جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6487

  • اضافه شده: ژانویه 14, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: فارس

  • بازدیدها: 778

توضیحات

تالار پذیرایی مجالس ، رستوران و کافی شاپ

محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پر ترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

پس بهتر است قبل از گرفتن تصمیم نهایی به کم و کیف آن خوب بیاندیشیم. محلی که قرار است بهترین شب زندگی تان در آن رقم بخورد اهمیت ویژه ای دارد پس لازم است ضمن بررسی های تمام جوانب، تمام سوالاتی که ذهن تان را درگیر کرده و برایتان اهمیت دارد را از مسول تالار عروسی بپرسید.

همچنین اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا دچار کمبود وقت نشوید و همچنین در ترافیک نمانید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

تالار پذیرایی مجالس ، رستوران و کافی شاپ

در هنگام انتخاب تالار عروسی به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار عروسی تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.

مجموعه کاخ پارسه شیراز یکی از لوکس‌ترین و بهترین مجموعه های ارائه خدمات تالار پذیرایی تالار مراسم، تالار مجالس، تالار عقد و عروسی، تالار تشریفات، کافی شاپ، رستوران سنتی و باربیکیو در شهر شیراز می باشد.کاخ پارسه دارای با شکوه ترین تالار مجالس برای برگزاری مراسم عقد و عروسی با امکانات فوق العاده، محیط بی نظیر و دیدنی، پرسنل علاقه مند، منظم و متعهد ، دکوراسیون بسیار لوکس و دیدنی ، بهترین تالار پذیرایی در شیراز با جدیدترین و لوکس ترین سرویس ها می‌باشد.

جهت مشاوره و راه اندازی کسب و کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط