classiera loader

بازاریابی صنعتی

admin
admin

عضو از فروردین ۱۹, ۱۳۹۶

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :

جزئیات آگهی

  • اضافه شده: دی ۷, ۱۳۹۶

  • بازدیدها: 364

توضیحات

بازریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی: در اوایل دهه ۱۹۶۰، مطالعات در زمینه رابطه بین خریدار و فروشنده صنعتی آغاز شد. توسعه روابط بین خریدار و فروشنده صنعتی، توام با تعهد طرفین برای هر دو آنها مفید است. مبادلات اقتصادی بازارهای صنعتی در چهار چوب مناسبات اقتصادی صورت می گیرد. نگرش مبادله ای در تعاملات اجتماعی روی اعتمادسازی رفتارها تاکید کرده و جو کاری ایجاد می کند که سبب بهبود عملکرد طرفین معامله، حل مشکلات به صورت مشترک و کاهش عدم اطمینان محیطی، کاهش هزینه ها و حداقل سازی رفتار های ناپسند می شود.

فرمان  های مهمی برای بازاریابی صنعتی وجود دارد برای خواندن فرمان ها در اینجا کلیک فرمایید.

مفهوم اول: انواع بازار

  1. هنگامی که در مورد بازار صحبت می کنیم، منظورمان یک گروه از مشتریان بالقوه یا بالفعل بر مبنای ان چیزی است که ما درباره نیازها و عادت ها آنان میدانیم. هنگامی که شما بازار هدف خود را انتخاب کرده و به آن دست یافتید، در وهله اول باید این حقیقت را در نظر بگیریم که سه نوع بازار اصلی وجود دارد:
  • بازار مصرفی :افراد یا اشخاصی که کالاها و خدمات شما را برای مصارف و منافع شخصی خود خریداری می کنند. اقوام خوار و بار و دارویی به عنوان رایج ترین گونه های محصول در این بازار محسوب می شوند.
  • بازار صنعتی :در این بازار تجاری، شما مشغول فروش به افراد یا سازمان های هستید که از محصول شما برای پشتیبانی ازعملیات خود یا تولید محصولات و خدمات اختصاصی شان بهره می برند. اقلامی مانند مواد خام، تجهیزات رایانه ای، ماشین های اداری و … در این زمره قرار میگیرند.
  • بازار فروش مجدد :در این بازار شما محصول خود را به یک واسطه(نظیر خورده فروش یا عمده فروش) می فروشید. سپس این افراد اقدام به فروش مجدد محصولات و خدمات شما به یک بازار دیگر جهت کسب سود خواهند نمود.
بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی

مفهوم دوم : تعریف بازاریابی صنعتی

  1. بازاریابی صنعتی شامل همه ی فعالیت های بازاریابی برای سازمان ها است.
  2. بازریابی صنعتی برای عرضه ی کالاهای که در تولید کالا و خدمات صنعتی و مصرفی کاربرد دارند، استفاده می شود.
  3. بازاریابی صنعتی عبارت است از فعالیتی که انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته های سازمان ها از طریق فرآیند مبادله.
بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی

 

مفهوم سوم: ویژگی های بازاریابی صنعتی

  1. فروش به بنگاه ها
  2. فروش به خرده فروشی ها
  3. فروش به عمده فروشی ها
  4. فروش به نمایندگی ها
  5. فروش به تولید کنندگان صنعتی
  6. فروش به سازمان ها
بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی

مفهوم چهارم: تقاضای صنعتی

۱٫ابعاد تقاضای صنعتی و تقاضای مصرفی با یکدیگر تفاوت دارد.

۲٫تقاضا برای کالا و خدمات صنعتی از تقاضای کالا و خدمات مصرفی نهایی ناشی می شود (تقاضای مشتق شده است)

۳٫تقاضا برای کالاهای صنعتی، اغلب به صورت مشترک است. تقاضای مشترک هنگامی به وجود می اید که تقاضا برای یک کالا مربوط به استفاده همزمان از کالا یا کالاهای دیگر می شود.

۴٫کشش های متقابل هنگامی که دو کالا در بازار وجود دارد، اهمیت خاصی دارد. در بازاریابی صنعتی یا سازمانی می باشند.

۵.بازار فروشندگان مجدد: در یک بازار مصرفی خرده فروشان عمده فروش ها همانند خریداران صنعتی یا سازمانی می باشند.

برای خواندن ادامه مطلب در اینجا کلیک فرمایید

بازاریابی صنعتی

بازاریابی

مشاوره صنعتی

بازیابی در مورد صنعت

بازاریابی در ایران

مشاوره بازاریابی

بازاریابی صنعتی در ایران

صنعت

مشاوره

بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنتی

مشاوره بازاریابی اینترنتی

دیدگاه