مشاور چیدمان منزل

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4529

  • اضافه شده: آگوست 29, 2017

  • بازدیدها: 868

توضیحات

مشاور چیدمان منزل

مشاور چیدمان منزل : چیدمان منزل  اگر به شکل صحیح و اصولی و طبق سلیقه شما باشد ، می تواند در نشاط و سرزنده گی افراد خانواده تاثیر بسیار بالایی  بگذارد و پیامی مثبت را به همه منتقل کند.

مشاور چیدمان منزل : ابتدا باید بدانید به دنبال چه سبکی از دکوراسیون برای منزل خود هستید . آنگاه با هزینه کمتر و وسایل مفید بهترین دکوراسیون را برای منزل خود بسازید .

وجود شخصی که در این زمینه تحصیلات و تجربه فراوانی داشته می تواند کمک بسیاری به شما بکند . با توجه به سلایق ، روحیه ، بودجه مالی و حتی تعداد افراد خانواده طراحی عالی برای منزل شما تهیه کند.

در نظر داشته باشید همیشه تغییر حتی کوچکترین جز در دکوراسیان تاثیر زیادی در تنوع ایجاد می کند . بهتر است متناسب با هر فصل با کمک مشاور چیدمان منزل ، دکورسیون خاص و زیبایی داشته باشید .

مشاوره چیدمان منزل

10 دلیل برای اینکه شما باید یک دکوراتور داخلی را استخدام کنید

مشاور چیدمان منزل : این چیزی است که اگر قبلا انجام نداده اید فکر کنید. استخدام یک دکوراتور داخلی تصمیم هوشمندانه است، اگر کمی پول زیادی در خانه تان سرمایه گذاری کرده اید و می خواهید آن را به بهترین نحو نمایش دهید. تزئینات واقعا برای همه اهمیت دارد. این که آیا شما هیچ ایده ای ندارید که در آن یا چگونه شروع به تزئین خانه خود کنید یا اینکه آیا شما یک ایده دارید، اما نیاز به کمک به تکه تکه کردن با هم دارید، یا به سادگی زمان اجرای سبک و خواسته های خود را به دلیل روزمرگی روزانه .

مشاور چیدمان منزل : من اخیرا از میشل کورتیزو از کورتیسو اینترنشنال در بوستون، ماساچوست سوال کردم که چرا استخدام یک تزئین داخلی یک انتخاب عاقلانه و معقول است. با کنار گذاشتن این ایده که تزئینات داخلی فقط برای غنی و معروف و یا افرادی با پول بسیار زیاد است، آنها نمی دانند با چه چیزی کار می کنند. در واقع آنها به شما مقدار زیادی از زمان و پول و دارو سردرد را نجات می دهد!

مشاور چیدمان منزل

مشاور چیدمان منزل

 

1. صرفه جویی در هزینه

مشاور چیدمان منزل : ممکن است عجیب و غریب باشد که استخدام یک فرد برای تزئین خانه شما باعث می شود که شما پول خود را از دست می دهید، زیرا هزینه طراحی طراح را به عهده دارد، اما Cortizo نقطه قابل توجهی دارد. “استخدام طراح می تواند به شما برای جلوگیری از اشتباهات گران قیمت کمک کند که نه تنها به شما کمک می کند تا پول خود را ذخیره کنید، بلکه می توانید ارزش خانه خود را افزایش دهید.” به خصوص هنگام فروش خانه خود، طراحی داخلی در هنگام فهرست خانه ضروری است. این می تواند به تجدید نظر خریدار کمک کند و خانه شما را در بالای رقابت قرار دهد.

 

2. ارزیابی حرفه ای

“یک طراح می تواند به شما یک ارزیابی حرفه ای از وضعیت شما بدهد، که به یک طرح جامع عمل منجر خواهد شد. منظور از چیزهایی که در یک طرح طراحی هستند، تعیین کننده است که چه چیزی می تواند بازپرداخت شود یا باید ویرایش شود، کلیدی است. این نه تنها بر بودجه تأثیر می گذارد، بلکه به شما کمک می کند تا آن را به طور موثر تر صرف کنید. طراح مجموعه ای از چشم ها را ارائه می دهد، اما این چشم ها آموزش دیده است تا مواردی را مشاهده کنید که ممکن است شما را نادیده بگیرند.

 

3. بودجه بندی و برنامه ریزی.

طراح می تواند شما را در بودجه حفظ کند و زمان و تلاش خود را صرفه جویی کند. طراح می داند کجا باید منابع را برای همه چیز مربوط به خانه شما بگذارد. این به شما مقدار بی حد و حصر از زمان تحقیق محصولات، مارک ها و قیمت را نجات دهد. طراح همه اینها را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد و اگر این کار را نکنید وقت تحقیق را صرف آن می کنید تا شما مجبور نباشید.

 

4. ارتباط

یک طراح میتواند “پل قویتری بین شما و معمار یا پیمانکار خود را در اوایل ایجاد کند و میتواند در طرح کلی شما طراحی کند. این در مدیریت زمان و پول بسیار مهم است و Cortizo توضیح می دهد. همچنین طراحان آموزش داده میشوند که در مورد چیزهایی که ممکن است نادیده بگیریم فکر کنیم. “این بسیار مهم است که نیازهای نورپردازی و مبلمان قبل از ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد. اگر مبل در اتاق نشیمن خود را در وسط اتاق بچرخانید، می خواهید اطمینان حاصل کنید که محل مناسب برای محل های کف اتاق را داشته باشید. ”

 

5. دسترسی گسترده منابع.

چیزهایی برای طراحان وجود دارد که در رابطه با اتصالات، منابع و کالاهای عمومی برای عموم قابل دسترسی نیستند. با تکمیل این منابع، طراحان می توانند به فضای بیشتری نگاه کنند، منحصر به فرد و با هم جمع شوند.

 

6. تماس

Cortizo بیان می کند که: “علاوه بر منابع فروشندگان، طراحان بسیاری از تماس های صنعتی را بهبود می بخشد. آنها می توانند زمان خواندن خانهداران و سردرد را در تلاش برای شناسایی قابل اعتماد، پیمانکاران، لوله کش و برقکار برای پروژه های خود را ذخیره کنید. ”

 

7. فاکتور وای

طراحان می توانند به فاکتور “wow” شما که به دنبال آن بودند، کمک کنند. آنها آموزش داده میشوند که به طور متفاوتی و فضایی فکر کنند و تصویر کلی را که مشتریان اغلب نمیتوانند ببینند. کورتیزو اضافه می کند که “فکر کردن در خارج از جعبه، طراحی طراحان تمام روز است.”

 

8. فروش .Home.

دکوراتور می تواند به طور بالقوه به زیبایی شناسی خانه شما اضافه کند که به نوبه خود می تواند نمایش ها و فروش را افزایش دهد. این افزایش درخواست تجدید نظر می تواند به میزان قابل توجهی سرعت بخشیدن به زمان خود را در بازار در بازار قبل از فروخته شود. مزیت اینجا دو برابر شدن، زمان چرخش سریعتر و پول بیشتری در جیب شماست.

 

9. یک چشم آموزش دیده.

“طراح یک حرفه ای با چشم آموزش دیده است که می تواند به صورت خودکار به شما بگوید که آیا چیزی با یک فضای اشتباه یا درست است. داشتن مشاوره فوری در هنگام تصمیم گیری زیبایی شناختی مهم است. این نتیجه سالها تجربه است. “Cortizo می گوید. اغلب صاحب خانه ها سعی می کنند همه این کارها را انجام دهند و ناامید شوند. به این 10 اشتباه طراحی رایج درونی و نحوه حل آنها بپردازید.

 

10. داستان نویسی بصری

کورتیزو با این واقعیت نتیجه می گیرد: “طراحی داخلی یک مهارت و هنر است که تنها فضا و کیفیت زندگی شما را در فضا افزایش می دهد. استخدام یک حرفه ای سطح این تجربه را افزایش می دهد و خانه شما را خانه می کند. یک طراح می تواند به شما در داستان بصری خود کمک کند. من نمیتوانم از یک دلیل بهتر از این فکر کنم! ”

با توجه به تمام این اطلاعات، شما در نظر گرفتن یک طراح داخلی را در نظر بگیرید که دفعه بعد که شما دوباره طراحی، خرید یک خانه یا حرکت را انجام دهید؟

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط