خود با دیگران به ارمغان بیاورد.

بعضی از علل رایج:

اضطراب
حالت افسردگی
مدیریت استرس
قادر به دستیابی به عملکرد مطلوب در دانشگاه ها، ورزش ها و یا سایر فعالیت ها نیست
مسائل دوستی / روابط
نگرانی های حرفه ای / علمی
مسائل خانوادگی
درک خود
اکتشاف هویت (به عنوان مثال نژاد / قومیت، جنسیت، گرایش جنسی)
نگرانی های الکل یا دارو
خوردن یا نگرانی تصویر بدن
آنچه در جلسه اول شما انتظار می رود
مشاوره و راهنمایی : هنگامی که ابتدا برای UCPS با سرویس تماس گرفتید، به طور معمول برای یک قرار ملاقات اولیه 45-50 دقیقه با یکی از مشاوران کارکنان ما برنامه ریزی شده است. ما از شما می خواهیم که حداقل 15 دقیقه به وقت این انتصاب بیافتید، زیرا انتظار می رود که قبل از اولین جلسه شما، قبل از اولین جلسه شما در حال تکمیل پرونده باشد.

در طول جلسه یک مشاور یک زمان برای شناختن شما و دلایل خود برای جستجوی مشاوره را صرف خواهد کرد. مشاوره سپس با شما همکاری خواهد کرد تا تعیین کنید که چگونه UCPS می تواند بهترین نیازهای شما را برآورده کند، که ممکن است شامل درمان کوتاه مدت، گروه بندی و / یا ارجاع به یک درمانگر در جامعه محلی باشد.

چگونه می توانم بیشتر از مشاوره شخصی خودم را انجام دهم؟
مشاوره فردی موثر است وقتی که …

شما حداقل یک ایده کلی از آنچه شما می خواهید در آن کار کنید
شما انگیزه ای برای ایجاد تغییر در زندگی خود دارید
شما در طول روزهای بین جلسات احساسات، افکار و رفتارهایتان را بازتاب می دهید
شما احساس راحتی و اعتماد مشاور خود را می کنید. اگر چنین نباشد، ما با تشویق و تشویق شما برای بحث در مورد آن با مشاور یا دیگر کارکنان نظارتی، به شما تبریک می گوییم.
محرمانگی
UCPS به شدت از محرمانه بودن اطلاعاتی که در طول جلسات به اشتراک گذاشته شده است محافظت می کند و همچنین حضور دانشجویان Lehigh در هر سرویس UCPS. ما از لحاظ اخلاقی به حفظ محرمانگی خود متعهد هستیم و از قوانین فدرال / ایالتی که نیاز به آن دارند، پیروی می کنیم. ما مرکز ما را به عنوان یک فضای امن برای دانش آموزانمان می بینیم و برای حفظ اعتماد در سراسر خدمات ارائه شده ما سخت تلاش می کنیم.

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط