نیک مهر گستر تهران

برای فروش

NicMehr
NicMehr Not verified

عضو از دسامبر 9, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5988

  • اضافه شده: دسامبر 9, 2017

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 952

توضیحات

شرکت نیک مهر گستر تهران با بیش از ۱۷سال سابقه (تاسیس ۱۳۷۸) در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت می کند و نماینده انحصاری و رسمی شرکتهای BECKHOFF ،‌ ‌‌ Rotronic،STS در ایران می باشد.
زمینه فعالیت شرکتBECKHOFF آلمان، تولیدکامپیوترهای صنعتی ( IPC ) و کنترل کننده های قابل برنامه ریزی ( PLC ) و درایو و موتور سرو ( Servo ) ،‌‌ و همچنین نرم افزارSoft PLC می باشد .
تولیدات شرکتRotronic سوئیس، نیز ادوات اندازه گیری دما و رطوبت شامل ترانسمیترهای دما و رطوبت و واتراکتیویتی و دیتالاگرها و دستگاههای پرتابل اندازه گیری دما و رطوبت می باشد .
شرکت STS سوئیس، در زمینه تولید تجهیزات فشار شامل ترانسمیترهای فشار و سطح و همین طور لاگرهای مختلف جهت ثبت اطلاعات و ارسال آنها از طریق مودم GSM فعالیت دارد.
از دیگر فعالیت های شرکت نیک مهر ارائه دوره های آموزشی TwinCAT با سرفصل های ارائه شده توسط شرکت BECKHOFF می باشد که در دو حالت دوره فشرده یک روز و دوره سه روز ارائه می شود .
آنچه ما را از دیگر رقبا متمایز می سازد، آموزش و پشتیبانی فنی و تخصصی می باشد که همواره سعی شده است که نیازهای مشتری در بالاترین الویت های کاری قرار داشته باشد و آموزشهای ارائه شده مطابق با سرفصل های آموزشی شرکت مادر می باشد.

درج آگهی رایگان

نیک مهر گستر تهران

خدماتی که توسط شرکت نیک مهر گستر تهران ارائه می گردد شامل مشاوره در زمینه طراحی سیستم های کنترل، تهیه تجهیزات اتوماسیون صنعتی ( شامل کامپیوتر صنعتی IPC،پی ال سیPLC ، سرو موتور و سرو درایو ،انواع Remote I/O با فیلدباس های مختلف، سنسور و ترانسمیتر فشار ،سنسور دما و رطوبت ، تجهیزات هواشناسی) می باشد.
نیک مهر گستر تهران
 در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ملاک اصلی ما کیفیت بوده و سعی شده در این راستا نیازهای مشتری از محصولات شرکتهای معتبر و قابل اطمینان تهیه گردد.
شرکت نیک مهر گستر تهران درسال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی شروع کرده است. استراتژی کلی شرکت فعالیت در زمینه سیستم های کنترل و اتوماسیون صنعتی بوده است .
خدماتی که توسط شرکت نیک مهر گستر تهران ارائه می گردد شامل مشاوره در زمینه طراحی سیستم های کنترل، تهیه تجهیزات اتوماسیون صنعتی ( شامل کامپیوتر صنعتی IPC،پی ال سیPLC ، سرو موتور و سرو درایو ،انواع Remote I/O با فیلدباس های مختلف، سنسور و ترانسمیتر فشار ،سنسور دما و رطوبت ) و همچنین انجام پروژه های صنعتی می باشد.
همواره تلاش مدیریت بر این بوده است که تمامی کارشناسان این شرکت از جهت دانش فنی به روز نگه داشته شده و در دوره تخصصی متناسب با فعالیت آنها چه در داخل و چه در خارج از کشور حضوری مستمر داشته باشند. مفتخریم که بر این اساس ضریب رضایت مشتری بالای ۹۹% را در طول سالهای اخیر حفظ کرده ایم.
در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ملاک اصلی ما کیفیت بوده و سعی شده در این راستا نیازهای مشتری از محصولات شرکتهای معتبر و قابل اطمینان تهیه گردد.
برچسب ها :

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط