استخدام مشاور بازاریابی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4655

  • اضافه شده: سپتامبر 4, 2017

  • بازدیدها: 869

توضیحات

استخدام مشاور بازاریابی

استخدام مشاور بازاریابی : من یک مشاور بازاریابی هستم، بنابراین عنوان این پست ممکن است بیش از حد شوکه کننده به نظر نرسد، اما اجازه دهید شروع کنم به اینکه چرا یک مشاور را استخدام نکنم.

مشاوران جادوگران نیستند اگر محصول شما معنی ندارد، به دنبال کسی نیستید که بازاریابی خود را به درستی انجام دهد. انتظار نداشته باشید یک مشاور به شما کمک کند و اگر شما روش شناسی نداشته باشید، به شما اجازه می دهد تا از آن چشم پوشی کنید. و در نهایت، یک مشاور را استخدام نکنید، بنابراین می توانید نقش مهم بازاریابی را به “متخصص” واگذار کنید.

استخدام مشاور بازاریابی

استخدام مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی

استخدام مشاور بازاریابی : یک مشاور واقعا خوب، پول خود را از دست نخواهید داد، مگر اینکه باور داشته باشید که آنها واقعا به شما کمک می کنند و مهم نیست که چه چیزی نیاز به سوزاندن شما را داشته باشد، باید یک مشاور را برای کمک به شما در پنج زمینه پنج مورد اول و مهم تر استخدام کنید.

شما نیاز به یک استراتژی واقعی دارید

یک مشاور خوب می خواهد قبل از پیشنهاد یک سری از تاکتیک هایی که با هدف لغو ترافیک است، زمان ایجاد بنیاد قوی بر اساس استراتژی را صرف کند. تا زمانی که شما راهی برای تغییر چگونگی دیدگاه مشتری ایدهآل خود در مورد آنچه شما انجام می دهید پیدا نکنید و در نتیجه رقابت نامناسب را بیابید، متوجه خواهید شد که تلاش های بازاریابی هرگز به نظر نمی رسد برای ایجاد حرکت.

شما اهداف کمتری دارید

یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد که بالاترین میزان درآمد شما و اهداف مهم خود را بر اساس جایی که می خواهید در یک سال، در سه سال، در پنج سال – نه هفته آینده، تعیین کنید. و یک مشاور خوب اطمینان حاصل خواهد کرد که تعدادی از اهداف اولویتی در هر زمان خاص بسیار و بسیار کوچک است.

شما شکاف منابع دارید

گاهی اوقات در دنیای کسب و کار کوچک “انجام همه کارهای خود” دشوار است که نقاطی را که نیاز به کمک خارجی دارند مشخص کنید. شما ممکن است بتوانید خبرنامه خود را تنظیم کنید، افزونهای را به وردپرس اضافه کنید و گرافیک هدر را برای پروفایلهای اجتماعی خود ایجاد کنید، اما این کار واقعا شما را از تمرکز بر کارهای بالاتر بازپرداخت میکند.

مطمئنا، باید موارد ذکر شده بالا را در نظر داشته باشید، اما یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا کارهایی را انجام دهید که دیگران با آنها رفتار نکنند. در حقیقت، آنها ممکن است فقط به شما کمک کنند تا دوباره مدیر عامل شرکت شوید!

شما باید تبدیل خود را ثابت کنید

این ممکن است مورد علاقه من باشد. بیش از حد بسیاری از صاحبان کسب و کار و متاسفانه برخی از مشاوران، تمرکز بر ترافیک و دوست داشتنی زمانی که بالاترین اولویت باید تبدیل شود. هنگامی که شما می توانید دریابید که چگونه می توانید بازدید کنندگان خود را به وب سایت خود و چشم انداز که به ارائه فروش خود را به خرید پاسخ دهید، می توانید یک کسب و کار مهم را ایجاد کنید.

هنگامی که شما در حال تبدیل شدن به سمت بالا هستید، می توانید با اعتماد به نفس ترافیک در این واقعیت که شما می توانید در تبدیل تبدیل شوید، خریداری کنید.

شما نمی توانید متمرکز شوید

یکی از اسرار کوچک کلاسیک مشاوره این است که بخشی از شما به سادگی نیاز به کسی دارد تا پاسخ شما را به عهده بگیرد – کسی که به شما در دستیابی به اهداف و اهداف شما اهمیت می دهد و سپس شما را با نوعی چوب در حالی که از ایده های جدید و اجتماعی شبکه ها، زیرا ماندن متمرکز به نظر می رسد خیلی خسته کننده است.

بخشی از این امر از طریق نقاشی و تعیین وقت تعیین می شود اما بزرگترین دستاورد زمانی حاصل می شود که تمرکز شما شروع به تولید کند. یک مشاور خوب، معیارهای مربوط به اهداف را به شما پیشنهاد می کند و به شما کمک می کند تا با اهداف خود، ارزش کل را کسب کنید.

آگهی های مرتبط