تولید کننده:حفاظ شاخ گوزنی

برای فروش

hasanblog
hasanblog Not verified

عضو از ژانویه 16, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6516

  • اضافه شده: ژانویه 16, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 585

توضیحات

حفاظ شاخ گوزنی

از تاثیرات دوران انقلاب صنعتی در روند تولیدات، تولید به صورت انبوه بود که در تمام صنایع قابل مشاهده می باشد. در صنعت فلز و صنایع وابسته نیز چنین اتفاقی قابل مشاهده است، از بیان توضیحات بیشتر در مورد تاثیرات انقلاب صنعتی بر روی صنعت فلز صرف نظر کرده و مستقیم به مبحث اصلی خود یعنی حفاظ روی دیوار می پردازیم.
با توجه به وجود سیستم های امنیتی متنوع در بازار امروز از قبیل سیستم های امنیتی درب و پنجره های ساختمان، دوربین مدار بسته و غیره همچنان وجود مانع فیزیکی آن هم بر روی خارجی ترین لبه ساختمان یعنی دیوار محوطه ضروری به نظر می رسد.قطعا مهمترین انگیزه استفاده از حفاظ روی دیوار برقراری امنیت بوده که این وظیفه بعد از سالها به عهده نسل اول آن سیم های خاردار، نسل دوم آن حفاظ های سرنیزه ای و هم اکنون نسل سوم آن حفاظ شاخ  گوزنی می باشد

نسل جدید حفاظ روی دیوار که در عین حال ایمن ترین نوع آن نیز میباشد حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل ویژگی های ممتاز خود در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است:  امنیت بالا , قیمت پایین , زیبایی , قابلیت ساخت در ابعاد و تراکم های مختلف و تنوع در رنگ باعث شده حفاظ های شاخ گوزنی انتخاب اکثر خریداران برای حفاظ روی دیوار خود باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ مدل شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است.

بزرگترین فاکتور برتری حفاظ مدل شاخگوزنی ؛ عامل بازدارندگی آن است. با وجود این حفاظ بر روی دیوار شما , میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی فکر عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه میکند.

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت
۰۹۱۹۴۹۱۵۸۹۵

درج آگهی صنعتی

 

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط