هولوگرام بعد گستر پیام

برای فروش

bodgostar
bodgostar Not verified

عضو از اکتبر 15, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8121

  • اضافه شده: آگوست 7, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 661

توضیحات

شرکت بُعد گستر پیام

شرکت بُعد گستر پیام با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران بوده که جهت جلوگیری از تقلب در اصناف و مشاغل مختلف با بر چسب های امنیتی و ضد تقلب  (هولوگرام) فعالیت می کند. شرکت بُعد گستر پیام همواره تلاش نموده تا در امر سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از تقلب راهکارها و خدمات شایسته ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید. شرکت بُعد گستر پیام با اخذ نمایندگی از شرکت های متعدد و معتبر هولوگرامی دنیا و فعالیت های چشمگیری که بالغ بر پانزده سال در زمینه هولوگرام در ایران داشته است، که مورد سنجش و تائید مهمترین و معتبرترین انجمن صنعت هولوگرافیک در دنیا یعنی انجمن  “IHMA” انگلستان قرار گرفت و به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی به عضویت این انجمن نائل گردید. انجمن “IHMA” از تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی هولوگرام در دنیا تشکیل شده است و تمامی هولوگرام های تولید شده توسط شرکت های هولوگرامی معتبر در این انجمن به ثبت بین المللی رسیده و برای آن ها گواهینامه ثبت جهانی صادر می گردد. به این ترتیب ساخت هولوگرام ثبت شده در این انجمن فقط برای صاحب آن امکان پذیر خواهد بود و جعل و تقلب از آن برای سودجو و متقلب غیر ممکن است.

 گواهی عضویت شرکت بُعد گستر پیام در انجمن بین المللی IHMA

 شرکت بُعد گستر پیام در طی سال هایی که گذشت مورد ارزیابی مهمترین و معتبرترین انجمن در صنعت هولوگرافیک در دنیا یعنی انجمن بین المللی سازندگان هولوگرام “IHMA” در کشور انگلســتان قرار گرفته و مورد تایید نیز واقع گردید. و این افتخار به شرکت بُعد گستر پیام داده شد که به عنوان تنها شرکت ایرانی به عضویت این انجمن نائل گردد انجمن بین المللی سازندگان هولوگرام “IHMA” از تامین کنندگان و سازندگان پیشرو در دنیا تشکیل شده است و هدف آن ترویج صنعت هولوگرافی و افزایش استانداردها برای کمک به مصرف کنندگان در دستیابی به اهداف تجاری و امنیتی از طریق هولوگرام می باشد.

شرکت بُعد گستر پیام بعنوان اولین عضو ایرانی انجمن بین المللی هولوگرام سازان ( IHMA ) در کشور انگلستان و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه هولوگرام ، نوارچسب امنیتی ، پاکتهای امنیتی و کاغذ های ضد کپی فعالیت می کند و می تواند پیشرفته ترین و جدیدترین هولوگرامها را با مناسب ترین قیمت به شرح زیر ارائه نماید :
ضخامت هولوگرامها ۵۰ میکرون
مناسب برای پلمپ بسته بندی ها
دارای ویژگی مدل Void ، لانه زنبوری یا سفارشی با قالب اختصاصی
دارای برش امنیتی
امکان چاپ بر روی هولوگرام
برای اطلاعات جامع تر از سایت ما دیدن فرمایید .
www.bodgostar.com
ایمیل: info@bodgostar.com
آدرس : تهران- خیابان سهروردی شمالی– خیابان میرزائی زینالی غربی – پلاک ۱۲۳- طبقه ۲ واحد ۲
تلفن دفتر مرکزی : ۸۸۷۵۴۶۷۷و۸۸۷۵۴۶۷۸

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط