جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5100

  • اضافه شده: اکتبر 12, 2017

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 736

توضیحات

یکی از فرصت های تبلیغاتی در بازاریابی سیار، این است که از تبلیغ در نرم افزار های موبایل استفاده کنید. این تبلیغات به طرق مختلفی در نرم افزار تعبیه می شوند. بدین صورت می توانید محتوای تبلیغاتی خود را به دید کاربران موبایل برسانید. این روش از موثر ترین روش های پر بازده در بازاریابی سیار است که خوشبختانه، کارو۳۶۰ از آن در طراحی اپلیکیشن خود استفاده می کند.
در صورتی که دارای محصول یا خدماتی هستید و می خواهید، از تبلیغات در اپلیکیشن کارو ۳۶۰ بهره مند شوید
درج تبلیغات تمام اطلاعات شغل شامل : رزومه کارى، لوگو ، گالرى تصاویر ،ویدیوها ، کاتالوگ ،لیست قیمت ها ،امکانات تفریحى و رفاهى و ساعات کارى، آدرس ،نمایش بر روى نقشه و سیستم مسیر یاب ، صفحات مجازى مربوطه و امکانات تحویل درب منزل در دسترس است و همچنین میتوان به صورت آنلاین با کسب و کار مورد نظر در ارتباط بود و اقدام به رزرو و ثبت سفارش مورد نظر خود نمایید .
هدف کارو ۳۶۰ این است که مشاغل بزرگ منطقه اى و بین المللى را به یکدیگر وصل نماید.
این برنامه به منظور کمک به مردم براى یافتن مشاغل بزرگ منطقه اى مانند: پزشکان،سالن هاى زیبایی ، مکانیک ها، صادر کنندگان و وارد کنندگان کالا،سرمایه گذارى هاى داخلى و خارجى،آژانس هاى مسافرتى ، صرافى ها،رستوران ها،بانک ها و به طور کلى تمامى مشاغل مى باشد.
افرادى که براى تبلیغات هزینه مى کنند در طول دوره ى تبلیغ خود میتوانند با در خواست ویرایش اطلاعات شغل خود را در هر زمان دهند و اطلاعات جدیدى اضافه نمایند مانند: شروع حراج فصلى یا رویدادهاى ویژه
امتیاز دیگر این برنامه طراحى آن به دو زبان فارسى و انگلیسى است که پاسخگوى نیاز تجار و توریست ها خواهد بود.

کانال تلگرامی کارو۳۶۰ : https://t.me/karo360

برای ثبت نام و درج تبلیغات در اپلیکیشن کارو ۳۶۰ صرفا می توانید از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور انجام دهید
رونمایی از اپلیکیشن به دلیل کامل شدن آگهی ها در همه بخش ها همزمان با ولادت رسول اکرم (ص) در تاریخ ۱۵ آذر ۹۶ انجام می پذیرد. لطفا برای درج تبلیغات قبل از رونمایی از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنید

برچسب ها :

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط