نوردکاری و خم کاری

برای فروش

Atlas_Sanat_Rad
Atlas_Sanat_Rad Not verified

عضو از اکتبر 16, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8403

  • اضافه شده: اکتبر 16, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 764

توضیحات

«شرکت اطلس صنعت راد»

این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی و دانش فنی دنیا طراحی و ساخته شده است به نحوی که فرایند تولید ، قابل رقابت در بعد داخلی و خارجی می باشد.تجهیزات اصلی تولید شامل دو خط کامل ذوب با کوره های القائی ( به صورت ریخته گری مداوم ) و خط اکستروژن بانضمام دستگاههای تکمیلی تمام اتوماتیک می باشد .
تولیدات مطابق با استانداردهای جهانی از قبیل ASTM ، DIN ، BS و… طبق سفارش مشتری تولید می گردد .محصولات جهت کاربری فورج و تراش و دو منظوره ( فورج و تراش ) در گرید های مختلف عرضه می شود .ضمنا امکان تولید مقاطع توپر و توخالی و میلگرد ، سه گوش ، چهارگوش ، شش گوش ، هشت گوش ، و سایر مقاطع وجود داشته و فعالیتهای فرایند تولید برای ارائه محصول طبق درخواست و به موقع به مشتریان صورت می گیرد

 رکت آذرنورد تولیدکننده انواع مقاطع برنجی اعم از توپر و توخالی در منطقه صنعتی اشترجان واقع در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان با مساحت کارخانه بالغ بر ۱۳۰۰۰ متر مربع استقرار یافته است .این شرکت با بهره گیری از داشتن یک دهه تجربه و با برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا و بکارگیری متخصصین مجرب به امر تولید برای فروش داخلی و خارجی اهتمام دارد و در حال حاضر ظرفیت تولید آن بالغ بر سالیانه  ۱۰۰۰۰تن می باشد.قابل ذکر است پروژه هایی جهت افزایش ظرفیت تولید سالیانه به ۱۵۰۰۰ تن در حال اجراء می باشد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
تلاش جهت توسعه و رشد موقعیت پیشتاز در بازارهای داخلی و حضور چشمگیر در بازارهای جهانی با رعایت کیفیت مطلوب ، بکارگیری اطلاعات و فن آوری های مدرن و جدید و رعایت مسئولیتها و مقررات اجتماعی باعث شده این شرکت در سالهای اخیر جایگاه ویژه ای را در سطح کشور بعنوان معتبرترین تولید کننده محصولات برنجی کسب نماید. این شرکت جهت حرکت به سمت چشم انداز، به ارزشهای حرفه ای خاصی عمیقا” باور داشته که اعتقاد به اجرای آن در سازمان در میان مدیریت و کارکنان نهادینه شده است.

ارزشهای مذکور به شرح زیر اعلام می گردد :

حفظ و گسترش ارزشهای بالای اسلامی انسانی
مشارکت و کار گروهی ، یادگیری و نوآوری
تکریم و احترام به ذینفعان
صداقت، درستکاری و امانت داری
مسئولیت پذیری و پاسخگوئی
بهبود مستمر و اصلاح الگوی مصرف
رعایت قوانین ، مقررات و الزامات ، استانداردها

مهم ترین فعالیت های شرکت در زمینه طراحی، ساخت و اجرا به صورت مختصر به شرح ذیل می باشد:

• انواع مخازن تحت فشار

• انواع تاور های پروسس

• انواع مبدل های حرارتی

• انواع راکتورهای شیمیایی

• انواع سازه های فلزی

• انجام نورد کاری تا ضخامت ۸۰میلی متر با طول ۳۰۰میلی متر

• ساخت انواع عدسی های استاندارد با ضخامت ۵۰میلی متر و قطر ۷۰۰۰میلی متر

• ساخت انواع مخازن کروی تا ضخامت ۹۰میلی متر

این شرکت خواهان کسب ( چشم انداز ) توسعه و رشد موقعیت پیشتاز در بازارهای داخلی و حضور در بازارهای جهانی می باشد بر این اساس خلق و ایجاد ارزش مطلوب برای مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت وخدمات برتر همراه با قیمت رقابتی مناسب از اهداف مورد نظر بوده و برای تمامی سطوح سازمانی شناخته و پذیرفته شده است بدین منظور جهت دستیابی به آن اقدام به شناسائی و درک نیازها ، خواسته ها ، انتظارات و توقعات مشتریان می نماید و برای تامین و رفع منطقی آن ها از هیچ تلاشی مضایقه نمی نماید.
جلب اعتماد ، اطمینان و افزایش رضایتمندی و خرسندی از طریق عملکردی فعال (بالنده)در زمینه های ارتباط ، تعامل موثر و مداوم ، نظر سنجی ، سنجش افکار ، رسیدگی و پاسخگوئی به نظرات و ارزیابی و کنترل عملکردها صورت می گیرد( مشتری محور و مشتری مداری) . تولید و تحویل کالا با قیمت مناسب بر اساس توافقات و تعهدات و بر طبق برنامه ریزی در زمان مقتضی صورت می گیرد .

ارائه محصول با کیفیت مطلوب بصورت درست وصحیح انجام می گیرد که نقش تجهیزات و دستگاههای مدرن و عوامل انسانی مجرب در تحقق آن انکار ناپذیر است . ضمنا جهت نیل به توسعه و موقعیت پایدار ( اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی و محیط زیست سازمان )

۱) آینده ترسیمی را به تصویر کشیده و بر اساس طراحی و برنامه ریزی، با کار و تلاش مضاعف سعی در تحقق توسعه دارد.
۲) مشتریان را علت وجودی و اصلی خود دانسته و تلاش می نماید از طریق مشارکت فعال تمامی پرسنل، نیاز های مشتریان را درک و پیش بینی کرده و اهتمام ویژه ای به خلق ارزش و نوآوری انجام گیرد .
۳) از طریق نوآوری مستمر و بهبود اثر بخشی و کارایی و بهره وری سعی در افزایش سهم بازار دارد .
۴) از طریق بهبود مستمر فرایندها و عملکرد ها و تصمیم گیریهای منعطف با شرایط زمان و مکان سعی در حفظ و نگهداری سهم بازار ، توسعه مدیریت و افزایش آن می باشیم .
۵) با ارج نهادن به ارزشها و نهادینه کردن به صورت فرهنگ قصد داریم به پایداری و ثبات در بازار برسیم .
۶) با ارج نهادن به کارکنان و ایجاد توانمندی علمی در آنها تفکر مشتری گرائی را از سطوح ارشد مدیریتی شرکت تا کارمندان رواج داده تا به اهداف سازمانی تحقق بخشیم .
۷) در این شرکت اعتقاد بر این است کار برای بهتر شدن زندگی انسانهاست و محیط زیست سالم یکی از نیازهای اولیه نوع بشر است از این رو همواره در انتخاب فرایند و ابزار تولید حداقل آلودگی ها در دستور کار قرار گرفته.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.asrnavard.com مراجعه کنید.و برای آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارشات،با شماره ۰۹۱۲۸۱۱۸۶۳۰ تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط