روغن هسته انگور

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6780

  • اضافه شده: فوریه 4, 2018

  • بازدیدها: 2630

توضیحات

روغن هسته انگور

از گذشته های دور که علم پزشکی پیشرفت آنچنانی نداشت تا به امروز که انسان به پیشرفت هایی در زمینه بیماری ها و راه های درمان آن رسیده است از انواع زوغن های گیاهی برای درمان استفاده شده که روغن هسته  انگور ۱ مورد از این گیاهان دارویی می باشد.

برای تهیه این محصول می توانید با شماره های:۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰  و ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱تماس حاصل فرمایید.

به دلیل خاصیت دارویی فراوانی که در این محصول می باشد از زمان های قدیم بسیار هایز اهمیت بوده هرچند در گذشته امکانات چندانی  برای استخراج روغن هسته گیاهان از جمله انگور نبوده ولی امروزه بدلیل پیشرفت در این زمینه و فراوانی انگور استفاده از این محصول بسیار باب شده و به راحتی در دسترس می باشد.

روغن هسته انگور

برای درمان بسیای از بیماری های پوستی از جمله پیری پوست و همچنین برای پبشگیری از جوش زدن پوست مورد استفاده قرار می گیرد.هر چند روغن های طبیعی دیگری نیز وجود دارند برای اینکار ولی این روغن بدلیل ازان تر و مقرون به صرفه تر،غنی بودن از مواد مغذی که بسیاری از انتظارات مصرف کننده را فراهم میکند بسیار باب شده و مصرف کننده گان زیادی به این محصول روی آورده اند.

در اینجا به چند مورد از خواص روغن هسته انگور برای سلامتی  پوست و مو اشاره می کنیم:

مرطوب کننده قوی:اگر پوست خشک است روغن هسته انگور یک مرطوب کننده قوی می باشد و به سرعت جذب پوست شده و پوست را مرطو می کند.

خاصیت ضد پیری زودرس:برای جلوگیری از تاثیر رادیکال های آزاد بر پوست و آسیب های ناشی از هوای آلوده روی پوست روغن هسته انگور به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان بهترین گزینه می باشد.

رشد سریع مو: مواد مغذی و ویتامین های موجود در روغن هسته انگور از جمله اسید لینولییک برای تقویت رشد موها مفید می باشند.

نرم کننده مو:روغن هسته انگور برا جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو و همچنین برای مقابه با موخره بیشترین کاربرد را دارد.

جهت تهیه محصول درجه یک و ارگانیک با شماره های: ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ تماس حاصل فرمایید

آگهی های مرتبط