نحوه کارکرد توکن

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4310

  • اضافه شده: آگوست 17, 2017

  • بازدیدها: 802

توضیحات

نحوه کارکرد توکن

نحوه کارکرد توکن :سیستم های امنیتی خانگی بر روی مفهوم ساده تأمین امنیت نقاط ورود به خانه با سنسورهایی که با یک پانل کنترل یا مرکز فرماندهی در یک محل مناسب در جایی در خانه ارتباط برقرار می کنند، کار می کنند.

 

سنسورها به طور معمول در داخل درب ها قرار می گیرند که به واسطه خانه و همچنین به راحتی قابل دسترسی ویندوز، به ویژه هر آن چیزی که باز می شود، به ویژه در سطح زمین است. فضاهای باز در داخل خانه ها با سنسور حرکت می توانند ایمن باشند.

 

کنترل پنل: کنترل پنل رایانه ای است که سیستم های امنیتی را از بین می برد و از بین می برد، با هر مولفه ی نصب شده ارتباط برقرار می کند، وقتی یک ناحیه ی امنیتی خراب می شود، زنگ هشدار می دهد و با یک شرکت نظارت بر هشدار ارتباط برقرار می کند.

 

آنها معمولا دارای یک صفحه لمسی برای برنامه نویسی آسان و تعامل هستند، در صورتی که کد عبور برای بازوی و خلع سلاح وارد سیستم می شود، می تواند بر روی دستورات صحیح کار کند و می تواند برنامه ریزی شود تا با کنترل های بی سیم از راه دور به نام fob کلید اصلی کار کند.

 

نحوه کارکرد توکن :سنسورهای درب و پنجره: سنسورهای درب و پنجره شامل دو قسمت مجاور به یکدیگر هستند. یک قسمت از دستگاه بر روی درب یا پنجره نصب شده است و دیگری در قاب درب یا آینه پنجره. هنگامی که یک درب یا پنجره بسته است، دو قسمت سنسور با هم مرتبط می شوند و یک مدار امنیتی ایجاد می کنند.

توکن

هنگامی که سیستم امنیتی در پنل کنترل مسلح است، این سنسورها با آن ارتباط برقرار می کنند و گزارش می دهند که نقطه ورود امن است. اگر یک درب یا پنجره تحت نظارت ناگهان باز شود، مدار امنیتی شکسته می شود و پانل کنترل این را به عنوان نقض یک منطقه امن تفسیر می کند. زنگ با دقت بالا صدایی می شود و در اغلب موارد شرکت نظارت بر زنگ هشدار به طور خودکار مطلع می شود.

 

سنسورهای حرکت: این مکانیزم های امنیتی هنگامی که مسلح هستند، با ایجاد یک منطقه نامرئی که بدون زنگ زدن می تواند شکسته شود، از یک فضای مشخص محافظت می کند. اینها معمولا برای محافظت از اتاق های حاوی مقاصد و همچنین مناطقی که در خانه های بزرگتر کمتر بازدید می شود استفاده می شود.

 

دوربین های نظارت: در هر دو پیکربندی سیمی و بی سیم، دوربین های نظارت را می توان به صورت چندین روش به عنوان بخشی از سیستم امنیتی کلی استفاده کرد.

 

استفاده های معمول شامل نظارت:

 

سخت برای دیدن یا مناطق دور از اموال خود را

ساختمان های از راه دور مانند گاراژها، انبارها و کارگاه ها

نقاط ورودی، هر دو بیرونی و داخلی، مانند درهای گاراژ و درهای جلو

 

نحوه کارکرد توکن :دوربین های نظارت بر روی کامپیوتر، گوشی های هوشمند و تبلت می توانند از راه دور دسترسی پیدا کنند. آنها اغلب در این روش هنگامی که صاحب خانه ها از شهر خارج می شوند، برای تماشای تحویل و دیگر پرسنل خدمات مانند مراقب و باغبانی، و نظارت بر ورود کودکان پس از مدرسه استفاده می شود.

آنها همچنین می توانند برای رفع هر گونه نقص امنیتی مورد استفاده قرار گیرند، که می تواند منجر به ضبط یک فیلم از خانه شود، از جمله نگاهی دقیق به اسارتگرها و شاید حتی وسیله نقلیه آنها.

 

هشدار High-Decibel: به اندازه کافی بلند برای همسایگان برای شنیدن، هشدارهای امنیتی خانگی برای اهداف مختلف متفاوت است. اول، آنها را به مردم در داخل خانه هشدار می دهند که یک مشکل رخ داده است. آنها همچنین به اندازه کافی خجالت می کشند تا یک سرقت را در حال اجرا در حالی که همسایگان نزدیک خود را به وضعیت اعلام می کنند، ارسال کنند.

 

نحوه کارکرد توکن :علائم ثبت نام و پنجره: در این سطح، این موارد ممکن است چیزی بیش از ابزار بازاریابی برای شرکت های هشدار به نظر برسند، اما آنها نقش مهمی در امنیت خانه ای ایفا می کنند.

هنگامی که یک برچسب امنیتی شرکت را در یک پنجره جلو قرار دهید و علامت آن را در حیاط جلوی خود بگذارید، به شما می گویم که سرقت هایی که در خانه دارید از نظر حرفه ای محافظت می شود و نه انتخاب منطقی برای اقدام به سرقت. آنها در تحویل این پیام موثر هستند و باید به عنوان توصیه شده توسط شرکت امنیتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

آگهی های مرتبط