مشاوره راه اندازی کسب و کار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5007

  • اضافه شده: اکتبر 10, 2017

  • بازدیدها: 1333

توضیحات

مشاوره راه اندازی کسب و کار

توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار : با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، حجم بالای نقدینگی و آمار بیکاری زیاد ، بسیاری از مردم به خصوص جوانان تازه نفس و فارق التحصیل ، به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند و چون سرمایه چندانی هم ندارند میخواهند این کسب و کار با سرمایه و هزینه کم و بازدهی بالا صورت گیرد.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک دارای مزایایی است ، این کارها به مدیریت صحیح و اصولی نیازمند هستند تا به سوددهی برسند و اگر کنترل شده و با قائده جلو بروند ، می توانند نتایج خوبی در پی داشته باشند.

حال به چند نکته کلیدی برای ایجاد کسب و کار میپردازیم

مشاوره راه اندازی کسب و کار : در گام نخست باید ذهن خود را برای شروع این مسیر آماده کنید ، ذهنیت کارآفرینانه و خلاق داشته باشید و به سوی رشد و توسعه کسب و کار پیش بروید.

اگر میخواهید بدانید ذهنیت کارآفرینان بزرگ و مطرح در دنیا چه بوده است به شما خواهیم گفت، آنها ذهنیت خود را مثبت بار آورده و تعلیم داده اند و از هرگونه افکار منفی به دور بوده اند ، همواره ذهنیتی کارآفرینانه داشته و برای آمادگی با هرگونه مسئله در مسیر کسب و کار خود آماده بوده اند.

شما هم اگر میخواهید به کارآفرینی موفق در کسب و کار خود تبدیل شوید ، باید برای مواجهه با هرگونه چالش آمادگی ذهنی و روحی داشته باشید و به سمت موفقیت بدون ترس گام بردارید.

شما میتوانید با شرکت در برنامه ها و سمینارهای کسب و کار این ذهنیت را بدست آورید.
این یک واقعیت است که اگر ذهن کارآفرینی نداشته باشید ، رسیدن به موفقیت در این مسیر تقریبا صفر درصد است.

مشاوره راه اندازی کسب و کار : بعد از برداشتن قدم اول ، حال دست به قلم شوید و روی کاغذ کسب و کار خود را طراحی کنید

در طراحی کسب و کار خود باید به هزینه ای که میخواهید شروع کنید توجه داشته باشید و اینکه این کسب و کار در کجا و چه محلی قرار است صورت گیرد.

برای ایجاد کاری نوین این طرح لازم است چون در مسیر حرکت به آن احتیاج پیدا میکنید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار : به دنبال همکار و شریک های قابل اعتماد باشید.

دلیل موفقیت شرکت ها و سازمان های بزرگ را اگر بررسی کنید متوجه می شوید که با همکاری به غول های امروزی بدل شده اند.

اما باید شریکی را انتخاب کنید که با شما ذهنیت و دیدگاه مشترک داشته باشد ، اگر ذهنیت متفاوتی میان شما و همکارتان وجود داشته باشد ، کسب و کار شما رشد نخواهد کرد و به نتیجه نمیرسد.

مشاوره راه اندازی کسب و کار : برای راه اندازی کسب و کار خود بهتر است در ابتدا نیمه وقت شروع کنید و اهسته اهسته گام بردارید.

برای انجام کارهای پیش رو ، تقسیم وظایف کنید و با برنامه ریزی و بهینه سازی زمان ، فعالیت های خود را پیش ببرید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار : بهتر است سریع تر کار خود را شروع کنید و منتظر اینکه در آینده چه رخ خواهد داد نباشید. فقط کافی است شروع کنید و فکر و طرح خود را عملی کنید جای اینکه دست روی دست بگذارید تا اینکه معجزه ای شود.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه توسعه کسب و کار و مشاوره صنعت می توانید با متخصصین شرکت ایرانیان ماندگار در تماس باشید.مختصصین شرکت ایرانیان ماندگار کاملا متعهد اماده خدمات رسانی در زمینه مشاوره هستند.

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – شرکت ایرانیان ماندگار

 

آگهی های مرتبط