نصب آسانسور هیدرولیک

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6866

  • اضافه شده: فوریه 6, 2018

  • بازدیدها: 1620

توضیحات

نصب آسانسور هیدرولیک

نصب آسانسور امری تخصصی و  نیاز به دانش و تجربه کافی در زمینه آسانسور می باشد که  مراحل بعدی نگهداری و تعمیرات اغلب به مرحله نصب آسانسور بستگی دارد. یکی از انواع آسانسور ها آسانسور هیرولیک می باشد.

نصب آسانسور با بهترین تیم،شماره های تماس:۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ و۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱

آسانسورهایی که با فشار روغن حرکت در آنها انجام می گیرد آسانسور هیدرولیک می گویند دلایل استفاده از آسانسور هیدرولیک و مزیت آسانسور هیدرولیک نسبت به بقیه آسانسورها بیشتر می باشد برای مثال این آسانسور حرکتی فوق العاده روان را دارد امروزه بیشتر مصرف کنندگان بدنبال آسانسوری می گردند که کارایی بالا و بدلیل کمبود جا مکان کمی را اشغال کند، در این زمینه آسانسور هیدرولیک بهترین گزینه می باشد بدلیل عدم نیاز به موتورخانه، صدای بسیار کم بدلیل استفاده از فشار روغن و جک شفت، نسبت به آسانسورهای معمولی می باشد.

 

آسانسورهای معمولی به هنگام حرکت دارای لرزش می باشند ولی  آسانسورهای هیدرولیک به دلیل استغاده از روغن،جک و پمپ هیدرولیک در فرایند حرکت نمی توان حرکت با شوک و ضربه یا لرزش در آن دید که عمده دلیل آن استفاده از روغن می باشد.

 

در مورد عدم نیاز آسانسور هیدرولیک به موتورخانه بدلیل قرار گرفتن تگیه گاه و نیروی محرکه در روی زمین و پایین ترین طبقه ساختمان نیازی به احداث موتورخانه جدا در قسمت دیگر نمی باشد زیرا پاوریونیت آسانسور هیدرولیک در فضای کم می تواند قرار گیرد و حتی می توان در کنار جک نیز قرار داد.

 

از عمده مزیت های آسانسور هیدرولیک می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی برق را اشاره کرد درآسانسور هیدرولیک نیز مانند آسانسور معمولی برای بالا بردن کابین از برق ۳ فاز استفاده می شود ولی در هنگام حرکت رو به پایین به دلیل تخلیه روغن از جک به مخزن و در حالت خاموش در آسانسور هیدرولیک  برق مصرف نمی شود.

 

نصب آسانسور با بهترین تیم،شماره های تماس:۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ و۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱

آگهی های مرتبط