جزئیات آگهی

  • Ad ID: 9229

  • اضافه شده: ژوئن 8, 2019

  • بازدیدها: 1280

توضیحات

سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه ­گران دستگاه مرکزی وزارت نفت

۱۳۹۸/۰۳/۱۴

اطلاعیه مهم
سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت

در راستای استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر و گسترده شرکت‌های سازنده و فروشنده (اعم از شعبه شرکت اصلی خارجی، نماینده انحصاری، نماینده، انباردار و غیره) از وزارت نفت در تهیه فهرست بلند دستگاه مرکزی و پیگیری ایشان از اقدامات بعمل آمده و براساس قانون برگزاری مناقصات به اطلاع می‌رساند:
۱-     کلیه سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی می‌توانند با دریافت کد عضویت ۵ رقمی ایران کد از تارنمای www.irancode.ir و ثبت­ نام در تارنمای www.meganaft.ir  شرکت فاوا نفت صبا­کیش و اخذ امضای الکترونیکی (token)، به پرتال سامانه تامین کالای وزارت نفت به نشانی ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تکمیل فرم پرسشنامه خود‌اظهاری اقدام نمایند. ضمناً تلفن مرکزی (call center) با شماره ۶۱۶۲۳۳۰۰-۰۲۱ جهت پاسخگویی به مراجعین محترم در نظر گرفته شده است که در صورت مواجه شدن با هرگونه اشکال در استفاده از برنامه می توانند تماس حاصل فرمایند.
۲-     پس از ثبت و صدور­ نهایی فرم‌های تکمیل شده، اضافه نمودن هرگونه اطلاعات جدید منوط به اخذ مجوز از دستگاه مرکزی به نشانی بالا خواهد بود و ضروری است شرکت‌ها در تکمیل فرم‌های مربوطه که ملاک ارزیابی صلاحیت و رتبه­ بندی خواهد بود، کمال دقت را مبذول نمایند.
۳-     کلیه سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی می‌بایست در تارنمای ep.mop.ir حتماً سربرگ «راهنمای تأمین‌کنندگان» را ملاحظه نمایند تا در فرآیند خود اظهاری تسریع شود.
۴-      مستندات، مجوزها، گواهینامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی به نشانی ep.mop.irقرار دارد.
۵-     تاکید می‌گردد فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسشنامه را تکمیل و ثبت و صدور نهایی کرده باشند. بدیهی است منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل ننموده باشند امکان ارزیابی را نخواهند داشت.
توضیحات:
۱)      مدت اعتبار ارزیابی صلاحیت منابع سازنده و تامین‌کننده، طبق بند ج ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی بند «الف» ماده ۲۶ « قانون برگزاری مناقصات » از تاریخ درج در فهرست بلند دستگاه مرکزی، بمدت دو سال خواهد بود.
نام و نشانی دستگاه مرکزی: وزارت نفت، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری – تهران، خیابان کریم خان زند- خیابان حافظ ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران – پلاک ۵۲۳ طبقه چهارم- اداره‌کل نظام تأمین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت- کد پستی: ۱۵۹۸۷۱۴۵۱۳
رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت: کلیه رشته‌های تخصصی مرتبط با قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بالادستی و پایین‌دستی (خشکی و دریایی) صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش
تاریخ، مهلت و نشانی دریافت و تحویل اسناد ارزیابی صلاحیت: شروع خوداظهاری از تاریخ درج این آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات بوده و تا مورخ ۳۰/۱۱/۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. دستگاه مرکزی نیز منابعی که مدارک خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند، بر اساس ویرایش اول دستورالعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی سازندگان و تامین‌کنندگان(فهرست بلند دستگاه مرکزی) ابلاغی به شماره ۲۴۵۸۳۷/۹۶ مورخ ۲۸/۵/۹۶ از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت ارزیابی خواهد نمود.
۲)     منابعی که در لیست منتشر شده در تاریخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۷ حضور دارند؛ درصورت نیاز و به تشخیص خود نسبت به تکمیل هر چه بیشتر اطلاعات قبلی شرکت و یا محصولات اقدام نمایند.
ضمناً ارزیابی و اعمال تغییرات اظهار شده جدید، بعد از ارزیابی صلاحیت و تائید کمیته‌های فنی بازرگانی دستگاه مرکزی در فهرست منتشره قرار خواهند گرفت.
تاریخ اعلام نتایج ارزیابی صلاحیت: نتایج ارزیابی صلاحیت خود‌اظهاری و تکمیل مدارک، از سوی دستگاه مرکزی وزارت نفت(معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت – اداره کل نظام تأمین و تجاری‌سازی فناوری)، حداکثر تا مورخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۹ در پایگاه ملی اطلاع‌‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی وزارت نفت به آدرس (ep.mop.ir) منتشر می‌شود.

   دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت

آگهی های مرتبط