بازاریابی مشاوره ای

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4753

  • اضافه شده: سپتامبر 18, 2017

  • بازدیدها: 1209

توضیحات

بازاریابی مشاوره ای

بازاریابی مشاوره ای : در طی چند ساله گذشته با تشدید رقابت سنگین داخلی و خارجی در صنعت ، تولید ، تجارت و خدمات، در بازار ایران، جو رقابتی سنگینی حاکم شده است.

که در این رقابت هیچ بازیگری بدون رقیب سرسخت نیست . برای موفقیت و عقب نماندن در این رقابت بازار ایران ، نیاز به بازاریابی ضروری است  و شرکت هایی که این مورد را بی اهمیت می دانند به سرعت از دایره رقابت حذف خواهند شد.

برای اطلاع از بازاریابی خدمات مشاوره ای کلیک کنید.

اما بازاریابی سنتی در دنیای مدرن و تکنولوژی امروز دیگر جوابگو نیست . بازاریابی مانند دیگر رشته های علمی نیازمند تخصص  و آموزش های عملی و تئوری است.

اما متاسفانه هنوز قدرت بازاریاب در نظر گرفته نمی شود و برداشت های اشتباهی از آن می شود.

مشاوره بازاریابی

بعضی از مدیران مشاوره بازاریابی را مانند نقش راهنما با تیم بازاریابی شرکت  می دانند . برخی دیگر مشاور بازاریابی را مانند مدیر بازاریابی می بنند که همان مشاور بازاریابی است . و برخی دیگر با خواندن چند کتاب و مقاله خود را بازاریاب می دانند.

برای اطلاع از آموزش مشاوره و بازاریابی وارد صفحه شوید.

در بعضی موارد برخی ها مشاور بازاریابی را مانند اساتید دانشگاهی می بینند که باید از نظرات آنها استفاده کنند.

اما در بهترین حالت مشاور بازاریابی از تمامی موارد خیلی بالاتر هست . مشاور بازاریابی می تواند راهنما ، ناظر و مجری پروژه های شما باشد و از تمامی مشکلات احتمالی و روند کارتان مطلع باشد تا بر طبق آن به شما برنامه ای منظم و منسجم دهد.

انتخاب بازاریابی مشاوره ای برای شرکت ها بسیار سخت است مخصوصا شرکت هایی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند. خیلی امکان دارد که دچار اشتباه شوند و انتخاب درستی نکنند . در نتیجه به بازاریابان و مشاوران کار بدبین شده. پس بهتر است از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم.

برای مشاهده تعرفه مشاوره بازاریابی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقشه جامع صنعت با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای دارای تجربه زیادی در این زمینه می باشد. نقشه جامع صنعت دارای مجوز رسمی ، تمامی خدمات مشاوره ای و بازاریابی را با رضایت کامل مدیران و مشتریان  ارائه می دهد. با دیدن نمونه پروژه ها و صصحبت با تیم تخصصی ما اطلاعات بیشتری از نقشه جامع صنعت به دست آورید.

 

آگهی های مرتبط