مشاوره کارآفرینی و خلاقیت

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4490

  • اضافه شده: آگوست 28, 2017

  • بازدیدها: 725

توضیحات

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت

      

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت :منشا اغلب موفقیت ها در بازار رقابت خلاقیت کاربردی است.به طور خلاصه نیازمندی ها زمینه ساز هدف ها هستند وبه همین ترتیب خلاقیت شکل میگیرد.

همه آدم های خلاق دارای کسب وکار کوچک هستند که بعد از مدتی آن را توسعه میدهند ولی همه صاحبان کسب وکار کوچک خلاق نیستند.

خلاقیت به این معنا نیست که حتما در بسیار باهاش ویا نابغه باشید بلکه میتوانید از ایده ها ونظر های انسان های بزرگ نظیر دانشمندان و مخترعان استفاده کنید وآن را دنبال کنید.

به طور کلی در عصر حاضر پیروزی به معنای سخت تر کارکردن یا سرمایه بیشتر صرف کردن نی بلکه خلاقیت در کارآفرینی برای روش جدید حل مسائل ومشکلات است.

چند روش برای ارتقاء خلاقیت که برای کارآفرینان بسیار مهم واساسی است وجود دارد.

همیشه از چند فکر بجای یک فکر استفاده کنید.فکر های مختلف در زمینه ها وایده های گوناگون بهتر میتواند در زمینه خلاقیت پیشروی کند

هرکارآفرین باید نکات زیر را سرلوحه کار وپیشه خود بکند

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت :شاید راحترین راه در ایجاد یک کسب وکار جدید استفاده از تجربیات کارآفرینان موفق است.یکی از مواردی که یک کارآفرین باید رعایت کند این است که در مواقع عصبانیت تصمیم گیری نکند.

براساس نظر مدیرعامل یکی از سرشناس ترین شرکت های عرصه جهانی،یک کارآفرین موجود بسیار واکنشگری است یعنی ممکن است در مسیر حرکت به سمت هدف تصمیمات لحظه ای بگیرد که آینده او وکارش را تحت شعاع قرار دهد.

یک کارآفرین موفق بعنوان یک مدیر توانمند باید در زمان تصمیم گیری به دور از احساسات عمل کند یعنی ابتدا مدارک ومستندات لازم را جمع کند ودر شرایط جدید وبه دور از هیجان واحساس تصمیم بگیرد.تصمیم گیری عجولانه عواقب ناخوشایندی به بار خواهد آورد.

نکته مهم دیگر این است که به شکست با زاویه دید دیگری نگاه کنند.باید به شکست بعنوان درس عبرت نگاه کنیم.زمانی که عاملی سبب شکست ما میشود باید از آن درس بگیریم ودیگر مرتکب آن نشویم.کارآفرینان موفق زمانی که با شکست مواجه میشوند بیش از آنکه ناراحت شوند آن را پلی به سمت تکامل وارتقای سطح کار خود میدانند.

مشاوره

از عواملی که در راه موفقیت یک کسب وکار تاثیرگذار است نداشتن ترس وبکارگیری قدرت ریسک است.یکی از عواملی که مانع از ایجاد یک کسب وکار میشود ترس ناشی از شکست است

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت :آمار نشان میدهد که اغلب کسب وکارهای جدید با شکست مواجه میشوند ولی زمانی این کسب وکار نتیجه میدهد که با عشق وعلاقه مسیر راطی کنند وبرای رفع ترس وواهمه راهی را مشخص کنند

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت

نکته قابل توجه اینجاست که ریسک کردن به معنی از بین بردن سرمایه در دست نی بلکه به معنی انجام کاری هوشمند با پشتکار بالا است.در ایجاد یک کسب وکار باید بدانیم چیزی که برای عرضه داریم باید قابلیت ارزش گذاری از سوی مردم را داشته باشد وهمچنین باید از جامعه آماری پایین شروع کنیم وبه مرور زمان برای وسعت آن تلاش کنیم.

اغلب افراد دارای ایده های نو هستند ولی افراد کمی وجود دارند که ایده خود را عملی میکنند.این افراد با کار کردن بر روی ایده خود وبررسی نقاط ضعف وقوت ایده آینده کاری آن را مجسم میکنند وآن را به مرحله اجرا میرسانند.

مشاوره کارآفرینی و خلاقیت :شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار با داشتن چندین سال سابقه در بخش مشاوره کارآفرینی وخلاقیت آماده ارائه خدمت به همه علاقه مندان میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

09092305986

 

آگهی های مرتبط