مشاوره کار آفرینی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4250

  • اضافه شده: آگوست 14, 2017

  • بازدیدها: 617

توضیحات

مشاوره کار آفرینی

مشاوره کار آفرینی : با توجه به شرایط اقتصادی حاکم  در جامعه و آمار بیکاری و حجم بالای نقدینگی  ؛بسیاری از مردم مخصوصا جوانان تازه به دوران رسیده و فارغ التحصیل ،به دنبال راهی هستند که بتوانند یک کار جدید، ایده جدید ، و یا حتی کسب و کاری راه اندازی کنند که با سرمایه کم و سود زیاد نیز بتوانند شروع کنند .

ره اندازی کسب و کار با بودجه  کم  مزیت هایی نیز دارد ، این کارها اصولا به مدیریت درست و با اصول و قوانین خاص نیازمند هستند تا به درجه ای از سود هی  سبرسند  که این هم مستلزم این است که طبق اصول و قائده جلو  بروند که نتایج دلخوامان را به ما بدهد .

برای پیشرفت در این کار باید ذهنی خلاق و پر از ایده داشته باشید و باید ذهن خود را برای این کار آماده کنید تا به سمت رشدو توسعه کسب و کار مطمعن و پر سود بروید .

مشاوره کار آفرینی

مشاوره کار آفرینی

کار آفرینی

مشاوره کار آفرینی : بیشتر کار آفرینان معروف و موفق در دنیا دارای ذهنیتی با افکار مثبت بوده اند تا توانسته اند که موفق شوند . برای اینکه بتوانید فرد موقی باشید باید خودتان را برای چالش ها و ترس های موجود در ذهنتان و افکارتان مقابه کنید و با جنگ به آنها بروید .

موسسه ما قادر به دادن مشاوره های بسیار ارزنده و مفید و با وجود کار آفرینان موفق در حوزه ها مختلف می تواند به شما این نوید را بدهد که شما نیز می توانید به کار آفرین موفقی تبدیل شوید . ما در این موسسه نه تنها به شما مشاوره می دهیم که ایا شما اصلا قابلیت این را دارید که به یک کارآفرین تبدیل شوید و اینکه یک سری شغل پیشنهادی که با بودجه های مختلف بنا به درخواست شما به شما کار آفرینان عزیز به شما داده می شود . پس اگر بهدنبال موفقیت خود هستید و می خواهید با اعتماد به نفس بالا در جامعه به عنوان یک کار آفرین حضور پیدا کنید کافیست با مشاورین ما تماس برقرار کنید .

آگهی های مرتبط