جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7081

  • اضافه شده: فوریه 18, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: گیلان

  • بازدیدها: 1086

توضیحات

نانو رنگ ها و پوشش های صنعتی ،ساختمانی و دریایی

معرفی شرکت:

شرکت نانو آریسا پوشش ،تولید کننده نانو رنگ ها و پوشش های صنعتی ،ساختمانی و دریایی با هدف تولید محصولاتی نوین و کارآمد در عرصه رنگ ها و پوشش ها و با با بهره گیری از پشتوانه دانش و تجربه علمی و صنعتی متخصصان و پژوهشگران داخلی، پا به عرصه صنعت کشور گذارده است و درصدد است با استفاده از فناوری نانو، کیفیت انواع پوششهای صنعتی، ساختمانی، دریایی و اتومبیلی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و حتی خواص نوینی در این پوشش ها ایجاد نماید. قابلیتهایی مانند افزایش مقاومت به خوردگی، خاصیت ضد حریق، خاصیت ضد خش، ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن و افزایش مقاومت به اشعه UV را می توان بنا به نیاز، توسط توسط علم و فناوری نانو در انواع پوششها تقویت کرد.

شرکت نانو آریسا پوشش، به عنوان اولین شرکت در کشور،تولید کننده نانو رنگ ها و پوشش های صنعتی ،ساختمانی و دریایی تمامی محصولات خود را با استفاده از فناوری نانو به بازار عرضه می نماید و در این راستا از حمایت های پارک علم و فناوری گیلان بهره جسته و به عنوان واحد فناور مستقر در مجتمع پارک علم و فناوری، مصمم است با انجام تحقیقات و ارائه راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی های نوین روز دنیا، محصولات خود را بر پایه آخرین استانداردها و با بالاترین کیفیت به مشتریان خویش ارائه نماید و دانش نانو را در تولید سطح بالاتری از محصولات به کار گیرد.

در این راستا شرکت با به کار بردن تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز، استفاده از نیروی متخصص، بهره گیری از رهنمودهای مشاوران حوزه کنترل کیفی سعی در پایش محصولات خود در تمامی مراحل پیش تولید، حین تولید، پس از تولید و انبارش را دارد. محصولات تولیدی ضمن بررسی ویژگیهای فنی و مطابقت با استانداردها، از نظر قابلیت کاربرد و بررسی خصوصیات اعمال پوشش مورد آزمون قرار می گیرند. به همین منظور از تجربه، تخصص و امکانات آزمایشگاهها و مراکز کنترلی دیگر همچون پژوهشکده رنگ، مرکز تحقیقات رنگ امیرکبیر (مترا) و آزمایشگاههای همکار دیگر استفاده می گردد.

در طی این مدت محققان شرکت نانوآریسا پوشش توانستند رنگ اپوکسی حاوی نانومواد جهت افزایش مقاومت در مقابل خوردگی را تولید و روانه بازار کنند. این شرکت که پیش‌تر رنگ آلکیدی مقاوم در برابر خوردگی را نیز با کمک فناوری نانو و با استفاده از نانو صفحات گرافن اکساید تولید کرده بود این بار موفق به تولید رنگ ضدخوردگی بر پایه اپوکسی و با استفاده از نانوصفحات کلی شد.

علاوه بر این شرکت نانو آریسا پوشش از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان ستاد ریاست جمهوری به عنوان شرکت “دانش بنیان صنعتی” در حوزه “مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی” مورد تایید قرار گرفت.

بخش تحقیق و توسعه (R&D):

امروزه گسترش و طراحی محصولات جدید بیش از پیش به عنوان عامل اصلی و نهایی شرکت ها مطرح است. در صنعت امروز که با سرعت سرسام آوری در حال تغییر است، توقف و ایستایی به منزله مرگ تدریجی یک شرکت خواهد بود و این الزام به دلیل تغییرات و توسعه مداوم تکنولوژی، وجود رقبا و همچنین تعیین اولویت نیاز مشتریان پدید آمده است.

در همین راستا واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) در شرکت نانو آریسا پوشش، از نخستین بخش های فعال این شرکت بوده که با بهره گیری از کادری تحصیلکرده و با تجربه از مدتها پیش تحقیقات گسترده ای را در زمینه کاربرد فناوری نانو در تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب، مطابق با استانداردها و نیازهای بازار رنگ و پوشش آغاز نموده است. لذا این شرکت تنها در زمینه ساخت رنگ ها و پوشش ها فعالیت نمی کند، بلکه با ارایه راهکار های جدید، محافظت بهتر و طولانی تر از سازه ها و صنایع مختلف را در اولویت اول خود قرار داده است. متخصصان واحد تحقیق و توسعه شرکت، با استفاده از آخرین مقالات روز دنیا و به کارگیری تکنولوژی نانو، پوشش هایی را طراحی و ارایه کرده اند که در مقایسه با پوشش های معمولی از پایداری و ماندگاری و استحکام بیشتری برخوردار بوده و هرکدام دارای خواص منحصر به فردی از جمله خاصیت ضد خوردگی، ضد قارچ و ضد باکتری، دوام در شرایط محیطی نا مساعد و بسیاری موارد دیگر می باشند. فعالیت این بخش در جهت دستیابی به حداکثر کیفیت محصول و رفع نیاز بازار ادامه دارد.

جهت توسعه کسب و کار با گروه مشاورین نقشه جامع صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط