جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8660

  • اضافه شده: دسامبر 16, 2018

  • بازدیدها: 761

توضیحات

اهمیت بیمه عمر

تاثیربیمه های زندگی عمر و تامین آتیه در فرهنگ پس انداز فرزندان و والدین همراه با استقلال مالی اعضای خانواده:

یکی از بزرگترین و اصلی ترین دغدغه هر خانواده ایرانی ، فراهم نمودن آینده ایی مطلوب برای فرزندان خود است.

بیمه عمر پاسارگاد با ارائه طرحی هوشمندانه تمامی ریسک های حال و آینده والدین را تحت پوشش قرار داده و با سرمایه گذاری مطمئن دغدغه آنها را از بین برده است.

در اقتصاد ایران با توجه به نرخ تورم بالا، بسیار منطقی است که مردم در چنین شرایطی به دنبال حفظ ارزش دارایی های خود باشند که هم اصل سرمایه خود را حفظ کنند و هم این سرمایه گذاری در آینده بتواند ارزش افزوده برای شخص ایجاد کند.

بیمه های عمر و سرمایه گذاری از رایج‌ترین و گسترده‌ترین رشته‌های بیمه ای در جهان به ویژه در کشورهای توسعه یافته می‌باشد. هدف اساسی این بیمه‌ها علاوه بر تأمین پوشش های بیمه ای ایجاد ذخایر مالی، سرمایه‌گذاری و کسب سود حاصل از آن در قبال استفاده‌کنندگان می‌باشد.

سرمایه های بزرگ با بیمه عمر

شما با این طرح می توانید با پس اندازی اندک به صورت روزانه و ماهانه در کنار اینکه به فرزندان خود فرهنگ پس انداز کردن را یاد می دهید ، یک سرمایه گذاری مطمئن با سودآوری منطقی نیز برای فرزندان دلبندتان انجام دهید که این سرمایه گذاری بدون ریسک در آینده می تواند نگرانی شما را بابت هزینه های درمان ، تحصیل ، اشتغال ، ازدواج ،تهیه مسکن و… را برطرف سازد . لازم به ذکر است که با حق بیمه ها و پس اندازهای کوچک ماهانه می توان سرمایه های بزرگی را در دراز مدت برای فرزندانمان ایجاد کنیم.

با خرید‌ بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد فرزندانی مستقل و با برنامه تربیت کنیم و از هم اکنون مسائل مالی را به آن ها بیاموزیم.

کارشناسان ما در هر زمینه ای آماده ی ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان می باشند.

آگهی های مرتبط