چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4304

  • اضافه شده: آگوست 14, 2017

  • بازدیدها: 599

توضیحات

چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم

چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم : زوج های موفق معما هستند آنها کتاب ها را می خوانند، در سمینارها شرکت می کنند، مقالات وب را مرور می کنند و سایر زوج های موفق را می بینند. با این حال، زوج های موفق به شما می گویند که آنها نیز با تجربه تجربه می کنند .

در اینجا 10 اصل موفقیت است که من از کار و مشاهده صدها زوج یاد گرفتم:

شادی مهم ترین چیز نیست. هر کس می خواهد خوشحال باشد، اما خوشبختی می آید و می رود. زوج های موفق یاد می گیرند که به طور عمدی کارهایی را انجام دهند که خوشبختی را پشت سر می گذارد، زمانی که زندگی آن را از بین می برد.

زوج ها فقط در حال نشان دادن ارزش هستند. هنگامی که همه چیز سخت می شود و زوج ها نمی دانند چه باید بکنند، آنها باید در آنجا بمانند و برای همسر خود وجود داشته باشند.

زمان، راه را برای کمک به زوج ها به کار کردن با ارائه فرصت هایی برای کاهش استرس و غلبه بر چالش ها است.
اگر کاری را که همیشه انجام می دهید انجام دهید، همان نتیجه را خواهید گرفت.

چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم

چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم

ازدواج موفق

زوج های باهوش متوجه شده اند که شما باید به طور متفاوتی با یکدیگر روبرو شوید تا نتایج مختلفی به دست آورید. اغلب تغییرات جزئی در رویکرد، نگرش و اقدامات بزرگترین تفاوت در ازدواج است.
نگرش شما اهمیت دارد تغییر رفتار بسیار مهم است، اما نگرشها هم تغییر می کنند. نگرش های بد اغلب احساسات و اعمال بد را به وجود می آورد.
ذهن خود را تغییر دهید، ازدواج خود را تغییر دهید چگونه زوج ها فکر می کنند و آنچه که آنها در مورد همسرشان بر این باورند تاثیر می گذارد که چگونه دیگران را درک می کنند. آنچه آنها انتظار دارند و چگونگی برخورد با همسرشان بسیار مهم است.
چمن سبزترین جایی است که آن را آب می کنید. زوج های موفق یاد گرفته اند تا در برابر چمن مقاومت کنند – اسطوره ای خشن تر است – یعنی شخص دیگری خوشحال خواهد شد. آنها آموخته اند که انرژی خود را برای ساختن خود و ازدواجشان بهتر کنند.
شما می توانید ازدواج خود را با تغییر خود تغییر دهید. زوج های جانباز متوجه شده اند که تلاش برای تغییر همسرشان مانند تلاش برای کشیدن طناب است – تقریبا غیرممکن است. اغلب، تنها کسی که ما در ازدواجمان تغییر می کنیم، خودمان است.
عشق یک فعل است، نه فقط یک احساس. زندگی روزمره «احساس خوب ازدواج» را از بین می برد. احساسات، مانند شادی، نوسان می کنند. اما عشق واقعی بر اساس یک تعهد زن و شوهر است: “برای بهتر یا بدتر” – زمانی که احساس خوبی داشته باشید و زمانی که این کار را نکنید.
ازدواج اغلب در مورد مبارزه با نبرد بین گوش شما است. زوج های موفق آموخته اند که به مقاومت در برابر مجازات های زناشویی و بالا بردن گذشته دست یابند. آنها به یاد می آورند که با یک فرد ناقص ازدواج کرده اند – و همسرشان هم.
بحران به این معنی نیست که ازدواج تمام شده است. بحران ها مانند طوفان ها هستند: با صدای بلند، ترسناک و خطرناک. اما برای رسیدن به طوفان باید رانندگی را ادامه دهید. یک بحران می تواند یک شروع جدید باشد. از درد این است که مردم بزرگ و ازدواج ها تولید می شوند.

آگهی های مرتبط