ویژگی مشاور حرفه ای

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4630

  • اضافه شده: آگوست 30, 2017

  • بازدیدها: 1278

توضیحات

ویژگی مشاور حرفه ای

مشاوره

از ویژگی مشاور حرفه ای این است که نکات اصولی و حرفه ای را رعایت کند و در رفتار و برخورد خود بسیار دقت عمل داشته باشد.

یکی از اصول مهم و واجبی که یک فرد بعنوان مشاور باید رعایت کند، آراسته بودن است. او باید پوشش مناسبی داشته باشد و در نحوه لباس پوشیدن خود بسیار دقت به خرج دهد. هچنین همیشه معطر باشد و از عطر و ادکلن مناسب در همه وقت استفاده کند.

حفظ ظاهر مناسب و داشتن بویی خوش سبب می شود افراد ذهنیتی مناسب از شما داشته باشند که این ذهنیت مناسب تاثیر بسیار بالایی دارد.

مشاوره یک حرفه ی بسیار مهمی می باشد و یک مشاور باید به تمامی جزییات توجه داشته باشد.

از ویژگی مشاور حرفه ای این است که هیچگاه شروع کننده بحث نباشد.

بدترین کار در حرفه ی مشاوره این است که بدون کسب آگاهی و اطلاعات از جانب فرد مقابل، شروع به اظهار نظر و مشاوره دادن کرد.

همیشه بگذارید طرف مقابل شروع کننده بحث باشد و شکایت و گله کند و از مشکلات و مسائل خود بگوید. بعنوان مشاور فقط مقدمه و زمینه ای را فراهم کنید که فرد شروع به صحبت کردن کند.

در نظر داشته باشید هیچگاه وسط صحبت های فرد نپرید و تا آخر با دقت بالا به صحبت های او گوش فرا دهید، حتی اگر بدانید که او می خواهد چه چیزی را بگوید.

ویژگی مشاور حرفه ای این است که شنونده ی حرفه ای باشد. حتی اگر فردی که درحال مشاوره گرفتن از شما است از بحث اصلی خارج شد و شروع به گلایه کردن از نرخ ارز، گرانی، رکود اقتصادی کرد و … کرد!

یک مشاور حرفه ای باید با دقت و حوصله به صحبت های او گوش دهد و صحبت های وی را قطع نکند تا حرف های او به اتمام برسد. این رفتار منجر می شود به فرد احساس خوشایند دست دهد و از فشارهای منفی خالی شود.

بعنوان مشاور حرفه ای باید طوری رفتار کنید که نگرش منفی را از بین برود و در محیط شرایط مثبت و سرشار از انرژی حاکم شود. البته این احساس مثبت و انرژی باید واقعی باشد تا اثر بگذارد.

از همه مهمتر ویژگی مشاور حرفه ای داشتن صبر و تحمل داشتن بالا و داشتن فن بیان می باشد تا بتواند به با دقت و حوصله برای فرد مراجعه کننده وقت بگذارد و با استفاده از کلمات مناسب و مهارت فن بیان او را راهنمایی کند.

 

آگهی های مرتبط