مشاوره تحصیلی تلفنی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4459

  • اضافه شده: آگوست 23, 2017

  • بازدیدها: 883

توضیحات

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی :نزدیک به 2دهه است که خانواده ها نسبت به آینده تحصیلی فرزندانشان بیش از پیش حساس شده اند.به همین خاطر از مقطع ابتدایی در کنار تحصیل آکادمیک آن ها را در موسسات آموزشی ثبت نام میکنند تا با جدیت بیشتری پایه تحصیلی آن ها قوی شود.

در این میان موسسات آموزشی که بستر را برای فعالیت فراهم دیدند در سایر مقاطع تحصیلی نیز شروع به کار کردند.بعضی از این موسسات ایده پردازی کردند وشروع به دادن مشاوره تحصیلی به دانش آموزان کردند.

مشاوره تحصیلی تلفنی :پس از چندی با تقویت این موضوع برای صرفه جویی در وقت دانش آموزان مشاوران تحصیلی از طریق تلفن کار خود را پیگیری کردند که این کار علاوه بر مزیت گفته شده باعث میشد که در طول روز بیش از یکبار با دانش آموز مورد نظر در ارتباط باشند وامور تحصیلی وی را بررسی کنند.

زمانی که در سطح کشور نیاز به مشاوره تحصیلی قوت گرفت برای افزایش راندمان این کار مشاوره تحصیلی تلفنی مورد استقبال اغلب دانشجویان قرار گرفت.این نوع مشاوره بیشتر در مناطق محروم نمایان شد ودر اکثر موارد حتی از مشاوره حضوری به مراتب تاثیر بیشتری گذاشت.

حال به بررسی مزایا وویژگی های مشاوره تلفنی میپردازیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی :این نوع مشاوره در ظرف زمان ومکان قرار ندارد.یعنی هیچگونه محدودیت زمانی ومکانی متوجه آن نمیشود واین یکی از بارزترین محاسن آن نسبت به سایرروش های مشاوره تلفنی است.با این کار نیاز به حضور فیزیکی در پیشگاه متخصصان مشاور نداریم و از هرجایی میتوان حتی با کمترین امکانات به این متخصصان وصل شد واز اطلاعات آن ها استفاده کرد.

به صورت کلی میتوان گفت اغلب افرادی از این نوع مشاوره استفاده میکنند که کمترین امکانات رفاهی در اختیار دارند یا زیاد مایل نیستند تا در جلسات مشاوره حضوری شرکت کنند.

در کنار این حسن،مشاوره تحصیلی تلفنی یک عیب دارد و آن این است که با چه کسی بعنوان مشاور صحبت میکنیم.کسی که میخواهد مشاوره بگیرد کارسختی پیش رو ندارد وتنها با گرفتن یک شماره به مرکز مربوطه وصل میشود ولی خود مشاور کار سختی در پیش رو دارد.

مشاوره تحصیلی تلفنی :دادن مشاوره حضوری طبیعتا بسیار راحتر ازمشاوره تلفنی است چون با فرد مورد نظر به صورت رودررو وفیزیکی برخورد داری وشرایط وپتانسیل اورا به راحتی میتوانی به دست آوری وایجاد ارتباط که یکی از واجبات است برای شما مقدور است ولی پشت تلفن شما فقط با تن صدای فرد مورد نظر آشنا هستی وحتی به یک شناخت نسبی از اونیز دست نخواهی یافت.

در نتیجه باید بسیار در کارش متخصص باشد ودارای مهارت بالای فن بیان وایجاد ارتباط باشد تا بتواند مفاهیم مورد نظر خودرا به به خوبی انتقال دهد.

حال میفهمیم که باید در انتخاب مشاور تحصیلی تلفنی دقت کافی به کار ببریم.البته باید در مورد صحت اطلاعات انتقال یافته نیز مطمئن شویم.

مشاوره تحصیلی تلفنی :بسیاری ازمراکز اموزشی کار روزانه مشاوران تحصیلی تلفنی خود را مورد بررسی قرار میدهند که از این حیث بسیار مفید وسودمند است.

مشاورتحصیلی تلفنی فقط محدود به یک مقطع خاص نمیباشد ودر کلیه مقاطع حتی در دوران دانشگاه نیز کاربرد دارد.

حال از زاویه دیگر به اهمیت مشاوره تحصیلی میپردازیم.

بعد از خانواده ،مدرسه کانون مهم تربیت فرزندان است.دانش آموز برای کسب علوم ومهارت های عالی به مدرسه میرود وبرای کسب این مهارت ها نیاز به یک برنامه ریزی دقیق وتخصصی به همراه یک مشاور متخصص دارد.

مشاوره

مشاوره تحصیلی تلفنی :دانش آموزان برای کسب موفقیت باید تلاش کنند.دانش آموزانی هستند که علی رغم تلاش زیاد به موفقیت دست نمیابند چون به درستی مطالعه نمیکنند.این دانش آموزان به مرور زمان انگیزه درس خواندن خود را از دست میدهند وناامید میشوند.سلامت روانی این دانش آموزان در معرض خطر قرار دارد.

خانواده نقش اصلی در موفقیت تحصیلی فرزند بازی میکند.زمانی که خانواده متوجه شد فرزند دچار افت تحصیلی شدید شده است باید به سرعت دست به کار شود وراه حل مناسب را پیدا کند.زیرا موفقیت تحصیلی باعث اعتماد به نفس فرد میشود.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

استفاده از مشاور تحصیلی راهکاری است که باید خانواده ها از آن استفاده کنند.زمانیکه یک دانش آموز ازپس مشکلات خود نتواند برآید باید یک مشاورتحصیلی برای او در نظر گرفت.حال اگر تمایل به شرکت حضوری در کلاس های مشاوره نداشته باشد میتواند میتواند به صورت تلفنی با او در تماس باشد واز خدمات مشاوره ای او بهره ببرد.

در این قسمت به مشاوره تحصیلی در زمینه کنکور میپردازیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی :برای شناسایی یک مشاورخوب باید به رزومه او دقت کنیم که در سال های گذشته چه تعداد دانش آموزانی را به مرحله پیشرفت ودست یابی به هدف رسانده است.

برای انتخاب یک مشاور خوب وخبره باید به 2اصل زیر توجه کنیم

1.باید به کارنامه او دقت کنیم تا به کیفیت کار او پی ببریم

2.باید ببینیم او در چه موسساتی مشغول به فعالیت است زیرا موسسات معتبر از مشاوران زبده وکارآمد استفاده میکنند.

مشاوره تحصیلی به طور کلی به 4بخش تقسیم میشود

1.مشاوره تحصیلی وبرنامه ریزی درسی

2.مشاوره وراهنمایی در بخش کنکور

3.مشاوره برای افزایش انگیزه وایجاد هدف مستمر

4.مشاوره روانشناسی فرد ویاد دادن اصول درست مطالعاتی

در مقاله های بعدی به ضرورت مشاوره بیشتر میپردازیم

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط