کارآفرینی تولیدی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4509

  • اضافه شده: آگوست 29, 2017

  • بازدیدها: 1070

توضیحات

کارآفرینی تولیدی

کارآفرینی تولیدی چیست

کارآفرینی تولیدی : کارآفرینان مجموعه ای متفاوت از مردم هستند. آنها اغلب چیزهایی را مشاهده می کنند که دیگران متوجه آن نمی شوند. آنها تلاش می کنند تا تغییرات و رشد را تقویت کنند. آنها به خود اعتماد دارند. کارآفرینی آنها را به تلاش و حرکت پیش می برد تا به جایی که می خواهند برسد.

کارآفرینی چیست؟ یک کارآفرین فردی است که مالکیت یک شرکت، کسب و کار یا سرمایه گذاری دارد و مسئول توسعه آن است.
کارآفرینی این است که شروع یک کسب و کار جدید یا احیای یک کسب و کار موجود به منظور بهره برداری از فرصت های جدید پیدا کند.

کارآفرینی

به طور کلی، کارآفرینی یک قضیه سخت است، زیرا تعداد زیادی از کسب و کارهای جدید موفق می شوند بسیار کم هستند.

فعالیت های کارآفرینی بر اساس نوع کسب و کار که درگیر آن هستند متفاوت است. همچنین درست است که سرمایه گذاری های کارآفرین تعدادی فرصت شغلی جدید ایجاد می کنند.

علاوه بر این، سازمان های دولتی و برخی از سازمان های غیردولتی همچنین سرمایه گذاری های کارآفرینی را تامین می کنند.

کارآفرینی تولیدی اغلب با عدم اطمینان همراه است، به خصوص وقتی که آن را ایجاد چیزی جدید است که هیچ بازار موجود وجود ندارد.

حتی اگر یک بازار وجود داشته باشد، ممکن است به یک فرصت بزرگ کسب و کار برای کارآفرین تبدیل نشود. یک جنبه مهم در کارآفرینی این است که کارآفرینان فرصت ها را بدون در نظر گرفتن منابع دسترسی دارند.

کارآفرینی شامل داشتن منابع و پیدا کردن راه هایی برای به دست آوردن منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

سرمایه یکی از این منابع است. کارآفرینان نیاز به فکر کردن در خارج از محدوده برای بهبود شانس و رسیدن به موفقیت دارند.

به گفته کارشناسان مدیریت، اکثریت کارآفرینان تمایل دارند که در زندگی خود کنترل داشته باشند و نمی توانند این کار را فراتر از کارآفرینی پیدا کنند. مطالعات نشان داده اند که مردم از کار کارآفرینی خود رضایت زیادی کسب می کنند.

کارآفرینی تولیدی چیست

کارآفرینی تولیدی چیست

مدیریت و توسعه کسب و کار

تعدادی از کارآفرینان معتقدند که مدیریت کسب و کارشان امنیت بیشتری نسبت به کارکنان در جاهای دیگر ارائه می دهد. آنها احساس می کنند که کارآفرینی آنها را قادر می سازد ثروت خود را به سرعت به دست آورند و به همین خاطر خود را در برابر ناامنی مالی قرار می دهند.

علاوه بر این، آینده کارآفرین به دلیل تصمیمات نامناسب یک کارفرمای فاسد، در معرض خطر نیست. بنابراین، در حالی که برخی افراد احساس می کنند که مشاغل کمتر ریسک پذیر هستند، کارآفرینان احساس می کنند که بهتر از شروع کسب و کار خودشان هستند.

امروزه افزایش آگاهی در مورد کارآفرینی وجود دارد. مردم تنها به یک کسب و کار محدود نمی شوند. آنها یک کسب و کار را با دیگری دنبال می کنند.

چنین کارآفرینانی به عنوان «کارآفرینان سریالی» نامیده می شوند. گاهی اوقات این کارآفرینان سرمایه گذاران فرشته ای می شوند و پول خود را در شرکت های راه اندازی می کنند. شانس موفقیت در کسب و کار را بهبود می بخشد.

کارآفرینان باید در  کسب و کار ، فرصت های نقطه ای و توانایی استفاده از چنین فرصت هایی را قبل از اینکه از بین بروند را بدست آوردند.

رقابت شدید در بازار باعث می شود تا کارآفرینان بتوانند مزیت رقابتی خود را برای رفع نیاز بازار در شیوه ای غیر متعارف که آنها را از رقابت متمایز می سازد، افزایش دهد.

در وضعیت فعلی بازار، تنها سازمانهای مبتنی بر مشتری قادر خواهند بود در کسب و کار باقی بمانند و کارآفرینان تولیدی با کارآفرینی در این زمینه می توانند موفقیت شرکت ها و سازمان ها را رقم بزنند.

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

 

آگهی های مرتبط