مشاوره صنعت ساختمان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4741

  • اضافه شده: سپتامبر 16, 2017

  • بازدیدها: 1187

توضیحات

مشاوره صنعت ساختمان

مشاوره صنعتی

در هر مشاوره صنعتی، چه مشاوره صنعت ساختمان و چه دیگر مشاوره ها، در گام نخست باید به ۲ سوال پاسخ داد و آن ها را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

سوال اول مربوط به صنایع مربوطه می باشد که در اینجا صنعت ساخت و ساز مد نظر است.

سوال دوم راجع به استراتژی طراحی شده، موقعیت (Position) و فعالان درون صنعت مدنظر است.

برای کسب اطلاعات درمورد مشاوره صنعتی مطلب لینک شده را مشاهده کنید.

واقعیت این است که دیگر ساختمان سازی یک صنعت محسوب نمی شود و به یک بخش اقتصادی تبدیل گشته است. یعنی ساخت و ساز دیگر از چند بخش تجاری، صنعتی و انواع کسب و کارها تشکیل گردیده است که هرکدام از این بخش ها به نوبه ی خود یک صنعت به حساب می آیند.

مشخص است که ظرفیت سوددهی در صنعت ها با یکدیگر متفاوت هستند و به مرور زمان نیز دستخوش تغییرات می شود. در صنعت ساخت و ساز هم پتانسیل سوددهی بسیار اهمیت دارد و موفقیت این صنعت را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

هریک از صنایع دارای یک منطق اقتصادی است و پایه و اساس آن ها متفاوت می باشد.

بنابراین برای رسیدن به موفقیت و رقابت با صنایع دیگر، باید اهداف و برنامه های صنعت مشخص شده باشد و کاملا مفاهیم پایه ای درون سازمانی خود را درک کرده باشد. همچنین این اهداف و برنامه ها به تدریج در طول زمان مورد بررسی قرار گیرد.

صاحبان و مدیران سازمان ها که در هر صنعتی فعالیت می کنند یا در هر بخشی از بازار کسب و کار قرار دارند باید برای جایگاه خود، چگونگی رقابت در حوزه فعالیتی خود و نحوه رسیدن به جایگاه های برتر تصمیمات بسیار مهمی اتخاذ کنند و برنامه ریزی های دقیق داشته باشند.

برخی تصور می کنند که استراتژی و برنامه ریزی در صنعت ساختمان سازی هیچ مفهومی ندارد. زیرا این صنعت بر اساس قراردادها ، پروژه ها، طرح های اجرایی، خرید و فروش عمل می کند و نیازی به برنامه و طرح ریزی و استراتژی ندارد.

اما دو عامل موفقیت در این صنعت وجود دارد. اول پیدا کردن یک پروژه خوب بستن یک قرارداد مناسب

عامل دوم نحوه به سرانجام رساندن پروژه و قرارداد

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

کلیک کنید

 

آگهی های مرتبط