رژیم لاغری در 3 روز

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4332

  • اضافه شده: آگوست 19, 2017

  • بازدیدها: 848

توضیحات

رژیم لاغری در 3 روز

رژیم لاغری در 3 روز : اگر میخواهید درعرض3روز لاغر شوید مطالب زیر رابخوانید ودنبال کنید.

یکی از روش های لاغری مصرف میوه وسبزیجات است که باعث میشود درهنگام لاغری آب بدن کم نشود .

میوه برخلاف باورهای اشتباه مردم لاغرکننده میباشد .

استفاده ازمیوه هنگام لاغری باعث سم زدایی بدن می شود . رژیم لاغری 3روزه بهتر است ذر فصل بهار ویا تابستان انجام شود زیرا دراین فواصل قید شده تنوع سبزیجات میوه جات بسیار است .

میدانیم که موز هم باعث کاهش وزن میشود اما بعضی ها در موثربود فرایند کاهاش وزن ادعا می کنند . موز سرشار از مواد مغذی می باشد که به پایین آوردن وزن کمک بسیاری میکند . موز به علت داشتن فیبربالا و گلوکز بالا باعث میشود که به مدت طولانی احساس کم اشتهایی و سیری میکنید .برای رژیم 3تا4روزانه 3تا5موز را با3یا 4فنجان شیر کم چرب به آن اضافه کنید .اگر دوست داشتید میتوانید به جای شیر از ماست هم استفاده کنید .

رژیم لاغری در 3 روز

رژیم لاغری در 3 روز

رژیم لاعری 3 روزه

یکی از سبزیجات هایی که به شما در رژیم کمک میکند مصرف هویج است که علاوه بر کاهش وزن نور چشم را هم زیاد می کند . به شما عزیزانی که قصد دارید در عرض3روز لاغر شوید توصیه میشود در روز آب هویج میل کنید . بعد از اتمام این رژیم از سوپ سبزیجات استفاده کنید .

برای سم زدایی بن ولاغر شدن مقدارزیادی شیر مرف کنید واز میوه هایی مانند :کلابی – انگور – گریپ فروت – آناناس – سیب – پرتقال – هلو و ملون استفاده کنید . وقتی این رژیم میوه و شیر را به اتام رساندید باید بدن خود را برای غذای جدید آماده کنید وسبزیجات تازه را به گروه عذایی تان اضافه کنید .

علاوه برمصرف میوه وسبزیجات ورزش وتحرک نیز باعث کاهش وزن وسوختن چربی ها میشود .

سرکه هم یکی دیگر از چربی سوزان و لاغر کننده ها می باشد که از گذشته از استفاده می شده است.

آگهی های مرتبط