یو پی اس دست دوم

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7124

  • اضافه شده: مارس 9, 2018

  • بازدیدها: 1873

توضیحات

یو پی اس دست دوم

یو پی اس ها انواع و اقسام های مختلفی دارند اعم از دست اول و دست دوم مبدل های که به تناوب مستقیما ۱۲ ولت و همچنین مدارهای به صورت بای پس می باشند در واقع مهمترین بخش در هر دستگاه یو پی اس باتری آن است باتری های یو پی اس به دو گروه باتری های سربی و باتری های کادمیم نیز تقسیم می شوند. خرید یو پی اس دست دوم نیز بخش مهمی در بازار این روزه این محصول دارد.

یو پی اس دست دوم

باتری های سربی بدلیل ایمنی  و همچنین جلوگیری از خارج شدن گازهای هیدرونهای تولید شده است بااین حال عمر باتر های سربی و همچنین اسیدی تا حد بسیار زیادی به نحوه استفاده از دستگاهها و درجه و حرارت محیط نیز بسیار تاثیر دارد. بنابراین در صورتی که تصمیم به خرید یو پی اس دست دوم را داریم باید ترجیحه از باتری های کادمیوم استفاده کنیم البته میتوانید اقداماتی به تعویض باتری های یو پی اس قدیمی خود به یک باتری سرب اسیدی نماییم.

جهت خرید یو پی اس دست دوم می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

خرید یو پی اس 

یکی از مطالب مهم در صورتی که قصد خرید یو پی اس دست دوم را دارید ترجیحا بایداز باتری های کادمیوم مورد استفاده قرار بدهیم.البته زمانی می توانیم اقدام به تعویض باتری یو پی اس کنم خوده باتری سرب اسید باشد.

در صورتی که قطعه های الکترونیکی و مدارهای یو پی اس شما سالم باشند نیازی به خرید یک یو پی اس نو و تازه نیست و فقط کافی است باتری آن را تعویض نمائیم در مورد خرید یو پی اس دست دوم نیز باید به باتری ها توجه بسیار ویژه ای داشته باشیم.

یو پی اس با عمر و دوام بیش از ۲ سال را نخریدو یا باتری آن را تعویض نمایید.در صورتی که یو پی اس پلمپ شده باشد و از برند های بسیار خوبی همانندبرندهای خوب ایرانی و آلمانی نیز می توانند باشند خیالتان از باتری می تواند راحت باشد قیمت های یو پی اس دست دوم  تا حدود ۶۰% از یو پی اس های نو بسیار قابل قبول و پذیرش است.

جهت خرید یو پی اس دست دوم می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط