جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6283

  • اضافه شده: ژانویه 8, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 995

توضیحات

تولید رنگ و پوشش های صنعتی و ساختمانی

شرکت رنگین طیف زیگورات با تکیه بر دانش فنی در زمینه تولید انواع رنگ های ساختمانی، صنعتی، چوب و دکوراتیو فعالیت می کند. فروشگاه اینترنتی ما به آدرس paramount-paint.com آماده فروش محصولات شرکت به شما می باشد. همچنین با داشتن تجهیزات پیشرفته مانند واترجت های پر قدرت ۵۰۰ بار با قابلیت مضرص کردن سطح و تکنیک های رنگ آمیزی نوین بهترین اجرا به همراه گارانتی ۵ ساله را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین آماده ارائه مشاوره در مورد تولید و اجرا پروژه های رنگ و پوشش شما هستیم.

به پارامونت(رنگین طیف زیگورات) خوش آمدید

سال ها فعالیت علمی وعملی در زمینه رنگ ها و پوشش های ساختمانی،صنعتی و هنری تبدیل به شکل گیری نگرشی در سیستم این شرکت شد.از بسیاری از مشکلات صنایع ساختمانی و صنعتی رمزگشایی کردیم.در کشوری پهناور با گستره ی عظیمی از ساختمان و صنعت که متاسفانه عمر مفید آن ها نسبت به هزینه  آن ها توجیه پذیری آن چنانی ندارد و در نهایت منجر به تورم زایی و افزایش هزینه های کلی کشور و افزایش قیمت ها می گردد، کافی است تصور نماییم که اگر عمر مفید کالا ها،خدمات،ساختمان ها،صنایع و مصنوعات دو برابر گردد چه انرژی در  سطح ملی آزاد می گردد.توجه و اعتماد به علم شیمی رنگ ها و پوشش ها این ارمغان را به همراه خواهد داشت.

مطالعات ما در بررسی علل و عوامل کوتاه بودن عمر ساختمان ها در کشورمان و نیز  تجربیات ما در زمینه تولید و اجرا، منجر به وسعت یافتن دامنه فعالیت ما، برای ارایه راهکارهای علمی و عملی برای افزایش طول عمر سازه های ساختمانی و صنعتی و … شد.

ما از شما برای تبادل نظر در این حوزه دعوت می کنیم زیرا اعتقاد راسخ داریم که ما می توانیم راهکاری برای بهینه سازی پروژه های ساخت و تولید شما باشیم.

آدرس: تهران ،مرزداران،خیابان ابراهیمی ،برج الوند،طبقه ۸ واحد ۸۰۱

تلفن:۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۴

تلفن: ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۸۲

فاکس:۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۱

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط