نصب و فروش نرده استیل راه پله و تراس

1000000 ﷼ برای فروش

steel
steel Not verified

عضو از نوامبر 4, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8458

  • اضافه شده: نوامبر 4, 2018

  • قیمت تخفیف: 1000000 ﷼

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 942

توضیحات

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده نرده استیل در انواع نرده استیل راه پله و تراس از با کیفیت ترین قطعات نرده استیل از نوع استیل ۳۰۴ با مناسب ترین قیمت نرده استیل در سراسر کشور.

امروزه معماران برای هر چه زیباتر شدن پروزه های ساختمانی خود از معیارهای زیادی بهره میگیرند.استفاده از نرده استیل را که هم جنبه زیبایی دارد و هم باعث امنیت بیشتر در ساختمان میشود میتوان به عنوان یکی از این معیارها  معرفی کرد..نرده استیل در ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارد.

از عمده ترین موارد استفاده نرده استیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • -نرده استیل برای راه پله ها
  • -نرده استیل برای حفاظ پنجره ها و بالکنها
  • -نرده استیل برای اطراف استخرها،فضای باز محوطه و…

مهمترین عامل موثر در قیمت نرده استیل ،جنس استیلی است که در ساخت آن به کارمی رود.به طور مثال
استیل۳۰۴ که به استیل ضد آب معروف است نسبت به استیل ۲۰۱ قیمت بیشتری دارد.نصب بیش از ۲۴٫۰۰۰ پروژه در سطح کشور نشان از کیفیت بالا و رضایتمندی شما مشتریان گرامی می‌باشد.

قیمت نرده استیل ۳۰۴

با وجود آلیاژ نیکل %۸ در نرده استیل ۳۰۴ این نوع ازنرده استیل، موجب مقاومت بیشتری از مدل ۲۰۱ شده و قابل‌نصب در انواع محیط‌ها است. یکی از دلایل استفاده بیشتر از Nickel در نرده استیل ۳۰۴ بالا بودن مقاومت هست. نرده استیل ۳۰۴ با درجه بالا از نیکلی که دارد علاوه بر ثابت ماندن رنگ استیل، در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بالاتری دارد. قیمت نرده استیل ۳۰۴ با توجه به آن‌که استیل مورداستفاده در آن، استیل ۳۰۴ هست، قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. قیمت نرده استیل ۳۰۴ داخل ساختمان نسبت به قیمت نرده استیل ۳۰۴ تراس ارزان‌تر هست زیرا از قطعات کمتری در ساخت آن استفاده می‌شود. شروع قیمت نرده استیل ۳۰۴ برای هر متر از ۱۶۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

قیمت نرده استیل ۲۰۱

نرده ساخته شده با استیل می باشد که در انواع مختلف موجود است. در نرده استیل ۲۰۱ درصد کمتری نیکل به در آلیاژ خود دارد که این امر موجب کمتر شدن قیمت نرده استیل ۲۰۱ با سایر نرده های استیل شده. از نظر شکل ظاهری هیچ تفاوتی بین استیل ۲۰۱ و سایر استیل ها وجود ندارد در وهله اول شاید از نظر قیمتی خرید نرده استیل ۲۰۱ مناسب ترین گزینه باشد.
اما باید عنوان کرد که در طول دوره استفاده کم کم کمبود نیکل موجود در نرده استیل ۲۰۱ پایین بودن مقاومت خورندگی و ضد زنگ بودن آن می شود، برای جبران کمبود نیکل در استیل ۲۰۱ به آن درصدی منگنز اضافه می نمایند که موجب می شود قیمت نرده استیل همچنان پایین تر از سایر استیل ها باشد. برای مشاهده قیمت نرده استیل ۲۰۱ می توانید به بنر تهیه شده در ادامه متن مراجعه نمایید.

برای مشاهد لیست قیمت نرده استیل و دیدن مدل های نرده استیل به وبسایت رسمی ما مراجعه کنید.
وبسایت آکات استیل : www.akat-steel.ir

برچسب ها :

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط