جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8776

  • اضافه شده: دسامبر 29, 2018

  • بازدیدها: 1170

توضیحات

برخی از این وظایف

۱-      نماینده فروش شرکت بیمه عمر پاسارگاد موظف است اموری را که بر طبق مفاد قرارداد به وی محول شده است با رعایت صرفه و صلاح شرکت انجام دهد.

تبصره :نماینده فروش حق ندارد وظایف و اختیارات ناشی از قرار داد نمایندگی را کلا و یا جزا به دیگری واگذار نمایند.

۲-     نماینده فروش مجاز به وصول حق بیمه به نام خود نمی باشد و می باید وجه حق بیمه دریافت شده را مستقیما به حساب شرکت واریز نماید ، در صورتی که چک صادره در وجه شرکت به نماینده فروش تسلیم شود وی مظف است چک مورد بحث را در اسرع وقت به شرکت تسلیم و یا به بانک و حساب تعیین شده منظور نموده و رسید آن را به شرکت تحویل نماید.

۳-     نماینده فروش شرکت بیمه عمر پاسارگاد حق ندارد ازمبالغ پرداختی به بیمه گذار یا سایر اشخاص ذینفع در بیمه نامه ، (از قبیل خسارت ، بازخرید بیمه نامه ، وام، حق بیمه برگشتی و…) وجوهی را به هر عنوان دریافت نماید.

۴-     مسئولیت جبران خسارت مستقیم و یا غیر مستقیم وارده به شرکت ،بیمه گذار و سایر اشخاص ذینفع که ناشی از عمد ، تقصیر ، غفلت و یا قصور نماینده فروش و کارکنان وی در رابطه با عملیات بیمه ای موضوع این قرارداد می باشد بر عهده نماینده فروش است.

۵-     نماینده فروش موظف است اسرار بیمه گذاران و بیمه شدگان و شرکت را که به مناسبت فعالیت بیمه ای خود بر آن واقف میشود محفوظ نگه دارد.

۶-     نماینده فروش موظف است با توجه به مندرجات فرم های پیشنهاد بیمه حداکثر تلاش خود را جهت احراز هویت بیمه شده، بیمه گذار و ذینفع بیمه نامه به عمل اورد.

۷-     نماینده فروش متعهد است قبل از قبول بیمه، بیمه گذاران را به حدود حقوق و تکالیفی که به مناسبت قرارداد بیمه در قبال شرکت خواهند داشت کاملا واقف سازد و از هر نوع عمل و اظهاراتی که موجب گمراهی بیمه گذار یا شرکت شود خودداری کند .

۸-     پرداخت هرگونه مالیات بر درآمد مربوط به فعالیت نماینده فروش، به عهده وی میباشد.

۹-     نماینده فروش میتواند تمام یا قسمتی از پرتفوی خود را به صورت موافقت شرکت به نماینده دیگری از شرکت منتقل نماید.

۱۰-   نماینده فروش موظف است در صورت انقضا یا فسخ قرارداد کلیه فرم های امضا نشده را عینا به شرکت مسترد دارد.

۱۱-   نماینده فروش باید از رقابت مکارانه و ناسالم با نمایندگان و دلالان رسمی بیمه خودداری کرده و در صورت نیاز به هرگونه تبلیغ، قبل از هر اقدامی هماهنگی لازم را با شرکت معمول و نسبت به اخذ مجوز کتبی اقدام نماید.

۱۲-    نماینده فروش موظف است شئونات اخلاقی ، اداری و عرفی را از هر حیث در رابطه با موضوع قرارداد رعایت نماید.

جست‌وجو بیمه چگونه به ثروتمندان بیمه عمر بفروشیم؟

آگهی های مرتبط