مشاور در اصفهان

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4403

  • اضافه شده: آگوست 22, 2017

  • بازدیدها: 776

توضیحات

مشاور در اصفهان

مشاور در اصفهان : واژه ی مشاوره از زبان عربی گرفته شده و مصدر می باشد. معنی این لغت مشورت کردن با دیگران و تشکیل شورا می باشد. مشاوره و دریافت کمک و راهنمایی از جانب فردی که در این زمینه مهارت دارد یکی از کاهای مهم و ضروری است که امروزه باید مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

ارائه مشاوره در زمینه های مختلفی همچون علمی، اجتماعی و…… با هدف های متعددی انجام می شود ولی د رمیان مردم بیشتر جنبه ی روان شناسی دارد و هدف آن بهبودی وضعیت روحی و روانی افراد می باشد.

یک مشاوره خوب در زمینه های خانوادگی، تحصیلی ، شغلی و …… از مهارت های روان شناختی که در دوران تحصیل خود از آنها بهره گرفته است کمک می گیرد.

شاید تاکنون کلماتی مانند مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک را شنیده باشید ولی باید بدانید که این مشاوره ها با روان شناسی در ارتباط نیستند.

مشاوره علمی روان شناسی برای کمک به فردی است که در معرض آسیب قرار گرفته و به مشورت، همفکری و همدلی نیاز دارد تا با انتخاب بهترین راه حل مشکلات افرادی که به آن نیاز دارد را رفع کند.

مشاوران با بهره گیری از دانش و تخصص خود می کوشند تا با غلبه بر هیجانات منفی و ارائه بهترین راهکارها به مراجعین خود کمک کنند. مشاوران با برخورداری از مهارت های کلامی سعی می کنند تفکر مثبت و عزت نفس مراجعه کننده را بالا برده و با آگاهی بخشی به او و همچنین بیان تفاوت های فردی، مراجعه کننده را در حل مسائل و مشکلاتش یاری دهند.

مشاور در اصفهان

مشاور در اصفهان

در واقع می توان گفت مشاوره پند و اندرز و یا نصیحت نیست و یا حتی پیدا کردن راه حل برای مشکلات نیست. در مشاوره ،مشاور تلاش می کند تا با تخصص و مهارت هایی که کسب نموده است ، با روش ها و متد هایی که با نیاز های مراجعه کننده سازگار است به مراجعه کننده کمک نماید تا خود را بیش از پیش بشناسد و یک واقع نگری و بینشی صحیح از خویش کسب نماید و به صورت واقع بینانه اهداف خود را بررسی نموده و آنها را به خوبی درک نماید و این اهداف را به گونه ای به کار ببرد تا خلاقیت او افزایش یابد و بیش از پیش احساس شادمانی و رضایت از زندگی خود داشته باشد.

یکی از بهترین راه هایی که باعث ایجاد دلگرمی و اطمینان خاطر در انسان می شود مشورت و راهنمایی گرفتن از افراد فکور و با تجربه است. علاوه برآن این فرد باید رازدار و متخصص در زمینه مشاوره باشد.

خصوصیات مشاور

شما ممکن است بخواهید اسرار خود را با دوست خود و یا شخص دیگری درمیان بگذارید و از او راهنمایی بگیرید. مثلا اگر با همسر خود مشاجره داشته اید و میخواهید به گونه ای به این دعوا و یا مشاجره خاتمه دهید، باید بگوییم که قبل از این کار چند سوال از خود بپرسید:

  1. آیا فردی که از او مشورت می گیرید بی طرف است؟
  2. آیا این فرد در امر مشاوره متخصص است؟
  3. هدف شما از این مشورت چیست؟ گرفتن تایید از طرف مقابل یا نصیحت

و………

از جمله ویژگی هایی که یک مشاور خوب می تواند داشته باشد شامل:

1.شنونده خوب

  1. صبور و دلسوز
  2. بی طرف و با معتمد
  3. مشوق و متخصص در امر مشاوره

برای ارائه مشاوره اصولی و کاربردی ، معمولا چندین تماس برقرار خواهد شد. چرا که انسان موجود پیچیده ای است و هدف از مشاوره فقط کسب اطلاعاتی در رابطه با مراجعه کننده نیست لذا یک جلسه  برای ارائه مشاوره کم است.

به طور کلی می توان گفت هدف از مشاوره پیشنهاد کمک به مراجعه کننده است به گونه ای که او در به کار بردن آن روش آزاد می باشد. پس در مشاوره هیچ گونه اجبار و تحمیل عقایدی در کار نیست.

به طور کلی می توان مشاوره را به دو دسته تقسیم نمود:

1.ارائه مشاوره به صورت فردی

2.ارائه مشاوره به صورت گروهی

ارائه مشاوره به صورت فردی نیز به سه دسته تقسیم می شود:

1.ارائه مشاوره به صورت مستقیم

2.ارائه مشاوره به صورت غیر مستقیم

3.ارائه مشاوره به صورت انتخابی

امروزه مشاوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و یک فرد به صورت تنها یا یک سازمان بسیار بزرگ با نیرو های زیاد برای رسیدن به موفقیت ،رشد و کمال لازم است از راهنمایی مشاوران در زمینه های مختلفی بهره ببرند. به عنوان مثال در قرن حاضر کسب و کار در حال پیشرفت است و درنتیجه رقابت نیز در آن بسیار بالا است. پیروز این رقابت افرادی هستند که از موقعیت و امکانات خود به بهترین نحو استفاده می کنند و میزان خطا ها و اشتباهاتشان بسیار کمتر از سایر رقبا خواهد بود.

مشاور مدیریت

مشاوره مدیریت به مدیران ارشد برای بهبود عمل کرد سازمان یا شرکت راهنمایی می کند. وظیفه او آن است که را ه کار هایی برای افزایش سود آوری و در نتیجه افزایش درآمد را به مدیران ارشد ارائه دهد.

 

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط