ویژگی های درج آگهی موثر

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4113

  • اضافه شده: جولای 12, 2017

  • بازدیدها: 1220

توضیحات

ویژگی های درج آگهی موثر

ویژگی های درج آگهی موثر
درباره درج آگهی پویا (DAI) اطلاعات بیشتری کسب کنید
درج آگهی پویا (DAI) تکنولوژی ویدیوی تبلیغاتی در سمت سرور است که شما را قادر می سازد تا تبلیغات ویدئویی را به برنامه نویسی خطی و ویدیو در محتوای تقاضا ارائه دهید. DAI محتوای ویدئو و آگهی های شما را به یک جریان تک استحکام می بخشد، مستقل از یک صفحه وب یا برنامه است، و درخواست تبلیغ و روند پاسخ تبلیغ از SDK را حذف می کند. این خطاهای زمان بارگیری را کاهش می دهد و یک تجربه بدون وقفه تلویزیون مانند بدون تأخیر یا بافر بین محتوا و تبلیغات را تولید می کند.

درج آگهی

با DAI، شما می توانید تبلیغات فردی برای زندگی خطی و تصویری در برنامه نویسی تقاضا، دستیابی به چند صفحه ای با پشتیبانی وسیع دستگاه، و بهره گیری از برنامه های کسب درآمد در تمام دستگاه های با Ad Exchange برای ویدئو. صرف نظر از فرمت اصلی محتوای شما، هنگامی که دیجیتال تبدیل می شود، DAI می تواند تبلیغات ویدئویی سفارشی هدفمند را بر اساس کاربر فردی که محتوای را مشاهده می کند، بچرخاند.

افزودن تبلیغ Adswizz

افزایش درآمد از طریق قرار دادن آگهی های هدفمند در سمت سرور. هدف قرار دادن تبلیغات به کاربران با ویژگی های خاص (دستگاه، جغرافیایی، نمایه کاربر، و یا هر ویژگی دیگر موجود) که ارزش زیادی برای تبلیغ کننده و درآمد بالا برای ناشر.

صرف زمان کمتر مدیریت، زمان فروش بیشتر: پلت فرم جامع کسب درآمد تبلیغاتی دیجیتال شما را فراهم می کند هر ابزار شما نیاز به یکپارچه اعمال و مدیریت کل تبلیغات خود را، از جمله خرید پلت فرم متقابل است.

ترافیک آگهی های وب سایت شما، پیش نمایش فیلم و پیش نمایش و پیش نمایش صوتی در یک داشبورد آسان است.

ویژگی های درج آگهی موثر

ویژگی های درج آگهی موثر

درج آگهی صنعتی

کسب درآمد پادکست
Adswizz On-Demand ارائه می دهد کسب درآمد بیشتر، که شما را قادر به کسب درآمد از طریق پادکست خود را با استفاده از هر دستگاه به صورت یکپارچه. کسب درآمد بر اساس تقاضا توسط AIS Media Server طراحی شده است و مسئول سرویس فایل ها و تبلیغات است.

کسب درآمد جریان مستقیم
نرمافزار سمت سرور و سمت سرویس گیرنده، قرار دادن آگهی دقیق در جریانهای صوتی دیجیتال را مدیریت می کند. Adwizz Ad Insertion Solution پشتیبانی از تمام ویژگی های موجود در راه حل مدیریت آگهی، برنامه وب است که قاچاق و مدیریت کمپین را قادر می سازد.

درج آگهی صنعتی رایگان

ویژگی های کلیدی:

سازگار با تکنولوژی های جریان استاندارد: Icecast، Shoutcast، Wowza، و HLS
هدف در خارج از مبارزات بازار برای به حداکثر رساندن درآمد آگهی
پشتیبانی از فرمت های تبلیغاتی مانند صوتی، تصویری، نمایش و پخش
شامل تمام انواع موجودی مانند پیش رول، در جریان، پادکست و بر اساس تقاضا است
ویژگی های گزارشدهی و ردیابی پیچیده را شامل ردیابی 3rd party و ردیابی رفتاری پس از گوش دادن می کند
پیش بینی موجودی پویا بر اساس کمپین های رزرو شده
فروش موجودی خود را – Adswizz AdWave تبادل آگهی جهانی متخصص در تبلیغات صوتی دیجیتال است. AdWave موجودی ناشر را به چندین منبع تقسیم می کند که توسط AdsWizz انتخاب شده، مدیریت و بهینه سازی شده است

آگهی های مرتبط