مشاوره ازدواج آنلاین

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4373

  • اضافه شده: آگوست 22, 2017

  • بازدیدها: 683

توضیحات

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین : برای اتخاذ تصمیم مهمی همچون ازدواج حتما با افراد دانا و آگاه به علم روان شناسی مشورت کنید تا با توجه به تجارب و علمشان بهترین راهکار را برای شما پیشنهاد کنند.

شما ممکن است با مشورت با کسی که به عواقب سخنانش آگاه نیست و شناخت درستی از زوجین ندارد ، زندگی فردی و آینده خود را نابود کنید.

هدف از مشاوره ازدواج آنلاین مشخص شدن انتظارات زوجین از یکدیگر می باشد تا به شناخت کاملی از همدیگر برسند.

در مشاوره ازدواج آنلاین خواسته های طرفیت مشخص می شود و یک نمای جامع و کلی از زندگی زوجین را مشخص می کند.

هدف از این مشاوره ازدواج آنلاین :  شناخت دقیق زوجین ، مشخص شدن هدف ازدواج، جذابیتها و علایق زوجین ، رفتارهای اجتماعی و فردی زوجین ، شرایط مالی ، وضعیت فرهنگی خانواده می باشد.

در مشاوره ازدواج آنلاین به موضوع خانواده ها اهمیت بسیاری داده می شود. همگون بودن خانواده از نظر اقتصادی ، فرهنگی ، مذهبی نیاز به بررسی دارد.

در مرحله بعدی به رفت و آمد بین خانواده و زوجین پرداخته می شود. آشنا شدن با رسم و رسوم ها ، اخلاقیات و خلق و خو یکدیگر برای شناخت قبل ازدواج لازم است .

در مشاوره آنلاین ازدواج مهارت های زندگی به زوجین آموزش داده می شود که با توجه به نیاز های یکدیگر بهترین عکس العمل ها را داشته باشند و احساسات همسر خود را بیشتر ارج نهند .

در نظر داشته باشید مقوله ازدواج از مهمترین عوامل تاثیر گذار در سلامت جامعه است . با مشاوره ازدواج آنلاین از جدایی و طلاق های عاطفی پیشگیری کنید . وبیشتر آمار جرم ها و جنایات بابت همین موضوع در جامعه کاهش می یابد .

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره قبل ازدواج

بر طبق جدید ترین آمارها افرادی که قبل از ازدواج به مشاور ازدواج روی آوردن و مهارتهای زندگی را طی آن دوران گذرانده اند تا 30 درصد از خطر جدایی و طلاق در امان هستند و زندگی شادتری را دارند.

در جامعه ما باید مشاوره قبل ازدواج به صورت اجباری و رسمی باشد زیرا الان زوج ها چشم را روی حقایق می بندند و بعد از ازدواج با بروز مشکلات و اختلافات به فکر جدایی می افتند . حتی در دوران قبل و بعد از ازدواج به خواندن کتاب هایی برای شناخت بهتر طرفین و مهارتها روی نمی آورند.

چند سالی است که اختلاف نظر در بین صاحب نظران روان شناسی در باب طلاق است . عده ای معتقد هنگامی که هیچ راه اصلاح رابطه وجود نداشته باشد، طلاق می تواند بهترین راه حل باشد چرا که نجات دهنده افراد خواهد شد و عده ای دی گر معتقدند که زوج ها در هر شرایطی باید با یکدیگر سازش کنند و مشکل و لختلاف امری طبیعی در بینم همه افراد هست .

اما با این حال ، کاری که باید انجام شود این است که آمار طلاق در جامعه به حداقل برسانیم و این کار با مشاوره قبل ازدواج به هر صورتی ( تلفنی ، آنلاین ، حضوری و… ) بایستی صورت بگیرد.

در مشاوره قبل ازدواج تیپ شخصیتی 2 زوج مشخص می شود و مشخص می شود فرد با چه تیپی شخصیتی می تواند ازدواج کند .

شناخت خود فرد از خودش ، قبل از ازدواج ضروری است . فرد باید بداند از زندگی چه می خواهد ، هدف آن از ازدواج چیست ، به چه دلایلی می خواهد ازدواج کند ، چه چیز هایی را با ازدواج از دست می دهد و چه چیز هایی را به دست می آورد.

2 طرف باید به رشد عقلی و جسمی خوبی رسیده باشند.

عوامل مهم در ازدواج 2 مورد هستند . مورد اول عوامل پیش بینی کننده موفقیت ازدواج

مورد دوم عوامل حمایت کننده از ازدواج

برای مثال شخصی را در نظر بگیرید که همه معیار ها و موقعیت های خوب ازدواج را دارا است . اما دچار اختلال روانی  می باشد. زندگی با این فرد گرچه که همه ی شرایط ایده ال را دارد اما منطقی و صحییح نیست / یا برای مثال افرادی که مسئولیت پذیر نیستند . وفادار نیستند و …. که همگی برای ازدواج و زندگی مشترک خطر ناک است .

اگر کسی نمی داند از همسر آینده خود چه توقعی دارد و یا فکر می کند می تواند آن را بعد از ازدواج تغییر دهد، به شدت دچار اشتباه شده است و بهتر با مشاور ازدواج مشورت کند .  مشورت با مشاور باعث می شود در زمینه هایی که اطلاعات ناقصی داریم تصحیح یابد و به درک و علم بهتری برسیم .

در هر صورت باز هم به این نکته اشاره می کنیم که تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید نه مشاور ازدواج. مشاور تنها به شما پیشنهاد خواهد داد و شما را از کاستی ها آگاه می کند . اما این را بدانید که در تمام مراحل زندگی ، در سختی و شادی این شما هستید که بایستی به زندگی ادامه دهید پس تصمیم گیرنده نهایی خودتان هستید.

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

 

 

آگهی های مرتبط