مشاوره ضد آفتاب

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4384

  • اضافه شده: آگوست 22, 2017

  • بازدیدها: 722

توضیحات

مشاوره ضد آفتاب

 

مشاوره ضد آفتاب : یکی از مهمترین نکاتی که باید در فصلهای گرم نظیر تابستان به آن توجه کنید، استفاده از یک کرم ضدآفتاب خوب است که بتواند پوست شما را در برابر اثرات زیان بار نور خورشید حفظ کند.

یکی از عامل هایی که باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود نور خورشید بالاخص اشعه ماوراءبنفش است. علاوه بر آن نور مستقیم خورشید می تواند بر روی پوست کک و مک ایجاد کند.

شاید اطراف شما افرادی حضور داشته باشند که با وجود سن بالا و هیچ گونه عمل جراحی روحی پوست خود، از پوست سالم و بی عیب و نقصی برخوردار باشند و یا اصطلاحا جوان مانده باشند.شاید با خود تصور کنید که این موضوع ارثی است . ما این موضوع را قبول داریم ولی نحوه مراقبت از پوست نیز در شادابی و جوان ماندن پوست تاثیر به سزایی دارد.

هر فردی با هر ژنتیکی که باشد اگر از روش های مراقبت از پوست خود در برابر نور ماوراءبنفش آشنایی داشته باشد ،پوست شفاف تری خواهد داشت و مسلما آثار پیری بر روی پوست صورت دیر تر نمایان خواهد شد. آفتاب حتی باعث ایجاد سرطان پوست نیز میشود. پس این وظیفه اصلی ماست تا با استفاده از کرم های ضدآفتاب از پوست خود در برابر اثرات مضر نور خورشید مراقبت کنیم.

از جمله ویژگی هایی که یک کرم ضدآفتاب خوب باید داشته سبک بودن آن است . یک کرم خوب نباید پس از مصرف یک لایه چرب و سنگین روی پوست ایجاد کند و یا به عبارت دیگر پوست را براق کند. یک کرم ضد آفتاب خوب، به سبب آن که محافظی در برابر تابش نور خورشید است ،از پیری زودرس جلوگیری می کند.

اگر شما دارای پوست چربی هستید، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از دانش و تجربه مشاوران ما استفاده نمایید و بهترین مارک کرم ضدآفتاب که مناسب با پوست شما است را از ایشان جویا شوید. معمولا افرادی که دارای پوست های چربی هستند، نسبت به سایر افراد صورتشان از جوش بیشتری برخوردار است که با راهنمایی مشاورین ما می توانید این مشکل را نیز به راحتی حل کنید.

اگر شما پوست مستعد به آکنه دارید، با استفاده از دانش مشاورین ما و همچنین استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب می توانید این مشکل را حل کنید.

مشاوره ضد آفتاب

مشاوره ضد آفتاب

اگر شما دارای پوست خشکی هستید، باید از کرم های ضدآفتابی استفاده کنید که خاصیت مرطوب کنندگی دارد. چرا که خشکی پوست باعث پیری زودرس پوست می شود و احتیاج به مراقبت بیشتری دارد. اگر شما می خواهید از روند پیر شدن پوست صورت خود بکاهید مشاوران ما به شما توصیه می کنند تا از یک کرم ضد آفتابی که دارای ویتامین E باشد، استفاده نمایید.

شما می توانید برای حل تمامی مشکلات پوستی خود و مشاوره گرفتن در رابطه با مارک ضد آفتاب خود از دانش مشاورین ما استفاده نمایید.

یک کرم ضد آفتاب خوب، باید مدت زمان طولانی روی پوست بماند و دارای خاصیت ضدالتهابی باشد. خاصیت ضد التهابی کرم می تواند به پوستی که به علت مصرف نکردن ضد آفتاب دچار آفتاب سوختگی شود التیام دهد و یا به عبارت دیگر پوست را مداوا کند.

یک کرم ضد آفتاب خوب باید بدون اینکه لایه ضخیم و چربی روی پوست ایجاد کند، خاصیت پوشانندگی لکه ها و سایر مشکلات پوست صورت را داشته باشد.علاوه بر آن باید در برابر تعرق نیز مقاوم باشد تا زیبایی پوست را دو چندان کند.

شما در هنگام بارداری نیز باید از یک کرم ضدآفتابی استفاده کنید که بی ضرر ترین نوع کرم ضدآفتاب برای پوستتان باشد.

اثرات نور آفتاب

نور افتاب دارای طول موج های متفاتی است. مضرترین اشعه ای که در نور خورشید وجود دارد اشعه ماوراءبنفش است. این اشعه پس از تماس با سطح پوست ،پوست را دچار آفتاب سوختگی می کند. این اشعه به علت طول موجی که دارد از شیشه عبور نمی کند، پس زمانی که پنجره ها بسته باشند، این اشعه توسط شیشه جذب شده و وارد اتاق نمی شود. این مطلب در رابطه با اشعه ماوراءبنفش نوع B بود.

حال اشعه ماوراءبنفش نوع A، به نواحی عمیق پوستی نفوذ می کند، پس در نتیجه می تواند آسیب های شدید تری را برای انسان ایجاد کند.اگر پنجره اتاق بسته باشد این نور توسط شیشه جذب نشده و از آن عبور می کند.

اشعه ماوراءبنفش هم از نوع A و هم از نوع  B، با شکستن کلاژن پوست می توانند باعث ایجاد چین و چروک روی پوست شوند و یا باعث ایجاد سرطان پوست می شوند. پس در نتیجه باید برای محافظت از پوست خود از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید. ضد آفتاب ها با استفاده از خواص شیمیایی خود می توانند اشعه را جذب کنند و با استفقاده از خاصیت فیزیکی خود می توانند راه اشعه برای نفوذ به پوست را مسدود نمایند.

کرم های ضد آفتاب باید به صورت اصولی مصرف شوند به گونه ای که پس از هر بار مصرف ،باید 20 دقیقه بعد پوست شما در مجاورت نور آفتاب قرار بگیرد تا کرم بتواند از پوست شما در برابر نور آفتاب محافظت نماید.

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

برچسب ها :

آگهی های مرتبط