جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8649

  • اضافه شده: دسامبر 15, 2018

  • بازدیدها: 1252

توضیحات

مت لایف ، الگویی برتر در ارائه بیمه های عمر در دنیا

شرکت بیمه عمر پاسارگاد با الگو برداری از شرکت های بیمه ای بزرگ دنیا همچون شرکت بیمه مت لایف آمریکا در زمینه ارائه ی بیمه های عمر، این شرکت موفق و مطرح در سطح بین المللی را الگوی خود قرار داده است ، در این مقاله بر آنیم تا کمی درباره این شرکت با شما صحبت کنیم.

 

در تاریخ ۲۴ مارس ۱۸۶۸، شرکتی که با هدف ارائه خدمات به طبقه کارگر آمریکایی بنا نهاد ، درهای خود را برای کسب و کار باز کرد تا به طبقه متوسط آمریکا ، خدمات حمایتی را عرضه کند. از آن به بعد، مت لایف به نسل های مختلفی از مشتریان، در سراسر جهان از اموال، امور مالی، خانواده و آینده خود کمک می کند.

اما برای این شرکت، فقط فروش بیمه نامه به یک فرد کافی نیست.

مت لایف همیشه به دنبال راهی برای کمک به مردم برای زندگی بهتر و سالم تر است. از مبارزات انتخاباتی برای از بین بردن سل، ارائه خدمات بهداشتی اولیه برای میلیون ها نفر از طریق خدمات پرستاری از ابتدای دهه ۱۹۵۰، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مسکن، زیرساخت ها و کسب و کارهای مختلف، کمپانی metlife همیشه متعهد به ایجاد ارزش افزوده برای کل جهان می باشد و به این موضوع افتخار می کند . امروزه نیازهای مردم در زمینه های مختلف تغییر می کنند، بنابراین ۴۹۰۰۰ کارمند این شرکت در بیش از ۴۰ کشور در حال کار می باشند و سخت تر از همیشه برای رونق کسب و کار تلاش می کنند. هدف مت لایف این است که به مشتریان و شرکایش کمک کند تا تغییراتی که ممکن است برای ۱۵۰ سال آینده ایجاد شود را هدایت کند.

هدف مت لایف: ایجاد یک جهان محافظت شده بیشتر

کمپانی مت لایف به نسل های مختلف مردم در سراسر جهان کمک کرده است.

حفاظت از منابع مالی، دارایی، خانواده و آینده فرد ، در زمره تخصصات این کمپانی است.

در این فرآیند، کمپانی مت لایف تعهد خود را نسبت به حفاظت از خانواده ها، نشان داده است.

این مجموعه در حال ایجاد یک شرکت قدرتمند و پر جنب و جوش است که می تواند رشد زیادی کند.

توجه به خواسته های افراد در زمینه های مختلف

کمپانی مت لایف به میلیون ها مشتری در سراسر جهان خدمت می کند. این شرکت هر سال بیش از پیش به نیازهای مشتری گوش فرا می دهد و برای دسترسی آسان و پشتیبانی جامع از محصولات خود تلاش می کند.

کمپانی مت لایف می داند که در دنیای در حال تغییر حال حاضر، می بایست از طریق سیستم عامل های انتخابی خود،در زمانی که مشتریان می خواهند، به آنها آنچه را که نیاز دارند بدهد. مت لایف به عنوان شرکت تخصصی بیمه های عمر در تحول دیجیتالی به شدت سرمایه گذاری می کند.

بر اساس آنچه که شرکت مت لایف از مشتریان آموخته است و از طریق فرآیند تبدیل استراتژی و شیوه های عملیاتی این شرکت ، مت لایف همچنین یک فرآیند جدید تولید محصول جدید ایجاد کرده است. مت لایف آمریکا اکنون به طور کامل بر تولید محصولاتی که نیازهای دقیق مشتریان را برآورده می کند، متمرکز شده است.

حفاظت از محیط زیست

مت لایف متعهد به بهبود محیط زیست امروز برای اطمینان از یک سیاره سالم برای نسل آینده است. در حمایت از این تعهد، شرکت مت لایف تلاش کرده است تا رد پای تولید گاز کربن شرکت را در صنایع به حداقل برساند.

برترین شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات بیمه عمر و تامین آتیه :

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت ارائه دهنده بهترین طرح بیمه های عمر در ایران، با طراحی بیمه عمر و تامین آتیه خود طی ۱۱ سال گذشته توانسته نزدیک به ۳ میلیون نفر را جذب و تحت پوشش خود قرار داده و با الگو گرفتن از کمپانی های بزرگ دنیا گام های بلندی را در زمینه دادن خدمات بهتر به مشتریانش بردارد.

 

خانواده های ایرانی می توانند با خرید بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد برای سرپرست خانواده و فرزندان خود از مزایای منحصر به فرد آن بهره مند شوند و آینده ای خوب برای فرزندانشان و دوران سالمندی و بازنشستگی خود رقم بزنند.

 

آگهی های مرتبط