چگونه چای سبز دم کنیم

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4339

  • اضافه شده: آگوست 19, 2017

  • بازدیدها: 613

توضیحات

چگونه چای سبز دم کنیم

چگونه چای سبز دم کنیم : چای سبز نوشیدنی پر طرفدار و بهترین نوشیدنی واسه سلاتی انسان است و پس از آب دومین نوشیدنی است. چای سبز اگر زیاد استفاده میکنید نگران نباشید زیرا بهترین راه برای سلامتی است .

امروزه در روزنامه و اخبار از فوای چای سبز صحبت های زیادی می کنند . چای سبز از چند هزار سال پیش در چین مورد استفاده قرارا میگرفت و از آن برای درمان ناراحتی و درد و خونریزی و سر درد استفاده می کردند و چای سبز بخاطر فواید مفیدش در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. چای سبز از برگ های کاملیا و سیننسیس است بخاطر همین با دیگر چایی ها فرق دارد کسانی که روزی 3-4 فنجان چای سبز میخورند به سرطان مبتلا نمیشوند.

چگونه چای سبز دم کنیم

چگونه چای سبز دم کنیم

طرز دم کردن چای سبز

چگونه با چای سبز لاغر شیم بهترین زمان برای لاغری 2 ساعت قبل از مصرف غذا است به این ترتیب شما علاوه بر خاصیت لاغری خللی در میزان جذب آهن هم به وجود نمی اورد  . افرادی که از چای سز به ترتیب استفاده میکنند به سوخت وساز بدنشان اهمیت میدهند در حقیقت چای سبز میزان سوخت سلول های چربی را افزایش میدهد و باعث لاغری می شود.

ولی افرا چاق باید در روز به میزان کالری که دریافت می کنند تجدید کنند و کمتر کالری اضاف کنند. ولی اینجوری نیست که در روز هرچی میخواهیم بخوریم و توقع داشته باشیم با 2 لیوان چای سبز تمام کالری را بسوزانیم و لاغر شویم همانطور که چای سبز را برای کاهش وزن میخوریم باید در خوردن روزانه هم دقت کنیم و رعایت کنیم.

همان طور که در خوردن چای معمولی رعایت میکنیم و پرهیز نمیکنیم در خوردن چای سز هم نباید زیاد افراط کنیم

چای سبز علاوه بر کاهش وزن در کاهش فشار خون و قند خون و نتظیم سیستم ایمنی بدن

میتوان بهره ببرد. .

آگهی های مرتبط