تست فوری کرونا

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 10190

  • اضافه شده: نوامبر 21, 2020

  • بازدیدها: 659

توضیحات

با انجام تست فوری کرونا در منزل می توانید سلامت خود و دیگران را تضمین کنید. بیمارستان ها و آزمایشگاه ها یک محیط آلوده به ویروس می باشد و افراد بسیاری به این مراکز مراجعه می کنند و اگر فقط یک فرد مبتلا به ویروس کرونا به آزمایشگاه یا بیمارستان مراجعه کند باید پس از خروج بیمار آن مکان را کاملا ضد عفونی کنند که با توجه به مراجعه بالای بیماران این کار امکان پذیر نمی باشد.

اگر فردی مشکوک به ویروس کرونا باشد، با مراجعه به مکان های شلوغ و پرخطر مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها می تواند سلامت خود را بیشتر به خطر بیندازد. بهترین راه برای انجام تست کرونا، تست فوری کرونا در منزل می باشد که پالسی نو تمامی شرایط برای متقاضیان را فراهم کرده است.

ثبت درخواست فوری از طریق تماس با پشتیبانی : ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷

شرکت پالسی نو سعی دارد با ارائه بهترین خدمات به متقاضیان، در حد توان به سلامت بیماران کمک کند و تا جایی که امکان داشته باشد با ارائه خدمات خود سعی دارد تا جلوی انتقال ویروس کرونا گرفته شود. با انجام تست کرونا در منزل می توانید از مراجعه به مکان های شلوغ خودداری کنید و با این کار حتی ممکن است باعث شود تا آزمایشگاه ها و بیمارستان ها کمی خلوت تر شوند تا کار برای کادر درمان کمی راحت تر شود.

جواب تست کرونا فوری

با توجه به حجم آزمایشات انجام شده در زمینه تست کرونا، اعلام نتیجه تست کرونا ممکن است چندین روز طول بکشد. از زمانی که شما آزمایش کرونا انجام می دهید تا زمانی که جواب آن آماده شود شما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از دیگر اعضای خانواده و افراد دیگر دوری کنید.

در حالت عادی جواب تست کرونا حتی ممکن است ۲ الی ۳ روز طول بکشد و در این مدت اگر تست کرونای فردی مثبت باشد، ممکن است اوضاع آن وخیم تر شود. با ارائه به موقع جواب تست کرونا می توان اقدامات لازم مانند قرنطینه کردن فرد را به موقع انجام داد تا در این مدت ویروس به دیگران منتقل نشود. اگر جواب تست کرونا به موقع و در کمترین زمان اعلام شود، می توان فرد را زودتر در جریان مثبت بودن آزمایش آگاه کرد تا هر چه زودتر خود را قرنطینه کند تا ویروس به دیگر افراد خانواده و حتی افرادی که با آن در ارتباط هستند منتقل نشود.

با انجام تست فوری کرونا می توانید در کمتر از ۶ ساعت از نتیجه آزمایش خود باخبر شوید.

جواب تست کرونا یک روزه

اغلب بیمارستان ها و آزمایشگاه ها جواب تست کرونا را بلافاصله ارائه نمی دهند و چندین روز طول می کشد تا فرد از نتیجه آزمایش خود باخبر شود. پالسی نو بستری را فراهم کرده است که افراد با انجام تست کرونا می توانند در کمتر از یک روز از نتیجه آزمایش خود باخبر شوند.

برای این که از نتیجه آزمایش خود در کمتر از یک روز باخبر شوید می توانید با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو، درخواست خود را مبنی بر تست فوری کرونا ثبت کنید و کارشناسان ما در کمترین زمان درخواست شما را پردازش می کنند و ماموران سلامت در کمترین زمان به محل یا منزل شما برای انجام تست کرونا مراجعه می کنند.

پس از انجام تست کرونا، ماموران ما نمونه های گرفته شده را به آزمایشگاه مورد نظر منتقل می کنند و بلافاصله آزمایشات لازم برای اعلام نتیجه بر روی آن اعلام می شود. این کار در کمتر از یک روز و با دقت بسیار بالا انجام می شود و پس از مشخص شدن جواب تست کرونا، بلافاصله در اختیار فرد قرار داده می شود.

مزیت انجام تست کرونا با پالسی نو

  • انجام تست کرونا در منزل
  • انجام تست فوری کرونا
  • ارائه جواب تست کرونا در کمتر از یک روز
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • استفاده از دیگر خدمات پزشکی و درمانی مانند خرید دارو آنلاین و اعزام پرستار به محل
اپلیکیشن پالسی نو

پالسی نو برای ارائه خدمات خود مانند تست فوری کرونا، ارائه خدمات پزشکی و درمانی، خرید دارو آنلاین، اعزام پزشک در محل و … اپلیکیشنی طراحی کرده است که تمامی می توانند به آن دسترسی داشته باشند و با مراجعه به این اپلیکیشن می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

شرکت پالسی نو با کادری مجرب و ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته سعی دارد تا خدمات پزشکی و درمانی را به بهترین شکل در دسترس بیماران قرار دهد تا هر چه زودتر بتوانند بهبودی خود را به دست آوردند. سالمندان، بیماران، افراد معلول و کم توان می توانند با استفاده از خدمات شرکت پالسی نو، روند درمانی خود را به بهترین شکل و کمترین هزینه انجام دهند.

برچسب ها :

آگهی های مرتبط