کارآفرینی با پنج میلیون تومان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4725

  • اضافه شده: سپتامبر 11, 2017

  • بازدیدها: 1055

توضیحات

کارآفرینی با پنج میلیون تومان

کارآفرینی

کارآفرینی با پنج میلیون تومان : نداشتن سرمایه اولیه و منابع مالی محدود دو مانع مشترک هستند میان بسیاری از افرادی که می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند و کارآفرینی انجام دهند.

اما گزینه های متعدد دیگری برای کارآفرینی وجود دارد و این محدودیت های اشاره شده پایان ماجرای کارآفرینان نیست!

برای مطالعه بیشتر مطالب کارآفرینی به لینک پیوند داده شده مراجعه کنید.

استعداد، مهارت، داشتن خلاقیت، علاقه، پشتکار و آشنایی با دانش بازاریابی می تواند در کنارهم به یک فرد کمک کند تا به راحتی کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به درآمد مناسب دست پیدا کند. این ویژگی های گفته شده را اگر کسی داشته باشد یک کارآفرین موفق و حرفه ای حساب می شود که در هر زمینه ای می تواند موفق شود.

ممکن است که در حال حاضر وضعیت اشتغال در کشور مناسب نباشد و مردم با مسائل اقتصادی درگیر باشند. اما نباید نشست و دست روی دست گذاشت، بلکه باید با بهره گیری از استفاده حداقل سرمایه اولیه و استفاده از ایده های برتر و مناسب، کارآفرینی کرد.

کارآفرینی با پنج میلیون تومان : زمانی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار و کارآفرینی می شود افراد به فکر منابع مالی و تامین آن میوفتند و  تامین مالی و سرمایه اولیه هستند.

کارآفرینان اغلب به علت نداشتن سرمایه فراوان در آغاز کار، ایده های خود را در دلشان نگه می دارند و حتی آن را بیان نمی کنند و در نهایت ایده ای که دارند برایشان به آرزو تبدیل می شود.

کارآفرینی با پنج میلیون تومان : طبق یک دسته بندی که بصورت کلی صورت گرفته است، کسب و کارها براساس حوزه فعالیتی که دارند به شش دسته تقسیم می شوند؛

کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای خانگی – خانوادگی

کسب و کارهای روستایی

کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای متوسط

کسب و کارهای بزرگ

از میان این 6 دسته بندی در کسب و کارها، کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ به سرمایه اولیه بیشتر از پنج میلیون نیاز دارند.

رسیدن به قله های موفقیت در پروژه های‌ کسب و کار، مخصوصا برای پروژه‌ ای که برای راه‌اندازی آن ذوق و شوق و شور و هیجان دارید، تفکر بسیار دقیق به آن دسته از مهارت‌ هایی که دارید که می‌ تواند برای دیگران فایده داشته باشد، بخصوص فکر کردن برای یافتن راهی جهت ترکیب آن مهارت‌ ها، بسیار حائز اهمیت است.

برای کسب اطلاعات بیشر درباره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای گفته شده با مشاورین ما تماس حاصل کنید.

مشاوره کلیک کنید

 

آگهی های مرتبط