classiera loader

مهارت کسب و کار

admin
admin

عضو از فروردین ۱۹, ۱۳۹۶

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :

جزئیات آگهی

  • اضافه شده: بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

  • بازدیدها: 1042

توضیحات

پنچ مهارت کسب و کار آینده ساز:

  • مهارتهای مدیریتی ارتباطات- تصمیم گیری- کارگروهی و سرپرستی
  • دانستن زبان خارجی بخصوص زبان انگلیسی
  • مهارتهای اقتصادی هزینه و سود- نگاه اقتصادی و آشنایی با اصول حسابداری
  • مهارتهای بازاریابی خرید و فروش مفاهیم بازارو بازاریابی
  • مهارتهای استفاده از فناوری اطلاعات- آشنایی با رایانه توانایی کار و جستجو در اینترنت

مهارت کسب و کار

توانگری در قرن ۲۱ یعنی توان تولید و مدیریت پول در دنیای که تجارت و کسب و کار هر لحظه در حال تغییرات در قرن ۲۱ باید زبان انگلیسی و کامپیوتر و برنامه های کاربردی شبکه و فناوریهای نوین. اصول روانشناسی و مهارتهای زندگی و فنون برقرای ارتباط موثر با مشتری را بلد باشید می تواند در بازار موفق باشید کافیست اصول آفرینش ایده و راههای تبدیل ایده به ثرورت را بلد باشید.

روانشناسی انسان= کسب و کار

تجارت= نقطه اول و آخرش مشتری است

رمز شکست کسب و کار = کار امروز را به فردا انداختن+جلسات بیهوده گذاشتن+خود را الکی سرگرم کردن سواد عاطفی، ارتباطی، مالی، رسانه، خواندن و نوشتن، رایانه

 (( بخش مشتریان))

  • مشتری قلب مدل تجاری است. مشتری من کیست؟ درک مشتری؟ در آینده چه مشتریانی می خواهم داشته باشم نیازهاو رفتارها مشترک مشتریان را گروه بندی کنید. و ببینید کدام بخشهای مشتریان کسب وکار شما این نیازهارا دارند؟ بعد از شناسایی نیاز مشتریان برای حل آنها راهکار پیدا کنید؟
  • نوع مشتریان و فهرست آنها را شناسایی و با آنهاهی کار داریم بررسی کنیم
  • مشتریان مقطعی و موقتی را از دائمی جدا کنید نقاط قوت و ضعف مشتریان را پیدا و اولویت کنید.

برای هر بخش مشتری یک پرسونا شخصیت مجازی تجسم کنید و از خود بپرسید این پرسونا مثلا دوست دارند چه چیزهای خرید کنند؟ چگونه فکر می کنند؟ در رابطه با محصول یا خدمت شما چگونه رفتار می کنند؟ چه اندیشه ای برایشان مهم است از خدمات ویژه ای که اپراتورهای موبایل به مشتریان خود می دهند دقت کنید می توانید شگردها نوین مشتریان و ایجاد ارزشهای جدید استفاده کنید

کانال های ارتباط با مشتری

  • مشخص کردن کانالهای ارتباط با مشتری

-ارزشهاچطور به مشتر می رسند؟ مثلا اگر اینترنت – ایمیل- چهره به چهره- نمایشگاهها- موبایل

۲-ارزیابی نقاط قوت کانال هایی ارتباط مشتری

  • کانال ارتباطی و ارزان قیمت
  • بسته به وزن و اهمیت هر گروه مشتری به راههای ارتباطی داند یا بر نقاط ضعف و قوت راههای مختلف دسترسی به مشتری را تحلیل کنید.

(۳)طرح ریزی کانال های ارتباطی جدید

با کانال های جدید ارتباطی سریع و بهینه و ارزان با مشتری در ارتباط باشید.

چگونه کانالهای توزیع را با نیازهای مشتریان هماهنگ کنیم؟

  • انتقال ارزشها به مشتری
  • سایت ( سئو و بازار یابی اینترنتی و محتوی جذاب و مقاله)
  • ایمیل مارکتینگ ( اتوماتیک)
  • نمایشگاهها و همایشها و سمینارها
  • شکل نشریات خبری صنعت و اقتصاد
  • سایتهای خبری صنعتی و خبر رسانی اتوماتیک
  • موبایل (sms) به آشنایان
  • تلگرام اینستا گرام شبکه های اجتماعی
  • ایوند
  • نت برگ- شادیاب- تخفیفات
  • سامانه ای نظر سنجی
  • Crm()
  • کاتالوگ و کارت ویزیت
  • جوابگویی حرفه ای و پیگیری تلفنها و ایمیلها
  • تبلیغات و مذاکرات حرفه ای

 ارتباط با مشتری ( روابط مشتریان)

  • تحلیل روابط خود با مشتریان روابط نفر به نفر گرفته تا ارتباط از طریق سیستم خبررسان اتوماتیک کامپیوتری نشریات خبری تکنیکهای شکار و حفظ مشتری و فروش بیشتر نحوه رسیدن به مشتری و نوع رابطه با آن روابط عمومی خوب و مذاکره قوی
  • سراغ مشتری بروید که واقعا خریدار ارزش پیشنهادی شماست

هر بخش از مشتریان انتظار برقراری و حفظ چه نوع رابطه ای از ما دارند؟

  • حفظ مشتری و ایجاد رابطه

حفظ مشتری و ایجاد رابطه با سیستم اتوماتیک ایمیل مارکتینگ و اطلاع رسانی خدمات جدید

ایجاد رابطه خوب

دادن اطلاعات مفید به افراد دانشجویان شرکتها از طریق داشتن اطلاعات کافی در زمینه پروژه ها استخدام و ….

کلید موفقعیت در مشترسازی: یافتن مشتری واقع بین نیازمند ناچار است که از یک کسب و کار شماتعریف و تمجید می کند که مثل رشد و گسترش در جامعه است که به آن بازاریابی ویروسی می گویند.

 

ارزشهای پیشنهادی

چرا باید مشتری سراغ ما بیاید؟؟؟

هر چیزی که مشتری بخاطر آن سراغ شما می آید ؟ ارزشی که در محصولات یا خدمات شما نیاز مشتری را رفع کند.

این ارزش چاره درد اوست یا راه حلی برای رفع مشکلش

ثروتنمد بودن= ارزش خلق کردن ( پیدا کردن نیاز و رفع آن راه حل)

خلق نیاز و رفع آن

ارزش خلق کن ، ارزش جمع کن، ارزش سرمایه گذاری

باردار کردن تخصص و تجربه مهارت و دانش به کسب و کارها به آن ارزش اضافه می کنید.

شکارچی فرصت های طلایی برای کشف ایده در زندگی باشید

برای ضریب و کار مشتریان برندهای معروف تلاش کنید.

  • چه مشکلاتی را حل می کنید؟ محصول خدمت و فوایدی که کسب و کار شما ارئه می دهد. چه چیزی برای مشتری ارزشمند است و برای رفع نیاز مشتریان در خود ارزشهای ایجاد می کنید که مشتریان خاصی پول بدهند. با عینک مشتری نگاه کنید.
  • بهبود بخشی راهکارهای شما

آیا راه حل شما نیازهای مشتری را برآورده می کند؟

چه کاری برای بهبود باید انجام دهید!

خدمات یا محصولات شما بطور خاصی چه ارزش افزودهایی برای بخش مشتریان خلق می کند؟

  • ارزش هسته کسب و کار خود را تعریف کنید ارزش شما چیست؟

دوست دارید مشتریان بعد از خرید از شما چه چیزی را بیاد بیاورند؟

هسته کسب و کار شما با بخش مشتریان چگونه حاصل می شود؟

خدمات جالبتری برای ارئه به مشتری وجود دارد؟

کسب و کار شما توقعات مشتریان را برآورده می کند؟

 

 برای برند شدن در کسب و کارتان و … چقدر حاضرید بهایش را بپردازید ( وقت ، ارزشی و ..) فقط تمرکز روی نقاط قوت تان ارزش افزون –مقالت جدید- آموزشهای جدید- تبلیغات موثر

مشتری بعد از خرید کتاب یا تدریس ها احساس یاد گرفتن چیز جدید را داشته باشد که در کارش بدردش بخورد.

اصول ترین و کاربردی :تیم نویسندگان قوی و معروف تیم مشاورین حرفه ای

ملاقات، یادگیری ،اشتراک گذاری، آموزش و رشد ( باشگاه مشتریان)

آموزش تمرکزبه عملکردتان است نه افزایش دانسته هایتان چون اگر به دانشته ها یتان عمل نکنید ارزشی ندارد

تبلیغات شرکتها

شیوه ای نوین مدیریت کسب و کار راه اندازی سریع و چابک

 

 (منابع کلیدی)

  • ابزار تجهیزات، فکر، پول و سرمایه، دانش، نیروی انسانی
  • برای ارئه ارزشهای پیشنهادی تعیین شده چه منابعی نیاز داریم ؟
  • ایجاد عرضه ارزشهای پیشنهادی
  • به بازارها دسترسی پیدا کنید
  • با گروها و مشتری درارتباط باشید
  • بهترین جریان درآمدی را داشته باشید
  • (۲) کانالهای توزیع و ارتباط با مشتری به چه منابعی نیاز دارند؟

منابع اصلی و کلیدی را تهیه کنید- هر چیزی را که لازم می دانیدوارد مدل کنید فقط آنهایی که خیلی مهم اند و بدون آنها کار پیش نمی رود.

  • نیروی انسانی جهت:

-بازاریابی اینترنتی

-ایمیل مارکتینگ

– تماس و پیگیری

updetaو پشتیبانی

-مقاله کتاب و دانش جدید

app

نمایشگاهها

– تیم مدیریت حرفه ای، مشاورهای مختلف

اتاق فکر، نویسندگان، مشاوران، اساتید،

 

 فعالیتهای کلیدی

قانون پارتو ۸۰/۲۰ تمرکز روی کار نهایت درست حسابی و مشتری درست حسابی

مهمترین کارهایی که شرکت باید انجام دهد تا مدل کسب و کار بدرستی کار کند و موفق شود. باید فعالیت کلیدی انجام دهید تا پول وارده مدل کسب و کار شود.

چگونه می توانم کسب و کارم را سود آور تر کنم؟

بخشهایی زیر به چه فعالیت های کلیدی نیاز دارند؟ ارزشهای پیشنهادی؟ کانالهای توزیع؟ ارتباط با مشتری؟ جریان درآمد؟ …..

چه کارهایی باید به خوبی انجام شوند ؟ چه کاری سرنوشت ساز و حیاتی است

بالا بردن اطلاعات در حوزه استخدام همکاری با متفکران

تولید مطالب تخصصی

تولید محتوا حرفه ای

بازاریابی دیجیتال

مقالات

کتاب الکترونیک

نمونه فصل و سرفصل

آموزشهای ۱۰دقیقه ای

هماهنگی کلاسها و سمینارها

هماهنگی تیم مشاوره

تایپ کتابها

 

(( شرکای کلیدی تجاری))

همه تامین گنندگان و شرکایی که به شما در مدل کسب و کار کمک می کند

شرکتهایی رقیب یا غیر رقیب سرمایه گذار

دوستان و افرادی که از شما حمایت می کنند

شریک مناسب بسیار مهم است ( شریک فنی در کنار شریک با تفکر مدیریتی)

شرکای فعلی و کسانیکه بالقوه در آینده ممکن است شریک شما بشوند را لیست کنید که چه نوع شریک به رشد و بهبود کسب و کار شما کمک می کند.

شرکای چه منابع کلیدی را فراهم می سازد؟ شرکای چه فعالیتهایی کلیدی را انجام می دهند؟

به کدام از شرکا باید اتکا کنیم؟

  • مشاوران تخصصی در حوزه های مختلف
  • آموزشگاهها و موسسات تدریس
  • دانشگاهها
  • مدرسان و اساتید ، نویسندگان، سخنرانان
  • کارآفریننان برتر

 

 

((بلوک جریان درآمدی))

درآمد حاصل از کسب و کار:

  • درآمد حاصل از خرید و فروش یا ارئه خدمات مشتری یک بار پول می دهد و قصه تمام می شود
  • ئرآمد حاصل از خرید و فروش یا ارئه خدماتی که درآمد های تکرار شونده است که مشتری بابت بیمه پشتیبانی یا خدمات
  • درآمد حاصل از خرید و فروش یا ارئه خدمات پس از فروش و . بطور مداوم پول می پردازند
  • قیمتهای خود را لیست کنید.
  • دقیقا مشخص کنید که بابت کدام ارزش از مشتری پول می خواهید؟
  • توجه خود را به جریانهای قوی و پر پول ( یعنی مشتریانی که پول بیشتری نصیب شما می کنند متمرکز کنید) مشتریان ترجیج می دهند چگونه پول بپردازند؟ آیا یکبار کسب درآمد می کنیم یا کمکم و یا پیوسته؟

 

  • ارئه خدمات تدریس
  • کالاهای علمی پژوهشی و سمینار و تجاری سازی ایده ها
  • تبلیغات صنعتی

 

(( ظرفیتهای بالقوه))

برگزاری سمینارو همایش

تدریس

فروش کتاب

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

   

 

دیدگاه