مشاوره کسب وکار جدید

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4450

  • اضافه شده: آگوست 23, 2017

  • بازدیدها: 1041

توضیحات

مشاوره کسب وکار جدید

توسعه کسب و کار

مشاوره کسب وکار جدید :در دنیای مدرن امروز دیگر روش های سنتی برای افزایش راندمان کسب وکار سودی ندارد وباید تغییر اساسی در روش کسب وکار ارائه کرد.

در عصر حاضر که کلیه امور به سمت کامپیوتر وفضای مجازی میرود،کسب وکار هم از این قافله عقب نیفتاده و رو به سمت اقتصاد اینترنتی آورده است.

اکثر مردم از میزان درآمد ماهیانه خود راضی نیستند وهمیشه در پی راهی جدید برای افزایش درآمد وراندمان خود هستند ولی هیچگاه به درستی به نتیجه نمیرسند.

مشاوره کسب وکار جدید :برای افزایش بازدهی مالی یا باید یک تغییراساسی در روش کار اعمال کرد یا باید شغل وحرفه خود را تغییر داد که این کار نیازمند همفکری ومشورت با یک مشاور که تخصص او در حیطه مشاوره کسب وکار جدید است،میباشد.

یک مشاور کسب وکار خود دارای تجربه بالای در زمینه فنون افزایش درآمد است وبه راحتی وطبق اصول میتواند یک فرد را به سمت پیشرفت سوق دهد.

در راه اندازی یک کسب وکار جدید ابتدا باید هدف خود را از راه اندازی یک کسب وکار جدید مشخص کنیم.یعنی اگر هدفمان از ایجاد یک کسب وکار جدید فقط وفقط رهایی از بعضی افکار غلط است باید از آن صرفه نظر کنیم.

مشاوره کسب وکار جدید :شرط دوم این است که باید بدانیم قصدداریم چه فعالیت خاصی در کسب وکار جدیدمان راه بیندازیم مثلا اگر ابتدا به فکرتاسیس یک شرکت باشیم وبعد حوزه های فعالیتی آن را مشخص کنیم کار اشتباهی است.

باید خدمت یا کالایی را برای عرضه در نظر بگیرید که مشتری را جذب کند نه اینکه فکر کنید ادامه زندگی اشخاص بدون کسب وکار شما مختل میشود.

نکته مهم دیگر این است که خدمت یا کالایی که ما عرضه میکنیم ارزش آن را داشته باشد که مشتری بابت آن پول پرداخت کند و فقط جنبه یک سرگرمیه رایگان نداشته باشد.

مشاوره کسب وکار جدید :از اساسی ترین ملزومات ایجاد یک کسب وکار این است که باید بدانیم پول را از چه کسی باید دریافت کنیم به بیانی دیگر باید جامعه آماری خود را مشخص کنیم تا بتوانیم با تمرکز بیشتری فعالیت کنیم.

باید متذکر شویم که قبل شروع یک کسب وکار باید به قول معروف با زیرو بم آن آشنا شویم یعنی تمام قسمت های آن را بشناسیم.آشنایی با مسائل مالی مرتبط با کسب وکار جدید مارا در شناخت این موضوع کمک شایانی میکند.

مشاوره

در کسب وکار جدید صرف دادن ایده کافی نیست وباید به قسمت های مالی آن اشراف داشته باشیم نه اینکه بخواهیم با استخدام یک حسابدار به مهم دست پیدا کنیم.باید بدانیم که هیچ ارگان دولتی یا خصوصی حامی ایده ما نمیشود وما باید بتوانیم یک سرمایه گذار جذب کنیم که این کار جز با تسلط به جزئیات مالی وبهره وری سرمایه گذاری در ایده نو انجام نمیشود.

مشاوره کسب وکار جدید :در زمان ایجاد یک کسب وکار جدید باید بدانیم که انرژی خود را به نحو احسن تقسیم کنیم چه بسا در یک کسب وکار کوچک یا خانگی میتوان به کار سابق وقدیمی خود نیز ادامه داد ولی در یک کسب وکار بزرگ باید پس از مدتی تمام فکروذکر وانرژی خود را صرف کار خود بکنیم تا ریشه آن قوی شود وهرچه زود تر به هدف برسد.

وجود یک مربی وراهنمای خوب میتواند مسیر سخت کارآفرینی  را برای شما راحت کند اگر او مسیر را به خوبی بشناسد ونکات کلیدی را در زمان خود به شما متذکر شود.

پس از پایان ایجاد یک کسب وکار نکته مهم این است که صاحب کسب وکار جدید باید بداند چگونه با یک شخص جدید برخورد کند تا بتواند او را به راحتی جذب کند یعنی به بیانی واضح باید بتوانیم به صورت روزانه کسب وکار خود را توسعه دهیم ودچار روزمرگی ودرجا زدن نشویم.

مشاوره کسب وکار جدید

مشاوره کسب وکار جدید

مشاوره کسب وکار جدید: حال که ما فعالیت جدید خود را آغاز کرده ایم نیاز داریم تا بازارفروش با فعالیت ما آشنایی داشته باشد وآن را بشناسد.برای این کار نیاز به بازاریابی داریم.بازاریابی از مواردی است که بسیار در کسب وکار اهمیت دارد.

کار بازاریابی نیاز به یک تیم قدر دارد تا بتواند به خوبی ساختار یک شرکت را در ذهن فرد نمایان کند واورا جذب فعالیت شرکت کند.افرادی که در تیم بازاریابی شرکت میکنند باید با نوع کار شرکت وساختار آن به نحو احسن آشنا باشند وبر آن تسلط داشته باشند.

حال به بررسی ویژگی های یک مشاور خوب میپردازیم

مشاوره کسب وکار جدید :اول از همه باید در یک حوزه خاص متخصص باشد.یعنی نیاز وویژگی های بازار را در آن حوزه خاص به خوبی بشناسد وبتواند بهترین راهنمایی را ارائه دهد.

باید مشکلات موجود در مسیر را به خوبی بشناسد ودر زمینه آسیب شناسی تخصص داشته باشد.

باید در سازمان مربوطه به نحو احسن همکاری کند وقدرت ایجاد انگیزه در کار گروهی را داشته باشد.

حقایق وواقعیت هارا بیان کند تا زیرگروه او به خوبی با شرایط آشنا شود.

در طول هفته کلاس های آموزشی برای کارکنان وافراد وابسته برگزار کند.

تلاش برای شناساندن برند وفعالیت شرکت در بازار فروش

مشاوره کسب وکار جدید :ایده پردازی وخلق مفاهیم یعنی برای پیشرفت سازمان در مواقع ضروری ایده های کاربردی بدهد ومفاهیم جدیدی برای پیشبرد کار ارائه دهد.

ودر پایان بتواند یک کسب وکار جدید را به نحو احسن یاری کند.

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط