گروه طراحی وب IO Service

0 ﷼ برای فروش

ioservice
ioservice Not verified

عضو از جولای 26, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8067

  • اضافه شده: جولای 26, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 691

توضیحات

چرا حضور در اینترنت برای هر کسب و کاری ضروری است؟

پاسخ به این سوال را با سخنی منتسب به بیل گیتس آغاز می کنیم که: «اگر کسب و کارتان به اینترنت مربوط نمی شود، به زودی شاهد نابودی آن خواهید بود».

به عینه شاهد این هستیم که کسب و کارهای اینترنتی بسیاری در ایران و جهان، بیشتر کسب و کارهای سنتی را از پای درآورده و آنها را به تعطیلی کشانده است.

کسب و کارهایی که در اینترنت حضور موثری ندارند به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: هیچ اعتقادی به وب سایت و حضور در اینترنت ندارند که بی شک بعد از چندین سال، کسب و کار آنها بی صدا از بین خواهد رفت.

دسته دوم: حضور در اینترنت را فقط منوط به حضور در شبکه های اجتماعی و مجازی می دانند اما غافل از اینکه، این کار فقط در مقطعی به افزایش فروش خواهد انجامید، ولی کسب و کار آنها را مانند کسب و کارهای دستفروشی جلوه خواهد داد.

یک وب سایت مناسب، رسمیتی خاص را به کسب و کار شما در فضای اینترنت می بخشد.

باید به این نکته هم توجه کنیم که هرگز شبکه های اجتماعی جای وب سایت را نمی گیرند.

اگر اعتقادی به حضور در اینترنت ندارید، به شما وعده میدهیم تا چند سال آینده هیچ نشانی از کسب و کار شما وجود خارجی نخواهد داشت.

در جهان و مخصوصا ایران کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که درآمدهای میلیاردی را برای خود رقم زده اند. بزرگترین دلیل موفقیت این دسته از کسب و کارها، حضور در اینترنت و استفاده از پتانسیلهای آن می باشد.

گروه طراحی وب IO Service با تکیه بر تجارب خود در حوزه وب و تجارت الکترونیک، آمادگی طراحی یک وب سایت موثر را برای مشتریان خود دارد.

با گسترش اینترنت و تجهیزات دیجیتال قابل حمل مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … می توان گستره نفوذ کسب و کار خود را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی افزایش داده و فروش بیشتری را ایجاد کرد.

افراد بسیار زیادی در جهان توانسته اند به واسطه داشتن وب سایتی کاربردی و مناسب و با سرمایه ای اندک به همراه کمی خلاقیت، به درآمدهای خیلی زیاد دست پیدا کنند.

اکنون اکثر شرکتهای بسیار بزرگ جهان ردپایی موثر از خود در اینترنت دارند: فروشگاههای اینترنتی، ارائه دهندگان تجهیزات و نرم افزارهای اینترنتی، ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی و …

وب سایتهای طراحی شده توسط ما چه برتریهایی دارند؟

۱- توجه اصلی ما، به موثر بودن وب سایت در افزایش فروش شما می باشد. وب سایتی که منجر به افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی نشود، عملا به دردی نخواهد خورد.

۲- وب سایتهای ما به زبان مشتری و مخصوص کسب و کار شما هستند.

تمامی تلاش ما در افزایش تعامل مشتری با شما از طریق وب سایت بوده و ما هرگز وب سایتهای آماده را برای وب سایت کسب و کار شما کپی و استفاده نمی کنیم .

بلکه، مدل اختصاصی وب سایت را برای کسب و کار شما طراحی می کنیم.

۳- تامین محتوای مورد نیاز اولیه وب سایت، یکی از مهمترین دغدغه های بازدارنده صاحبان کسب و کار برای داشتن وب سایتی مناسب و موثر می باشد.

بنابراین ما اکثر محتوای لازم وب سایت را در حین فرآیند طراحی تامین می کنیم.

۴- امروزه اکثر افراد در ایران و جهان از موبایل و تلفن های همراه خود برای دیدن وب سایتها و … استفاده می کنند. از این رو ما توجه ویژه ای را به سازگاری وب سایت شما با مرورگرهای موبایل می نماییم.

۵- وب سایتهایی که ما برای شما طراحی می کنیم، در اینترنت های کند نیز با سرعت کافی بالا می آیند.

۶- زمان با ارزش ترین دارایی هر کسب و کار است. ما در طراحی وب سایت شما، در عین حفظ کیفیت کار، تحویل سریع وب سایت را مد نظر قرار می دهیم.

۷- از مهمترین موضوعات پس از تحویل وب سایت، نحوه مدیریت و به روز رسانی وب سایت می باشد.

بسیاری از صاحبان وب سایتها از سختی به روز رسانی سایت خود گلایه دارند. ما در طراحی وب سایت مشتریان خود تمرکز ویژه ای روی مدیریت آسان و سریع وب سایت نموده ایم.

۸- ما پس از فرآیند طراحی وب سایت، مشتریان خود را به حال خود رها نمی کنیم.

یک وب سایت مناسب باید به افزایش فروش و تعامل بیشتر با مشتریان بینجامد. در این خصوص پس از پروسه طراحی، سرویسها و خدمات تبلیغاتی و بازاریابی متنوعی را به مشتریان خود ارائه داده و همواره کمکهای لازم را در این خصوص به آنها می نماییم.

۹- هک و نفوذ به سایتها در سالهای اخیر رواج فراوانی پیدا کرده است.

با توجه به این مورد ما برای کلیه وب سایتهای تحت پشتیبانی خودمان، در مواقع لازم به روز رسانی های امنیتی را انجام می دهیم.

بی شک حضور موثر در اینترنت گستره و نفوذ کسب و کار شما را چندین برابر خواهد نمود.

وب سایت ما : www.ioservice.ir

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط