مشاوره کنکور

admin1 admin1
admin1 admin1 Not verified

عضو از فوریه 22, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 9678

  • اضافه شده: فوریه 11, 2018

  • بازدیدها: 418

توضیحات

اگر شما یک دانش آموز کنکوری و یا دانش جویی که پشت کنکور مانده است هستید قطعا برای پیشرفت به مشاوره کنکور نیازمند هستید. مشاور کنکور فایده ها و یا اثار بسیار زیادی دارد یکی از مهم ترین و با ارزش ترین اثرات آن راهنمایی های متفاوتی می باشد که مشاوران به داوطلبان کنکور میدهند تا آنها را به هدفشان نزدیک کنند.

باید این را در نظر داشته باشیم که از هر مشاوری نمیتوان استفاده نمود منظور اینجاست که امروزه روز تعداد افرادی که به عنوان مشاور نما مشغول به کار میکنند زیاد شده یعنی افرادی که مدرک معتبری از حتی دانشگاه معتبری ندارند خود این موضوع به معنای این است که وقتی نتوانسته خود در این حوزه به موفقیت برسد بنابراین به بقیه هم نمیتواند کمک کند.

برای پیدا کردن یک مشاوره کنکور مفید و ماثر باید چندین نکته را در نظر داشته باشیم یکی از این نکات همان طور که گفتیم باید خود مشاور مدرک خوب از یک دانشگاه معتبر را داشته باشد این کوچک ترین چیزی است که یک مشاور باید داشته باشد.نکته ی بعدی این است که مشاور باید در انتقال مطالب به داوطلبان بسیار با تجربه و حرفه ای باشد.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب یک مشاور مفید به آن دقت کنیم این است که باید رزومه موفقی داشته باشد یعنی باید این اطمینان را به شما بدهد که افراد دیگری هم مشاوره داده و آن ها را به هدف نهاییشان رسانده است. یکی دیگر از نکات این است که باید با داوطلب رابطه گرمی برقرار کند تا داوطلبان همه چیز را به او بگویند تا مشاور بتواند به آنها بهتر کمک کند.

با در نظر داشتن این چند نکته قطعا میتوان به یک مشاوره کنکور با ارزش رسید مشاوری که با شما این تضمین را میدهد که به گوش دادن به حرف ها و یا تجربیات او میتوانید قطعا به رشته مورد علاقه در یک دانشگاه خوب دست پیدا کنید.اما جدیدا بعضی از خانواده ها این نظر را ندارند یعنی میپندارند که مشاور حتی اگر مفید هم باشد خرج کردن اظافی پول می باشد.

اما این یک دیدگاه و نظر اشتباهی است یعنی هر چقدر هم داوطلب مشتاق به خواندن درس باشد و هرچقدر در این چند سال درس خواندن در تجربه کسب کرده باشد باز هم خیلی چیز ها را نمیداند. یکی از آنها شیوه درست درس خواندن است و یا برنامه ریزی درست درسی در زمان هایی که گیرایی انسان بالا تر است و یا استراحت و یا تفریح چقدر باید طول بکشد.

این چیز هایی که گفته شد یکی از مهم ترین تفاوت ها بین کسی که از مشاوره کنکور استفاده میکند و کسی که استفاده نمیکند را بیان میکند. بنابراین استفاده از یک مشاور خوب و با کیفیت داوطلبان را در رقابت بین دیگران پیشی میدهد.هرکسی که در این یک سال از تجربیات دیگران و حتی خود بیشتر استفاده کند موفق تر می باشد.

مشاوره کنکور انواع مختلفی دارد یعنی داوطلبان میتوانند از هرکدام که دوست داشتند استفاده کند در اینجا قصد داریم انواع مشاوران را نام برده و اثرات و یا مضرات هر کدام را به شما توضیح دهیم :

۱- مشاوره کنکور حضوری :

همانطور که از اسم آن پیداست داوطلبان برای گرفتن مشاوره باید بصورت حضوری پیش آنها بروند و از آنها نکاتی دریافت کنند و باز میگذرد تا سری بعد که پیش مشاور بروند این نوع مشاوران به داوطلبان هفته ای یک بار بطور مثال وقت میدهند این نوع مشاوره خوب نیست چون داوطلبان به صورت لحظه ای با مشاوران خود در ارتباط نیستند و نمیتوانند مشکلات خود را حل کنند.

۲- مشاوره کنکور تلفنی :

این مشاوره یکی از بهترین مشاوره ها میباشد چون لحظه ای اگر هر مشکلی برای داوطلب پیش آمد میتواند از مشاور خود بپرسد و آن مشکل را حل کند همچنین نکات درسی و مطالعه را پشت تلفن به او انتقال میدهد که همچنین برای کسانی که مشکل رفت و آمد دارند این نوع مشاوره توصیه میشود ولی باید این نکته را قبول کنیم که هزینه تلفن در این یکسال بسیار بالا میرود.

۳- مشاوره کنکور آنلاین :

یکی دیگر از بهترین مشاوره ها محسوب میشود به دلیل اینکه نه هزینه زمانی رفت و آمد و همچنین هزینه مالی تلفنی را ندارد و همچنین داوطلبان به صورت آنی با مشاوران خود در ارتباط هستند.این نوع مشاوره هیچ ضرری برای خود داوطلب و خانواده اش را ندارد و کامل ترین مشاوره محسوب میشود در صورتی که مشاوران همیشه آنلاین باشند و منتظر راهنمایی به داوطلب.

ولی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که مشاوره کنکور کامل مشاوره ای است که شامل تک تک انواع بالا باشد یعنی مختلط باشد تا بتوان از فایده ی حضوری که بهتر فهمیدن و بهتر متوجه شدن است و هم از فایده تلفنی و آنلاین که رفع مشکلات لحظه ای می باشد استفاده کرد تا نهایتا به نتیجه دلخواه و مورد علاقه داوطلبان مورد نظر رسید.

برخی از موسسات آموزشی وجود دارند که بسیار امکانات بالایی دارند یکی از آن امکانات مشاوره کنکور آنلاین می باشد که داوطلبان برای تخمین زدن درجه ی کیفیت کار آن مشاوران میتوانند به صورت رایگان و بدون پول در سمینار ها و یا کلاس های آموزشی شرکت کنند هدف از برگزاری این نوع کار ها جذب داوطلب می باشد که در صورت رضایت از این موسسات در بقیه حوزه ها پول دریافت میکنند.

اینگونه برگزاری ها برای افرادی که خیلی سخت پول می دهند میتواند رضایت آنها را جلب کند تا با دلی پاک پول پرداخت کنند و نیز برای کسانی که توان پرداخت هزینه های مشاوره را ندارند هم تا جایی کار ساز می باشد. این نوع کلاس ها معمولا دو روز مانده به هر آزمون نهایی توسط موسسات متفاوت تشکیل میشود و یا روز دو روز مانده به انتخاب رشته یا تابستان سال آغازین منتهی به کنکور شکل میگیرند.

مشاوره کنکور درآکادمی  سمر شامل تعیین ساعت مناسب برای مطالعه ی هر درس توسط مشاورین برجسته ی آکادمی متناسب با علایق استعدادها توانایی ها نقاط قوت قاط ضعف ومیزان فرار بودن مطلب مورد مطالعه ، اموزش مدیریت تست زنی سرجلسه  ی آزمون ، همراهی و رفع مشکلات روحی و جسمی دانش پژوه با استفاده از روش های مدرن می باشد.

همچنین رفع استرس و اضطراب دانش آموز بدون دخالت داروهای مهاری و تحریکی نظیر ریتالین آتوموکسیتین و سایر مهارکننده ها ،نظارت مستمر به صورت غیرحضوری(تلفنی) حضوری و آنلاین ، مشاوره ی تغذیه ای مناسب برای دانش پژوه ، تبیین نحوه ی صحیح آزمون گیری و شرکت در آزمون ها ، آموزش چگونگی رفع اشکال در آزمون ها بررسی میشود.

همچنین بیان نحوه ی مقابله با فراموشی لحظه ای سر جلسه ی آزمون و تمرکز و ده ها خدمات پایه ای و ارزشمند دیگر که تنها مختص به پایه ی کنکور نبوده و برای تمامی داوطلبان مجموعه اجرا می گردد می باشد تا شما را در راه رسیدن به قله ی آرزوهایتان تنها نگذارد؛ با سمر افسانه باش….

نیاز مشاوره کنکور

مشاوره کنکور نو

آگهی های مرتبط