سیستم اطفای حریق

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7032

  • اضافه شده: مارس 13, 2018

  • بازدیدها: 1901

توضیحات

سیستم اطفای حریق

امروزه سیستم اطفای حریق دارای دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. که انواع این سیستم ها در ساختمان ها اجرا می شوند. سیستم های اطفای حریق آبی مبتنی بر پمپ آب و منبع و لوله های آبی و … می باشند. که در فاصله های مشخص اسپرینکلر سقفی اطفای حریق قرار داده می شوند.در این سیستم اطفای حریق آب همیشه در لوله ها وجود دارد و هنگامی که حباب های داخل اسپرینکلر ها در اثر حرارت شکسته شد آب بصورت یکطرفه بر روی آتش ریخته و باعث خاموشی آتش می شوند.

جهت خرید سیستم اطفای حریق می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

سیستم اطفای حریق

شرکت ما با ارائه بهترین خدمان با در دست داشتن بهترین و متخصص ترین کارکنان شما را در مسیر نصب و راه اندازی سیستم اطفای حریق مناسب به شما کمک خواهند کرد. باید توجه داشت که باید در انتخاب اسپرینکلر مناسب و راه اندازی این سیستم دقت زیادی به خرج داده شود.کارشناسان فروش ما به شما در این امر مهم کمک خواهند کرد.

سیستم های اطفای حریق گازی

با توجه به اینکه استفاده از آب در داخل ساختمان باعث نابودی مدارک کاغذی و یا ایجاد انفجار در اثر ترکیب با دیگر مواد شیمیایی امروزه از سیستم اطفای حریق گازی بیشتر استفاده می شود. این سیستم برای بایگانی ها و انبار های کاغذ و مراکز حساس از جمله نیروگاه های برق استفاده می شود.

برای دریافت بهترین راهنمایی در زمینه خرید و اجرای سیستم های اطفای حریق گازی در منازل و یا ادارات خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید سیستم اطفای حریق می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط